Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pärinäkelkkailijat  (Luettu 42635 kertaa)

Poropoliisi Hurskainen

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 884
Vs: Pärinäkelkkailijat
Oletteko koskaan oleet Lapin matkailukeskuksessa, kun pihassa aamuhämärässä käynnistetään 30 moottorikelkan moottoria "lämpiämään". Kokemus on jotain lähes käsin kosketeltavaa.

Esim. Rovaniemellä Kemijoen rannassa, tyyni keli, pakkasta -30, safarivirman kaikki 40 kelkkaa..... sinistä rahan hajua atmosfääri täynnä. Köh köh!  :(

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
Sen bensan kulutus on 40-60 litraa tunnissa.et usko ittekkään moisiin määriin mistä sie revit näitä.  mulla on kelkka ja käyn kalassa ja tankilla ajelen pittkäään.....

  Ei ollut meikäläisen mielipide. Mutta jos kelkka pitää saada 100km päähän, niin halvemmalla se menee auton peräkärryssä. Itse saa olla vielä kaupantekijäisinä lämpimässä autossa.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Pärinäkelkkailijat
Sen bensan kulutus on 40-60 litraa tunnissa.et usko ittekkään moisiin määriin mistä sie revit näitä.  mulla on kelkka ja käyn kalassa ja tankilla ajelen pittkäään.....

  Ei ollut meikäläisen mielipide. Mutta jos kelkka pitää saada 100km päähän, niin halvemmalla se menee auton peräkärryssä. Itse saa olla vielä kaupantekijäisinä lämpimässä autossa.

Oikeastaan nämä kelkailiat on parempia kansalaisia suomessa. Maksavat veroja enemmän kuin se sepedeus joka vinkuu agrossa päivät pitkät, tuo viinansakkin virosta ja röökinsä venäjältä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Pärinäkelkkailijat
Sen bensan kulutus on 40-60 litraa tunnissa.et usko ittekkään moisiin määriin mistä sie revit näitä.  mulla on kelkka ja käyn kalassa ja tankilla ajelen pittkäään.....

  Ei ollut meikäläisen mielipide. Mutta jos kelkka pitää saada 100km päähän, niin halvemmalla se menee auton peräkärryssä. Itse saa olla vielä kaupantekijäisinä lämpimässä autossa.

Oikeastaan nämä kelkailiat on parempia kansalaisia suomessa. Maksavat veroja enemmän kuin se sepedeus joka vinkuu agrossa päivät pitkät, tuo viinansakkin virosta ja röökinsä venäjältä.
Veroja maksaa – ei ole luuseita Ps 4- tahti kelkka ei pärise.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
Sen bensan kulutus on 40-60 litraa tunnissa.et usko ittekkään moisiin määriin mistä sie revit näitä.  mulla on kelkka ja käyn kalassa ja tankilla ajelen pittkäään.....

  Ei ollut meikäläisen mielipide. Mutta jos kelkka pitää saada 100km päähän, niin halvemmalla se menee auton peräkärryssä. Itse saa olla vielä kaupantekijäisinä lämpimässä autossa.

Oikeastaan nämä kelkailiat on parempia kansalaisia suomessa. Maksavat veroja enemmän kuin se sepedeus joka vinkuu agrossa päivät pitkät, tuo viinansakkin virosta ja röökinsä venäjältä.
Veroja maksaa – ei ole luuseita Ps 4- tahti kelkka ei pärise.

  Joo,,,, ei pärise kelkka kohta joo meilläpäin. Kelkka ja MTK vapaa vyöhyke.  ;D

Katapultti

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
Minäkään  en moottorikelkkailijoita arvosta enkä pidä minään heidän harrastustaan, heikkokuntoisia läskiperseitä ovat, juuri  sitä  vetelää porukkaa joille omin jaloin liikkuminen paikasta toiseen  on tervanjuontia, aina pitää olla  joku moottorivehje perseen alla,  jos joutuvat  siirtämään ruhoansa enemmän  kuin 200 metriä paikasta toiseen. 

Katapultti

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
*****.....sanokaa nyt jotain saatana..... :o :( >:(

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Pärinäkelkkailijat
*****.....sanokaa nyt jotain saatana..... :o :( >:(


Ei mitään hätää . Lentopalloiliat on paljon pahempia
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
*****.....sanokaa nyt jotain saatana..... :o :( >:(

Eikös tätä asiaa ole kaluttu jo aika paljon ja kaikkien kannat aikalailla selvillä ????
Osa haluaa kelkat reiteille, pois yksityisiltä mailta ja osa porukasta vastustaan nimenomaan sitä, että rakennettaisiin kelkkareittejä kelkoille.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Pärinäkelkkailijat
*****.....sanokaa nyt jotain saatana..... :o :( >:(

Eikös tätä asiaa ole kaluttu jo aika paljon ja kaikkien kannat aikalailla selvillä ????
Osa haluaa kelkat reiteille, pois yksityisiltä mailta ja osa porukasta vastustaan nimenomaan sitä, että rakennettaisiin kelkkareittejä kelkoille.

Niin , eiks puhe ollu kelkoista ? Mitä rakentamista ne vaatii ? Telat ja suksen on ......
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

nilihaara

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
http://www.youtube.com/watch?v=roMOtMU2fEk&feature=related
    Tässä Sepe menossa vahtimaan taimikoitaan mutta mieli muuttuu vihdoin suopeaksi kelkkailulle ja hän pyytää anteeksi kaikki panettelunsa.   Näämme ilmeisesti nyt useammin hänet kantokasan päällä kiikaroimassa.    ;D



Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
*****.....sanokaa nyt jotain saatana..... :o :( >:(

Eikös tätä asiaa ole kaluttu jo aika paljon ja kaikkien kannat aikalailla selvillä ????
Osa haluaa kelkat reiteille, pois yksityisiltä mailta ja osa porukasta vastustaan nimenomaan sitä, että rakennettaisiin kelkkareittejä kelkoille.

  Minä en vastusta yhtään kelkkareittejä valtion mailla. Mutta yksityisellä maanomistajalla pitää säilyttää oikeus kieltää kelkkailu. 15 vuotta sitten meikäläisen kanta oli sellainen ,että lupa kellailla tule puhelin soitolla. Nyt sitä ei saa kuin hovioikeudesta. Kelkkareittien rakentaminen menee hankalaksi, kun kaikki valittaa viimeiseen oikeusasteeseen. Ja kaiken tämän muutoksen on saanut aikaan pelkästään kelkkailijat itse huonolla käyttäytymisellään.  ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
http://www.youtube.com/watch?v=roMOtMU2fEk&feature=related
    Tässä Sepe menossa vahtimaan taimikoitaan mutta mieli muuttuu vihdoin suopeaksi kelkkailulle ja hän pyytää anteeksi kaikki panettelunsa.   Näämme ilmeisesti nyt useammin hänet kantokasan päällä kiikaroimassa.    ;D

  Huomasitko ne viimeiset käsimerkit?  ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
http://www.youtube.com/watch?v=roMOtMU2fEk&feature=related
    Tässä Sepe menossa vahtimaan taimikoitaan mutta mieli muuttuu vihdoin suopeaksi kelkkailulle ja hän pyytää anteeksi kaikki panettelunsa.   Näämme ilmeisesti nyt useammin hänet kantokasan päällä kiikaroimassa.    ;D

Aika harvaa on tuolla, speden taimikossa ...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pärinäkelkkailijat
http://www.youtube.com/watch?v=roMOtMU2fEk&feature=related
    Tässä Sepe menossa vahtimaan taimikoitaan mutta mieli muuttuu vihdoin suopeaksi kelkkailulle ja hän pyytää anteeksi kaikki panettelunsa.   Näämme ilmeisesti nyt useammin hänet kantokasan päällä kiikaroimassa.    ;D

Aika harvaa on tuolla, speden taimikossa ...

   Niipä näkyy olevan. Kun pohojaanmaalla viimeksi ajelin, niin taimikot oli läpipääsemättömiä. ;D