Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kumpi parempi?  (Luettu 16423 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kumpi parempi?
Mä  tykkään MP-liftistä. Niiden asentajatkin suosii samaa kommunikointikaavaa, ajaa autolla pihaan, murahtaa jonka jälkeen alkaa hommiin. Tuloksena on muutama tunti ähellystä, hikeä, tupakantumppeja ja lopulta valmis asennus jonka jälkeen jampat kerää kamansa, murahtaa ja lähtee seuraavaan paikkaan...  ;D

Täyden kympin toimintaa, homma pelaa kuin lehtokoneen vessa thaimaan lomamatkalla...
Nothing is Something Worth Doing

tonii

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 40
Vs: Kumpi parempi?


 ei oo omia koneita paljoakaan mutta eipä tuo toisessa koneessa oleva 55 quicke ainakaan kehuja saa kun kauhankulmat pienentyneet vanhoihin verrattuna ja murtovoimakin huonontunut perstuntumalla ja se "uus" softdrive venttiili kusee kokoajan läpi eli kuormain laskee itsellään ja nokkaa ei saa ilmaan mikä on esim. rasvattaessa etuakselia välttämätöntä  :P  mutta kuormaimesta nappulaa kääntämällä se toki onnistuu... niin ja se näkyvyys on vaan huono kauhan/lumiauran kulmiin tuon 55 quicken takaa verrattuna vanhaan 640 quickeen saatika Stolliin :P Ja stollin kestävyydestä ei voi sanoa mitään kun traktorillakaan ei oo vielä ees 400h ajettu saati sitten kuormainta...

Niin eli soft drive päällä ei keulaa saa ilmaan, mutta napista kun ottaa sen pois päältä niin nousee komiasti ja pääsee rasvaamaan. Onks se ny sitte vika?

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5860
Vs: Kumpi parempi?
ootko koittanu jo tinkata kovan tarjouksen mp-liftistä 8)
;D

Mä  tykkään MP-liftistä. Niiden asentajatkin suosii samaa kommunikointikaavaa, ajaa autolla pihaan, murahtaa jonka jälkeen alkaa hommiin. Tuloksena on muutama tunti ähellystä, hikeä, tupakantumppeja ja lopulta valmis asennus jonka jälkeen jampat kerää kamansa, murahtaa ja lähtee seuraavaan paikkaan...  ;D

Täyden kympin toimintaa, homma pelaa kuin lehtokoneen vessa thaimaan lomamatkalla...
 
Hinta on kaikille sama mikä mielestäni on hyvä juttu. Kerran yritin tingata mutta Mikko tokaisi että jos hinta ei passaa osta muualta.  Mitäs siihen sitte...
Joo siis tosissaan mä tykkään tyylistä kanssa, jää se joutavan päivänen vatulointi kaupan teon ympärillä pois.

Naapuri oli yrittänyt ostaa kuormaajaa siten että olisi itse asentanut. Mikko oli sanonut että se on sitten 500 kalliimpi, sä soitat kumminkin niin monta kertaa ja kysyt neuvoa.  ;D

Viimeksi muokattu: 28.03.12 - klo:09:38 kirjoittanut bouli

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Kumpi parempi?
Nyt tuli 5000 tuntia 75 quikkel..

..Ohjauksen vaijerit tosin on aikas heikkoja ja alkaa lipsumaan tuhannen tunnin jälkeen

Minulla eivät nykyiset vaijerit kestäneet 400 tuntia, kun rupesivat lipsumaan läpi lohkon pään säädöistä. Vähän liimaa/massaa niin alkanee pitämään. Mutta miksi kaikki pitää toteuttaa nykyisin niin hemmetin rimpulasti? Pakkasellahan nämä ongelmat yleensä pesivät, mutta ei kai tänne mitään "palmun alle" malleja pitäisi myydäkään???
Slippin 'n sliding

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Kumpi parempi?


 ei oo omia koneita paljoakaan mutta eipä tuo toisessa koneessa oleva 55 quicke ainakaan kehuja saa kun kauhankulmat pienentyneet vanhoihin verrattuna ja murtovoimakin huonontunut perstuntumalla ja se "uus" softdrive venttiili kusee kokoajan läpi eli kuormain laskee itsellään ja nokkaa ei saa ilmaan mikä on esim. rasvattaessa etuakselia välttämätöntä  :P  mutta kuormaimesta nappulaa kääntämällä se toki onnistuu... niin ja se näkyvyys on vaan huono kauhan/lumiauran kulmiin tuon 55 quicken takaa verrattuna vanhaan 640 quickeen saatika Stolliin :P Ja stollin kestävyydestä ei voi sanoa mitään kun traktorillakaan ei oo vielä ees 400h ajettu saati sitten kuormainta...

Niin eli soft drive päällä ei keulaa saa ilmaan, mutta napista kun ottaa sen pois päältä niin nousee komiasti ja pääsee rasvaamaan. Onks se ny sitte vika?
No uudessa on nappula hytissä ja muutenkin voimaa eritavalla eikä kauhakaan laske kokoaikaa ja jousitus toimii jopa ilman kauhaa kun vanhat aisat vaatis yli tonnin tavaraa ennenkuin joustivat kunnolla  :P  Mutta uudessa on silti paskat kauhanliikevarat eikä sieltä näe mitään mutta on sentään suorassa ja toimivat paremmin kuin vanhat aisat  ;D   Stolli on toiminut oikein hyvin eikä paluuta quickeen ole näkyvissä...

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: Kumpi parempi?
ootko koittanu jo tinkata kovan tarjouksen mp-liftistä 8)
;D

Mä  tykkään MP-liftistä. Niiden asentajatkin suosii samaa kommunikointikaavaa, ajaa autolla pihaan, murahtaa jonka jälkeen alkaa hommiin. Tuloksena on muutama tunti ähellystä, hikeä, tupakantumppeja ja lopulta valmis asennus jonka jälkeen jampat kerää kamansa, murahtaa ja lähtee seuraavaan paikkaan...  ;D

Täyden kympin toimintaa, homma pelaa kuin lehtokoneen vessa thaimaan lomamatkalla...
 
Hinta on kaikille sama mikä mielestäni on hyvä juttu. Kerran yritin tingata mutta Mikko tokaisi että jos hinta ei passaa osta muualta.  Mitäs siihen sitte...
Joo siis tosissaan mä tykkään tyylistä kanssa, jää se joutavan päivänen vatulointi kaupan teon ympärillä pois.

Naapuri oli yrittänyt ostaa kuormaajaa siten että olisi itse asentanut. Mikko oli sanonut että se on sitten 500 kalliimpi, sä soitat kumminkin niin monta kertaa ja kysyt neuvoa.  ;D


Tää o niin totta! Hienoo kattoa uutta konetta ja asennus on tehty vähä sinneppäin hutasemalla. Ei varmaan oikeen mieltä ylennä jos nuppi on sen satkun kone ja 8000€ lisäälaite tuo semmosen halppiskoneen leiman päälle...

Viimeksi muokattu: 30.03.12 - klo:07:54 kirjoittanut webmaster2L

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5860
Vs: Kumpi parempi?
Tuo mun kuormaaja on -05 asennettu enkä oikein keksi siitä moitittavaa. Vaijerit ja johdot ihan siististi vedetty.



Viimeksi muokattu: 28.03.12 - klo:21:04 kirjoittanut bouli

talutehnika

  • Vieras
Vs: Kumpi parempi?
Nyt tuli 5000 tuntia 75 quikkel..

..Ohjauksen vaijerit tosin on aikas heikkoja ja alkaa lipsumaan tuhannen tunnin jälkeen

Minulla eivät nykyiset vaijerit kestäneet 400 tuntia, kun rupesivat lipsumaan läpi lohkon pään säädöistä. Vähän liimaa/massaa niin alkanee pitämään. Mutta miksi kaikki pitää toteuttaa nykyisin niin hemmetin rimpulasti? Pakkasellahan nämä ongelmat yleensä pesivät, mutta ei kai tänne mitään "palmun alle" malleja pitäisi myydäkään???


Olethan tietoinen ettei vaijereita saa öljytä?  Voiteluun silikonia.

CARINA2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 658
Vs: Kumpi parempi?
En tiijjä muista kuormaimista sanua mittää, mutta mp-lift on hyvä. Kummassai rattorisa on semmone nokala.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Kumpi parempi?
Korjaan aiemmin kirjoittamaani komenttia ja pyydän anteeksi aiheetonta kommenttia Mikko Perältä.
Kommenttini eivät perustuneet omakohtaiseen asennukseen/kokemukseen.
Nii se on...

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Kumpi parempi?
Korjaan aiemmin kirjoittamaani komenttia ja pyydän anteeksi aiheetonta kommenttia Mikko Perältä.
Kommenttini eivät perustuneet omakohtaiseen asennukseen/kokemukseen.

Onko tullu palautetta  ;D