Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vladi Väykylle porttikielto  (Luettu 2195 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Vladi Väykylle porttikielto
Mari sanoi Paavoa riidan haastajaksi.Minä en ole nähnyt Paavoa koskaan edes pahalla tuulella :)

  Enkä mä oo kuullu koskaan Paavon muijjan sanovan mitään. Narsisti ei todellakaan ole pahalla tuulella. Hymyssä suin vetää akkaa kuonoon ja kun kysyt miksi noin teit, sanoo. naama ärsytti.  ;D
-Minä olen kuullut Vuokon puhuvan.Erittäin fiksu nainen,joka tukee miestään.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Vladi Väykylle porttikielto
Mari sanoi Paavoa riidan haastajaksi.Minä en ole nähnyt Paavoa koskaan edes pahalla tuulella :)

  Enkä mä oo kuullu koskaan Paavon muijjan sanovan mitään. Narsisti ei todellakaan ole pahalla tuulella. Hymyssä suin vetää akkaa kuonoon ja kun kysyt miksi noin teit, sanoo. naama ärsytti.  ;D


Väittääkö sepe siis, että Paavo V. pahoinpitelee vaimoansa? Aika rankka väite!

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Vladi Väykylle porttikielto
Mari sanoi Paavoa riidan haastajaksi.Minä en ole nähnyt Paavoa koskaan edes pahalla tuulella :)

  Enkä mä oo kuullu koskaan Paavon muijjan sanovan mitään. Narsisti ei todellakaan ole pahalla tuulella. Hymyssä suin vetää akkaa kuonoon ja kun kysyt miksi noin teit, sanoo. naama ärsytti.  ;D


Väittääkö sepe siis, että Paavo V. pahoinpitelee vaimoansa? Aika rankka väite!

Väittää! Mitähän väittää se pohjanmaalle karannut vaimo sepestä? olisi mukava tietää. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!