Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viisaimmat miehet!  (Luettu 5208 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Viisaimmat miehet!
Lähi-Idässä kun kutovat niitä mattojaan... niin niihin tehdään aina tahallaan yksi näkyvä virhe. Syynä on se, että "ainoastaan Allah voi tehdä täydellistä".

Mulla on sama periaate. Joka pellolle pitää jättää "naimaraita" tai "haukipää", joskus ajoin näkyvimmän 5,35 ha apulantavannas tukossa  ;D Mutta näiden virheiden syy on siis alistuminen siihen, että ihminen ei voi tehdä täydellistä

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Viisaimmat miehet!
Mä oon ulkoistanut kylvövirheiden teon urakoitsijalle. Eilen huomasin kun eläkeläinen tuijotti silmä kovana tuvan nurkalle jäänyttä kylvämätöntä länttiä. Oli ainakin puoli neliötä. :o En mennyt kysymään kommenttia, olisi vaan saanut kuulla kuinka tuokin olis pitäny itte kylvää!!!
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Viisaimmat miehet!
Suurin virhe tänävuonna oli se, että olis tarvinnu ottaa joku yötuuri ja kylvää loput riistapellot ennenkuin taivas repesi :(
Vettä tullu toista viikkoa joka päivä ja accusään mukaan jatkuu vielä kuukauden >:(

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Viisaimmat miehet!
täälä rannikolla ei olla vielä ees saatu kaikkia kylvettyä vesisateiden takia ja lisää vettä vain tullee :o saa nähä, että kerkeekö rehunteko tulla ennen kylvön lopettajaisia!
Toivon todella ettei varsinkin järvenrantatilojen tarvitse etes kylvää,taitaa muuten tulla venesulkeiset.