Jos on takkaa ruskeet ja edestä keltaset, niin speden ne on ?
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 27.06.12 - klo:17:04Jos on takkaa ruskeet ja edestä keltaset, niin speden ne on ? Pvahahahahahahaha + osuma + hällä + väliä + + + + ...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 27.06.12 - klo:17:53Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 27.06.12 - klo:17:04Jos on takkaa ruskeet ja edestä keltaset, niin speden ne on ? Pvahahahahahahaha + osuma + hällä + väliä + + + + ... Mut... leobardikuvio on just kelta-ruskea ja laikukas Ehkä nuo ovatkin Sepen valkoiset kalsarit
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 27.06.12 - klo:18:00Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 27.06.12 - klo:17:53Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 27.06.12 - klo:17:04Jos on takkaa ruskeet ja edestä keltaset, niin speden ne on ? Pvahahahahahahaha + osuma + hällä + väliä + + + + ... Mut... leobardikuvio on just kelta-ruskea ja laikukas Ehkä nuo ovatkin Sepen valkoiset kalsarit joo pian omistaja selviää koska setan käyttjätunnukset on siepattu,,,,,löyyykös tavja
Jos ne on makeet, niin sitten Sepen. Mun kalsarit maistuvat suolaisilta
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 27.06.12 - klo:15:24Jos ne on makeet, niin sitten Sepen. Mun kalsarit maistuvat suolaisilta Haistelusta olen kuullut mutta maistelusta...
Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 27.06.12 - klo:18:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 27.06.12 - klo:15:24Jos ne on makeet, niin sitten Sepen. Mun kalsarit maistuvat suolaisilta Haistelusta olen kuullut mutta maistelusta...Nimimerkki "sorkkis" on palstan haisteluexpertti, joten me muut emme voi asiaa kommentoida.sorkkis haistelee... niin... mitähän hän haistelikaan
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 27.06.12 - klo:18:10Lainaus käyttäjältä: Poropoliisi Hurskainen - 27.06.12 - klo:18:08Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 27.06.12 - klo:15:24Jos ne on makeet, niin sitten Sepen. Mun kalsarit maistuvat suolaisilta Haistelusta olen kuullut mutta maistelusta...Nimimerkki "sorkkis" on palstan haisteluexpertti, joten me muut emme voi asiaa kommentoida.sorkkis haistelee... niin... mitähän hän haistelikaan Mää en ainaka kenenkään kalsareita ole haistellu .