Lainaus käyttäjältä: nilihaara - 20.04.12 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.04.12 - klo:21:52Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.04.12 - klo:21:41Skotit on oikealla asialla, vapaus palaa ylämaalle .... Meikä antas pohojaasille itsenäisyyden. Päästäisiin Vätyksestä ja Jarmo Korhosesta kumppaneineen. Jos pitäis sitten valita niin kuitenkin mä lähtisin pohjalaisten mukaan.Jostain Jyväskylän alapuolelta poikki niin se on siinä Lappeenranta- Jyväskylä- Vaasa, niin että sepe jää etelään ja minä pohjoiseen hiuksia halkoen.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.04.12 - klo:21:52Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.04.12 - klo:21:41Skotit on oikealla asialla, vapaus palaa ylämaalle .... Meikä antas pohojaasille itsenäisyyden. Päästäisiin Vätyksestä ja Jarmo Korhosesta kumppaneineen. Jos pitäis sitten valita niin kuitenkin mä lähtisin pohjalaisten mukaan.
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 20.04.12 - klo:21:41Skotit on oikealla asialla, vapaus palaa ylämaalle .... Meikä antas pohojaasille itsenäisyyden. Päästäisiin Vätyksestä ja Jarmo Korhosesta kumppaneineen.
Skotit on oikealla asialla, vapaus palaa ylämaalle ....