Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe naturcomin laskutus  (Luettu 2797 kertaa)

luomuviljelijä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 599
naturcomin laskutus
Onko muille tullu laskuja naturcomilta vaikkei ole mitään tilannut? Olen viimeksi kolme vuotta sitten tilannu siemeniä naturcomilta. Viime vuonna sain reilu parin tonnin laskun ilman että olin tilannut mitään. Samoin sai isäni, joka on ollu jo vuosia eläkkeellä. Tänä vuonna sama homma. Neljän tonnin lasku mulle ja isä sai yli kuuden tonnin laskun. Kerran tai kaks voi lähettää vahingossa väärään osotteeseen mutta tää tuntuu jo ihan tahalliselta.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: naturcomin laskutus
Minulle tuli joskus sinimailasen siemenistä lasku puoli vuotta myöhemmin kuin samalla kertaa tilatuista muista siemenistä. Mitään ylimääräistä ei laskuteltu. Ehkä heidän laskutuksensa käsittelee jotenki eri tavalla eri alkuperää olevia siemeneriä?

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: naturcomin laskutus
Onko muille tullu laskuja naturcomilta vaikkei ole mitään tilannut? Olen viimeksi kolme vuotta sitten tilannu siemeniä naturcomilta. Viime vuonna sain reilu parin tonnin laskun ilman että olin tilannut mitään. Samoin sai isäni, joka on ollu jo vuosia eläkkeellä. Tänä vuonna sama homma. Neljän tonnin lasku mulle ja isä sai yli kuuden tonnin laskun. Kerran tai kaks voi lähettää vahingossa väärään osotteeseen mutta tää tuntuu jo ihan tahalliselta.
Ja jos nämäkin laskut maksatte niin ensi vuonna tulee vielä isompia laskuja ;D ;D

kaaleppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 762
Vs: naturcomin laskutus
Mulla oli ruokonatan hinta pompsahtanut 3,90 e/kg -> 39,0 e/kg :)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52008
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: naturcomin laskutus
Ei mitään ongelmia. Jos oikeen pahasti kämmää, kuten toimitusajoissa, hyvitykset ihan kohtuullisia. Viime vuonna oli riistasäkit myöhässä 2 vko, alennus 25% ja maksoivat itse rahdin.

Halpa ja kelpo putiikki.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: naturcomin laskutus
Minä maksoin laskuni viime joulukuussa ja siemenetkin tulivat jo.
Kerran pyysin kolmatta kertaa laskua väärin toimitetusta, mutta mulle sopivasta siemenerästä. Neljättä kertaa en enää viitsinyt.

Motörhead

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 125
Vs: naturcomin laskutus
Pari kolme vuotta sitten tilasin sinimailasta,rehuvirnaa ja ymppiä sille ja ymppiä tuli kolminkertainen määrä.Lähettivät palautus pussin jossa laitoin ylimääräiset takaisin ja korjatun laskun jonka maksoin.Parin kuukauden päästä tuli karhukirje jo maksetuista ja palautetuista ympeistä.Soitin perään ja toimistotäti vastasi jostain liikenteen hälinästä ja tuskin edes kuuli nimeäni kun esitin asian käski vaan repiä laskun ja sillä homma ok.Ajattelin et tuskin oli tällä selvä kun muutenki nii sekava homma mut eipä uutta karhua tullu.Laskutus asioihin hieman tarkkuutta muuten asiallinen putiikki.