Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paskoja hyssyköjä  (Luettu 2982 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Paskoja hyssyköjä
simmo sekä emo-heikki, pikemmin minä säälin kokoomusta ja koko kapitalistista järjestelmää.
http://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/2012053115646652_pk.shtml

Säälistäkö kommari ?

Kuka keksisi paremman järjestelmän. Ei se ainakaan alkiolaisuus ole.  ;D

http://revisionistit.wordpress.com/

Hitler itse kuvasi uuden rahasysteemin perustaa 1937 yksinkertaisesti: Emme ole niin typeriä, että kattaisimme valuuttamme kullalla, jota meillä ei ole. Mutta jokaista markkaa varten vaadimme markan arvosta työsuorituksia tai tuotettuja hyödykkeitä…Olemme oppineet, että valuutan arvo on kansakunnan tuottavuudessa.”
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Paskoja hyssykyjä olette , ette uskalla olla oikeuden mukaisuusen kannalla :P Herrojen arsetta nuolette ;)
-------------moitit kokoomusta ahneeksi,mutta itse ahnehdit rikkaitten varallisuutta.Yhtä ahne siis olet kuin kokoomuskin. Minä en anna rahan määrätä elämääni.En usko,että olisin onnellisempi,vaikka omistaisin maat ja mannut. Mulla on ollut hyvä elämä,vaikka se on ollut täynnä kipua ja vaivaa.Helppo elämä ei koskaan ole kiinnostanut minua,vaan elämässä pitää olla haasteita.

simmo siis tahtoo raataa eläkkeelläkin suurpankkiirien voittojen eteen kuten amerikassakin joutuvat ihmiset tekemään menetettyään säästönsä ja eläkkeensä  8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

• Vieras

-------------moitit kokoomusta ahneeksi,mutta itse ahnehdit rikkaitten varallisuutta.Yhtä ahne siis olet kuin kokoomuskin. Minä en anna rahan määrätä elämääni.En usko,että olisin onnellisempi,vaikka omistaisin maat ja mannut. Mulla on ollut hyvä elämä,vaikka se on ollut täynnä kipua ja vaivaa.Helppo elämä ei koskaan ole kiinnostanut minua,vaan elämässä pitää olla haasteita.
[/quote]

simmo siis tahtoo raataa eläkkeelläkin suurpankkiirien voittojen eteen kuten amerikassakin joutuvat ihmiset tekemään menetettyään säästönsä ja eläkkeensä  8)
[/quote]
-älä nyt hulluja puhu.Minä raadan raatamisen ilosta.Ruumis tykkää liikunnasta ja kovasta työstä.Kyllä minä kannatan sekatalousjärjestelmää,mikä olis suomalaisille parhaaksi.