Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.  (Luettu 4116 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.
Ei tietenkään, jos se on sinulle vastenmielistä.

Ei niiden lukeminen ole. Ei olla kyllä politiikkaa puhuttukaan, mutt politikkojen p*****saamisista/antamisista sitäkin enemmän  ;D

Totta kai kaverit saa keskustella yhteisistä asioista.

Huvittavia yksityiskohtia  ::) Jos Aukki kirjoittaa joskus muistelmat... niin suosittelen kirjan lukemista  ;D

luulisin informaation olevan melko yksipuolista.Tai jos HuuHaa sattuisi suhtautumaan kielteisesti johonkin puolueseen niin sitten kehuu vastavuoroisesti toista hiukan liikaa 8)

Luulo... ei ole tiedon väärtti  ::)

simmo

  • Vieras
Vs: Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.
]

no ei mulle aulis oo tuommosia laittanu >:(
tässähän on jo ihan mustasukkanen >:(

---------------Miksi kirjoittaisi sulle,koska olet aina hyökkäys päällä.Me mailataan Aukin kaa ja meillä on tosi mukavat jutut. Minä en kestäisi,jos Aukki ei mulle kirjoittaisi :)

mah

  • Vieras
Vs: Eilinen yksityisviesti Pamela Anderssonilta.
En saanut sellaista. :'( Oliko Pamela pois tolaltaan vai oliko sittenkin Pamela Tola....? Yv-agronetti. >:( Melko epäreilua. :'( Täällä kehutte yv-viesteillä, montako kertaa on Aulikselta saatu. Mokoma jakorasia, se Aulis. Kaikille antaa, paitsi minulle. :'(

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Eilinen yksityisviesti Pamela Anderssonilta.
En saanut sellaista. :'( Oliko Pamela pois tolaltaan vai oliko sittenkin Pamela Tola....? Yv-agronetti. >:( Melko epäreilua. :'( Täällä kehutte yv-viesteillä, montako kertaa on Aulikselta saatu. Mokoma jakorasia, se Aulis. Kaikille antaa, paitsi minulle. :'(

 Lohdutonta lohtua tarjoa...maan joudun, kun minäkin ihan ilman...Auliksen tarjoamia sulosointuja...sisältöä elämään ulkoapäin etsimään, agronetin takana metsää...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.
]

no ei mulle aulis oo tuommosia laittanu >:(
tässähän on jo ihan mustasukkanen >:(

---------------Miksi kirjoittaisi sulle,koska olet aina hyökkäys päällä.Me mailataan Aukin kaa ja meillä on tosi mukavat jutut. Minä en kestäisi,jos Aukki ei mulle kirjoittaisi :)

juu   simmon  jutut  ovat  aika  usein  identtisä  aukin  päästöjen  kanssa  8)

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.
Ei tietenkään, jos se on sinulle vastenmielistä.

Ei niiden lukeminen ole. Ei olla kyllä politiikkaa puhuttukaan, mutt politikkojen p*****saamisista/antamisista sitäkin enemmän  ;D

Totta kai kaverit saa keskustella yhteisistä asioista.

Huvittavia yksityiskohtia  ::) Jos Aukki kirjoittaa joskus muistelmat... niin suosittelen kirjan lukemista  ;D

luulisin informaation olevan melko yksipuolista.Tai jos HuuHaa sattuisi suhtautumaan kielteisesti johonkin puolueseen niin sitten kehuu vastavuoroisesti toista hiukan liikaa 8)

Luulo... ei ole tiedon väärtti  ::)

--ei niin,HuuHAnttila pukkaa mulle joskus yv:nä jotain ...luusereista...mitä lie.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.
]

no ei mulle aulis oo tuommosia laittanu >:(
tässähän on jo ihan mustasukkanen >:(

---------------Miksi kirjoittaisi sulle,koska olet aina hyökkäys päällä.Me mailataan Aukin kaa ja meillä on tosi mukavat jutut. Minä en kestäisi,jos Aukki ei mulle kirjoittaisi :)

juu   simmon  jutut  ovat  aika  usein  identtisä  aukin  päästöjen  kanssa  8)

Meinaatko, että olis saanu ohjausta Kiviniemenkadulta... ???     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.
]

no ei mulle aulis oo tuommosia laittanu >:(
tässähän on jo ihan mustasukkanen >:(

---------------Miksi kirjoittaisi sulle,koska olet aina hyökkäys päällä.Me mailataan Aukin kaa ja meillä on tosi mukavat jutut. Minä en kestäisi,jos Aukki ei mulle kirjoittaisi :)

juu   simmon  jutut  ovat  aika  usein  identtisä  aukin  päästöjen  kanssa  8)

Meinaatko, että olis saanu ohjausta Kiviniemenkadulta... ???     ::)

 Ennen ohjaus oli Manu-aalista...nytkö sitten auliaanista...sainpas viestijä...erehtymättömältä...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.
Ennen ohjaus oli Manu-aalista...nytkö sitten auliaanista...sainpas viestijä...erehtymättömältä...

Saikko samala luuserinpaperit...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.
Ennen ohjaus oli Manu-aalista...nytkö sitten auliaanista...sainpas viestijä...erehtymättömältä...

Saikko samala luuserinpaperit...?     ::)

 No, en kyllä, enkä myöskään ristipistolistausta...mää oon tämmönen väliin jäävä...

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Eilinen yksityisviesti Aulis Anttilalta.
]

no ei mulle aulis oo tuommosia laittanu >:(
tässähän on jo ihan mustasukkanen >:(

---------------Miksi kirjoittaisi sulle,koska olet aina hyökkäys päällä.Me mailataan Aukin kaa ja meillä on tosi mukavat jutut. Minä en kestäisi,jos Aukki ei mulle kirjoittaisi :)

Entäs jos sinun puoliso sais tietää ” yksityisiä viestejä ” tulisiko mustis ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos