Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....  (Luettu 4721 kertaa)

Katapultti

  • Vieras
...netistä tavaraa? En ymmärrä, sillai tulee helpoiten huijatuksi, joo mä tiedän, yleisin syy on se KUN SAA NIIN ***** HALVALLA, SE NYT VAAN ON TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA...joo, ja hyvää on ainakin se, että saa halvalla tyhjän... ;D

http://www.iltalehti.fi/digi/2012061915730736_du.shtml

isanta66

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 101
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Itse olen myynyt ja ostanut säännöllisen satunnaisesti jo vuosia, enkä ole kertaakaan tullut huijatuksi.

Mutta ehkä siinä auttaa se että olen maalainen ;-) Maalaisjärki auttaa pitkälle...toki myönnän että silti voi yllätyksiä tulla, mutta so what.

Olen viimeisen vuoden aikana realisoinut vanhoja itselle tarpeettomiksi käyneitä yksityispuolen tavaroita yli tuhannen euron edestä. Aina se kaatopaikalle viemisen voittaa, vaikkei yksittäisestä tavarasta saatu hinta niin hurjan suuri olisikaan

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Pultti taitaa olla niitä jannuja jotka ostaa vain expertistä philipsiä kun ei muuta kusetuksen pelossa uskalla...  :P

Me ollaan ostettu ja myyty netistä ihan poskettoman paljon lastenvaatteita, vanhoja huonekaluja ja muuta ja ikinä ei ole kusetettu. Huonoa tuuria ostajalla, ei se sen vakavampaa ole.
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Kyl... nettihuutokaupoista voi tuurilla saada satasella tonnin tavaran  ::) Jos tulee huti joskus, niin jääpi voitolle silti.

Mua ei ole ikinä huijattu, mut varovainen täytyy tietysti olla.

Katapultti

  • Vieras
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Kyllähän sitä kaikenlaista roinaa ihmiset netissä kauppaavat, ja varmasti aina löytyy hölmöjä, jotka sitä roinaa ostavat, no tietysti hyvä asia myyjälle,  itse en omiin nurkkiini  toisten käyttämiä rojuja kaipaile,  köyhän kun  kannattaa ostaa vain uutta ja laadukasta tavaraa, joka kestää pitkään, ja joka käytetään loppuun asti.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Kyllähän sitä kaikenlaista roinaa ihmiset netissä kauppaavat, ja varmasti aina löytyy hölmöjä, jotka sitä roinaa ostavat, no tietysti hyvä asia myyjälle,  itse en omiin nurkkiini  toisten käyttämiä rojuja kaipaile,  köyhän kun  kannattaa ostaa vain uutta ja laadukasta tavaraa, joka kestää pitkään, ja joka käytetään loppuun asti.
Kerroppas muuten miten vaikkapa vauvan vaatteet saa kulumaan loppuun? Eihän se onnistu edes lestaperheessä...  :P
Nothing is Something Worth Doing

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Olen jonkun verran ostellut noita vanhoja seteleitä netistä, pakkaa vaan olleen niin, että niiden hinnat on joskus jopa huomattavasti yli niiden arvon ....
Nyrkkisääntönä sanoisin, että aina kannattaa ostaa vanhoja rahoja kun hinta on sopiva, vaikka olisikin samaa seteliä jo kymmenkunta kansiossa, jos alkaa kyttäilee niitä kappaleita jotka puuttuu kokoelmista, niin tulee maksettua ihan liikaa ja kokoelma ei oikein keräänny.
Kun on tavaraa jonkun verran kerättynä, niin niistä saa aikaan sarjoja, joita voi sitten myydä ja näin rahoittaa toimintaa niitä parempia ja harvinaisempia yksilöitä varten.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Olen jonkun verran ostellut noita vanhoja seteleitä netistä, pakkaa vaan olleen niin, että niiden hinnat on joskus jopa huomattavasti yli niiden arvon ....
Nyrkkisääntönä sanoisin, että aina kannattaa ostaa vanhoja rahoja kun hinta on sopiva, vaikka olisikin samaa seteliä jo kymmenkunta kansiossa, jos alkaa kyttäilee niitä kappaleita jotka puuttuu kokoelmista, niin tulee maksettua ihan liikaa ja kokoelma ei oikein keräänny.
Kun on tavaraa jonkun verran kerättynä, niin niistä saa aikaan sarjoja, joita voi sitten myydä ja näin rahoittaa toimintaa niitä parempia ja harvinaisempia yksilöitä varten.

Ilmotatko jos tulee 500€ seteleitä myyntiin halvalla .  ;)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Olen jonkun verran ostellut noita vanhoja seteleitä netistä, pakkaa vaan olleen niin, että niiden hinnat on joskus jopa huomattavasti yli niiden arvon ....
Nyrkkisääntönä sanoisin, että aina kannattaa ostaa vanhoja rahoja kun hinta on sopiva, vaikka olisikin samaa seteliä jo kymmenkunta kansiossa, jos alkaa kyttäilee niitä kappaleita jotka puuttuu kokoelmista, niin tulee maksettua ihan liikaa ja kokoelma ei oikein keräänny.
Kun on tavaraa jonkun verran kerättynä, niin niistä saa aikaan sarjoja, joita voi sitten myydä ja näin rahoittaa toimintaa niitä parempia ja harvinaisempia yksilöitä varten.

Ilmotatko jos tulee 500€ seteleitä myyntiin halvalla .  ;)
Juu saa olla uusiakin ja pienetkin sarjat huomioidaan...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Mä ostin kerran "sokkona" yhden tavaran yhdeltä nimimerkiltä (ei a-netin). Siirsin 200€ rahaa sokkona puheiden perusteella... ja 3 päivän kuluttua sain ostamani postin välityksellä  :)

Tämäkin VOI siis onnistua. Eikä kyseessä ollut edes varastettu/laiton tuote.

Joskus on tullut myös myytyä samalla tavalla. Silloin on kunnia-asia hoitaa juttu kuten on so*****  8)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Olen jonkun verran ostellut noita vanhoja seteleitä netistä, pakkaa vaan olleen niin, että niiden hinnat on joskus jopa huomattavasti yli niiden arvon ....
Nyrkkisääntönä sanoisin, että aina kannattaa ostaa vanhoja rahoja kun hinta on sopiva, vaikka olisikin samaa seteliä jo kymmenkunta kansiossa, jos alkaa kyttäilee niitä kappaleita jotka puuttuu kokoelmista, niin tulee maksettua ihan liikaa ja kokoelma ei oikein keräänny.
Kun on tavaraa jonkun verran kerättynä, niin niistä saa aikaan sarjoja, joita voi sitten myydä ja näin rahoittaa toimintaa niitä parempia ja harvinaisempia yksilöitä varten.

Ilmotatko jos tulee 500€ seteleitä myyntiin halvalla .  ;)

voipi  toiveesi  toteuta   vuodenvaihteen  jälkeen  ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Mul`lon "mintti Urkki" plakkarissa, voisi irrota emon kokoelmaan "halvalla".

Bonuksena Irakilainen seteli, jossa Saddami hymyilee leveästi. Sit nippu "nairoja", niissä mustat miehet nauravat. Sit vielä vaikka 5 miljoonaa sakumarkkaa vuodelta -XX

Katapultti

  • Vieras
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Nurkissa lojuu tyhjiä torjunta-aine kanistereita, niissä ollut mm. MCPA:ta ja Glyfosaattia, myös mm.  tyhjiä Tooler-pulloja löytyy,  ostaisko joku ne?    ;D ;D   Nyt sais halvalla.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Nurkissa lojuu tyhjiä torjunta-aine kanistereita, niissä ollut mm. MCPA:ta ja Glyfosaattia, myös mm.  tyhjiä Tooler-pulloja löytyy,  ostaisko joku ne?    ;D ;D   Nyt sais halvalla.
Älä myy halvalla, ainakaan MCPA-pyttyjä, sillä niiden arvo nousee arvoon arvaamattomaan, kunhan selviää, ettei tukes voi taannehtivasti muuttaa vesistörajoituksia.


Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Miksi ihmiset ostaa yksityishenkilöiltä.....
Mitäpä tarjoatte 1,5 euron kolikosta. Käyttämätön.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...