Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Siemeniä ulkomailta?  (Luettu 27756 kertaa)

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Siemeniä ulkomailta?
Meiltä meni Pilvi-ohraa 4 kuormaa a`28tn.Sitä oli yli 500tn vielä talvella.Jos en olisi tyhjentänyt niitä varastosta olisin joutunut pysäyttämään lajittelijan ja sen sijaan että nyt jakelu on melkein aikataulussa lajittelisimme edelleen kauraa ja Einar-ohrat olisi jääneet kesään.Pilvi on vähän ongelmalajike myydä kovin isoja määriä joten siemenpula ei kyllä aiheudu minun kaupoista.

Agrin kantasiemenluokan pudotus on tavallaan hyvä teko mutta ei sillä' korjata kuin murto-osa siemenen puutteesta.Väitän kyllä itse tehneeni enemmän työtä siemenien saamiseksi kuin kilpailijat.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Siemeniä ulkomailta?
Meiltä meni Pilvi-ohraa 4 kuormaa a`28tn.Sitä oli yli 500tn vielä talvella.Jos en olisi tyhjentänyt niitä varastosta olisin joutunut pysäyttämään lajittelijan ja sen sijaan että nyt jakelu on melkein aikataulussa lajittelisimme edelleen kauraa ja Einar-ohrat olisi jääneet kesään.Pilvi on vähän ongelmalajike myydä kovin isoja määriä joten siemenpula ei kyllä aiheudu minun kaupoista.

Agrin kantasiemenluokan pudotus on tavallaan hyvä teko mutta ei sillä' korjata kuin murto-osa siemenen puutteesta.Väitän kyllä itse tehneeni enemmän työtä siemenien saamiseksi kuin kilpailijat.

Ei kai sitä nyt enää viitsitä liikkeelle laskea. Tietää seuraavaa sesonkia ajatellen mikä on sertin hinta. Jos nyt on ollut kallista, on se tulevalle ***** sikamaisen kallista. Ei ketään pisnesmies/nainen ole niin idiootti että laittaa enää siemeniä jakoon. Kylvöt täällä täydessä vauhdissa ja muualla alkamassa.

Pääsee oikeen kunnon lypsylle ja pesän tyhjennykseen ensi kevään siemenillä. :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Siemeniä ulkomailta?
Meiltä meni Pilvi-ohraa 4 kuormaa a`28tn.Sitä oli yli 500tn vielä talvella.Jos en olisi tyhjentänyt niitä varastosta olisin joutunut pysäyttämään lajittelijan ja sen sijaan että nyt jakelu on melkein aikataulussa lajittelisimme edelleen kauraa ja Einar-ohrat olisi jääneet kesään.Pilvi on vähän ongelmalajike myydä kovin isoja määriä joten siemenpula ei kyllä aiheudu minun kaupoista.

Agrin kantasiemenluokan pudotus on tavallaan hyvä teko mutta ei sillä' korjata kuin murto-osa siemenen puutteesta.Väitän kyllä itse tehneeni enemmän työtä siemenien saamiseksi kuin kilpailijat.

Niin kuin maataloustuotta tarvitsee maatalouslomittajan kiireapulaiseksi.