Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Broilbaronille toosaa !  (Luettu 16453 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Broilbaronille toosaa !
...Oranssi apevaunu monessa kuvassa näytti kyllä maksetulta mainokselta  :o ;D Olisi pitänyt olla sininen  ???
Olen nähnyt jossain ohjelmassa yläkulmassa himmeällä tiedotteen "ohjelma sisältää tuotesijoittelua". En muista mikä ohjelma se oli, en katso televisiota normaalisti ollenkaan.
Kyl se tuotesijoittelu oli osastoa "Odd Molly" eikä Seko  :D

Viittaako tuo niihin hiton rumiin+kalliisiin vaatteisiin  ??? ;D
Joo. Siis millai niin hirveet rytkyt, joita mä en pitäis edes navetassa, maksaa niin vitusti. Ja saavat vielä mainosaikaa. Hyi vit !!!
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Broilbaronille toosaa !
...Oranssi apevaunu monessa kuvassa näytti kyllä maksetulta mainokselta  :o ;D Olisi pitänyt olla sininen  ???
Olen nähnyt jossain ohjelmassa yläkulmassa himmeällä tiedotteen "ohjelma sisältää tuotesijoittelua". En muista mikä ohjelma se oli, en katso televisiota normaalisti ollenkaan.
Kyl se tuotesijoittelu oli osastoa "Odd Molly" eikä Seko  :D

Viittaako tuo niihin hiton rumiin+kalliisiin vaatteisiin  ??? ;D
Joo. Siis millai niin hirveet rytkyt, joita mä en pitäis edes navetassa, maksaa niin vitusti. Ja saavat vielä mainosaikaa. Hyi vit !!!

Mä luulin, että ovat jotain Tokmannin kuteita  :o 5,99€ paita+kalsarit

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Broilbaronille toosaa !
...Oranssi apevaunu monessa kuvassa näytti kyllä maksetulta mainokselta  :o ;D Olisi pitänyt olla sininen  ???
Olen nähnyt jossain ohjelmassa yläkulmassa himmeällä tiedotteen "ohjelma sisältää tuotesijoittelua". En muista mikä ohjelma se oli, en katso televisiota normaalisti ollenkaan.
Kyl se tuotesijoittelu oli osastoa "Odd Molly" eikä Seko  :D

Viittaako tuo niihin hiton rumiin+kalliisiin vaatteisiin  ??? ;D
Joo. Siis millai niin hirveet rytkyt, joita mä en pitäis edes navetassa, maksaa niin vitusti. Ja saavat vielä mainosaikaa. Hyi vit !!!

Mä luulin, että ovat jotain Tokmannin kuteita  :o 5,99€ paita+kalsarit
Eiks Tokmanni myy sentään Janina F:n kuteita. Laadun tae  :D

Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

T170

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: Broilbaronille toosaa !
http://www.katsomo.fi/?progId=118589

Siitä 3/4 osaa lopusta, on vaatimatonta  ???

Moommalaisella meni pala kurkkuun :o

Kaurajoen esikaupungissa Älykkäässä, on ihan muut jutut kun variot. Esmes oma pikku sesna on huomattavasti parempi jallin kutke ku joku kuppanen 900-sarjan peltomopo. ;D


Ja ainakin yhtä vaarallinen:

http://www.esaimaa.fi/Online/2012/05/08/Pienlentokoneen+pilotti+kuoli+koneen+pudottua+Loimaalla/2012113393130/4

Nuori mies kuoli tiistaina pienkoneen pudottua Loimaalla Varsinais-Suomessa. Kaksipaikkainen Cessna-merkkinen pienkone putosi Alastaron Moottoriradalle kello kuuden jälkeen illalla. Surmansa saanut oli koneen 22-vuotias lentäjä. Hänen lisäkseen koneessa ei ollut muita.
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia