Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Demarit nousussa  (Luettu 2789 kertaa)

Talojuhani

  • Vieras
Vs: Demarit nousussa
http://www.hs.fi/politiikka/Yle+Sosiaalidemokraattien+kannatus+nousussa/a1305560905321

Tutkimuksen virhemargianaali 1,6 % l. ylittää ko. 0,2 %.

Oikeastikohan jengi uskoo että nyt Isänmaa pelastettu, kun kolmikantaisesti pantiin silmät kiinni ja mumistiin yhteen ääneen ettei mitään eläkepommia ole, ei ole, ei..

..Vai onko se että: "pääsempäs eläkkeelle alle 60-v, lusikoot nuoremmat työelämässä 70-kymmppisiksi"..
Tuosta siinä on viime kädessä kysymys.....
Normaalia demarimeininkiä; mulla on kaikki hyvin muista ei niin väliä. Ja saman demarikäsityksen toinen puoli; mulla kusta sukassa, kaikilla kusta sukassa, mielummin muilla vielä enemään kun mulla.

Demarimeininki on perseestä...  8)
se oli sit ihan ok kun silmät ummessa annettiin rahaa kreikkaan, demarit on sentään koittanu jotain tolkkuu tuohon hommaan, persut ei  antas ollenkaan.  kokoomus ja kepu samassa hallituksessa niin menee aina rahanjaoks johonki joutavaan siltatieratarumpuhakkeisiin ja isokenkäisten verohelpotuksiin ja optio-ohjelmiin.... demarit tarvitaan tuomaan hallitukseen linjaa mikä kasvataa pienituloisten ja keskiluokan ostokykyä= näin markat kiertää pohjalta ylöspäin eikä suoraan porvarin pussiin >:(

AY-jäsenmaksujen verovähennysoikeus poistettava ja HETI.
Miks ihmeessä :-\

Siksi, että samalla poistuisi myön MTK-jäsenmaksun verovähennysoikeus.