Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe Heikki Vipukirves kiittää....  (Luettu 6067 kertaa)

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Heikki Vipukirves kiittää....
Eikös hvinnamo (61v :P ) voisi lähtee hessun kans menekinedistämismatkalle? Olis kahdelle eläkeläiselle sopivaa hommaa  ;D

 Joo, mut mä en pysyis Hessun vauhdissa mukana. Sitäpaitsi en ole eläkkeellä.  ;)

Joo, kyllä mä tiän... Kunhan heitin  :)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Heikki Vipukirves kiittää....
Eikös hvinnamo (61v :P ) voisi lähtee hessun kans menekinedistämismatkalle? Olis kahdelle eläkeläiselle sopivaa hommaa  ;D

 Joo, mut mä en pysyis Hessun vauhdissa mukana. Sitäpaitsi en ole eläkkeellä.  ;)

Joo, kyllä mä tiän... Kunhan heitin  :)

 4 vuotta vielä, jos ei eläkeikä nouse...  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Heikki Vipukirves kiittää....
Eikös hvinnamo (61v :P ) voisi lähtee hessun kans menekinedistämismatkalle? Olis kahdelle eläkeläiselle sopivaa hommaa  ;D

 Joo, mut mä en pysyis Hessun vauhdissa mukana. Sitäpaitsi en ole eläkkeellä.  ;)

Joo, kyllä mä tiän... Kunhan heitin  :)

 4 vuotta vielä, jos ei eläkeikä nouse...  :)
Juu juu  ;D

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Heikki Vipukirves kiittää....
Ihan hyvä kirves mutta tää viestiketju sais jo loppua.

Ei taida katketa edes vipukirveellä 8)
Juu ei, vipukirves onkin tarkoitettu objektin halkomiseksi pienempiin ja paremmin ymmärrettäviin osiin.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Heikki Vipukirves kiittää....
Eikös hvinnamo (61v :P ) voisi lähtee hessun kans menekinedistämismatkalle? Olis kahdelle eläkeläiselle sopivaa hommaa  ;D

 Joo, mut mä en pysyis Hessun vauhdissa mukana. Sitäpaitsi en ole eläkkeellä.  ;)

Joo, kyllä mä tiän... Kunhan heitin  :)

 4 vuotta vielä, jos ei eläkeikä nouse...  :)
Toisaalta on hyvä että edes jotkut asiat nousee?
http://tyopiste.ttl.fi/Nakokulmat/Sivut/Eläkeikanouseetaisepannaannousemaan!.aspx

” Katsoin televisiosta jokin aika sitten dokumentin yhdysvaltalaisesta yrityksestä, jossa työntekijöiden keski-ikä oli 73 vuotta.”

Ei muuta kun haalareita paikkaamaan ja sukkia parsimaan – niitä tarvitaan vielä pitkään!
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Heikki

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 154
Vs: Heikki Vipukirves kiittää....


...jos kenguru-landiaan noita veis, pitäis laittaa terä toisinpäin varteen, kun siellä maapallo pyörii vastapäivään...

Kengurulandiassa on Vipukirveitä ja toimivat hyvin, sillä maapallo pyörii siellä tismalleen samaan suuntaan kuin täälläkin.  :)