Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pälvi...  (Luettu 3786 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pälvi...
Hyvä konsti on sellanen, kun seksin aikana sitä päätä silittelet, että ohi mennen siinä mainitset, että "tulee ihan naapurin reiska mieleen kun silmät sulkee" ....

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Pälvi...
Hyvä konsti on sellanen, kun seksin aikana sitä päätä silittelet, että ohi mennen siinä mainitset, että "tulee ihan naapurin reiska mieleen kun silmät sulkee" ....
...paitsi reiskalla on isompi meisseli  :D


Niin ja Timppa ja Johara, kiitos yhteydenotoista, mulle on jo ihan päivänselvää, että teillä molemmilla on ne tukat päässä  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pälvi...
Hyvä konsti on sellanen, kun seksin aikana sitä päätä silittelet, että ohi mennen siinä mainitset, että "tulee ihan naapurin reiska mieleen kun silmät sulkee" ....
...paitsi reiskalla on isompi meisseli  :D


Niin ja Timppa ja Johara, kiitos yhteydenotoista, mulle on jo ihan päivänselvää, että teillä molemmilla on ne tukat päässä  :D

Taitaa olla vaan pientareet jälellä ...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pälvi...
Vedä itteskin kaljuksi, jos se vaikka tajuis vinkin.  8)
Mut jos se saa jonkun slaagin, kun ei löydykkään sitä ponnaria, jota kieputtaa kämmenen ympäri. Sit ollaan otsikoissa  :o

Jos vähintään kaksi kierrosta niin "tykkää"  :o

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pälvi...
Hyvä konsti on sellanen, kun seksin aikana sitä päätä silittelet, että ohi mennen siinä mainitset, että "tulee ihan naapurin reiska mieleen kun silmät sulkee" ....
...paitsi reiskalla on isompi meisseli  :D


Niin ja Timppa ja Johara, kiitos yhteydenotoista, mulle on jo ihan päivänselvää, että teillä molemmilla on ne tukat päässä  :D

Timpan karvoista saa kyllä hyvin otteen, vaikka pää olisikin avokesantona

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5918
Vs: Pälvi...
Mutta pyydäpä vaikka mittumaarina toista käyttämään paneskellessa Peppi Pitkätossu –peruukkia ja ikuinen pervon maine on sun…

Mitä teen, en tiedä? Olenko kenties tyhmä?

Et sinä ainakaan tyhmä ole, vaikka blondilla onkin blondimaiset ongelmat  ::)  Mutta et sinä tuosta, ihan hyvin perustellusta  pyynnöstä vielä pervon mainetta pysyvästi saa. Enintään parantaa sinulla jo vissiin olevaa leikkisän ja eläväisen naisen mainetta....  ;D :P  :-*
Joo mää oon tämmönen kupliva...ja vaahtoova  :D

Mut tämmönen peruukki/viiksi yhdistelmä mallia "Käytettyjen autojen kauppias", menee nyt kyl vakavaan harkintaan...





Hmm.. Mieti nyt vakavasti vielä toisenkin kerran, lopputulos ei välttämättä ole ihan halutun kaltainen.  :-X

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Pälvi...
Mutta pyydäpä vaikka mittumaarina toista käyttämään paneskellessa Peppi Pitkätossu –peruukkia ja ikuinen pervon maine on sun…

Mitä teen, en tiedä? Olenko kenties tyhmä?

Et sinä ainakaan tyhmä ole, vaikka blondilla onkin blondimaiset ongelmat  ::)  Mutta et sinä tuosta, ihan hyvin perustellusta  pyynnöstä vielä pervon mainetta pysyvästi saa. Enintään parantaa sinulla jo vissiin olevaa leikkisän ja eläväisen naisen mainetta....  ;D :P  :-*
Joo mää oon tämmönen kupliva...ja vaahtoova  :D

Mut tämmönen peruukki/viiksi yhdistelmä mallia "Käytettyjen autojen kauppias", menee nyt kyl vakavaan harkintaan...





Hmm.. Mieti nyt vakavasti vielä toisenkin kerran, lopputulos ei välttämättä ole ihan halutun kaltainen.  :-X



Lisää liukkaria vaan, kyl se siitä  :)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.