Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Itse jälkeni tunnen  (Luettu 3359 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Itse jälkeni tunnen
Mä olin eilen ja edellispäivänä Kauhajoella ja tilanne oli ok.

Kun poistuin niin uskalsivat rötöstellä  :o

juu näkivät rötöstella kun joharan ooppelin luoma sankka öljysumuverho laskeutui :D


JoHaRa onkin van Tomiin rinnastettava kulkija. Varsinainen peacemaker. Silloin harvoin kun van Tomi poistuu pääkalloluolastaan, käydäkseen kaupungissa, niin sivukujien hämärälurkit katuvat syntymäänsäkin.

Näin se toimii JoHaRankin kohdalla. Kun hän on kaupungilla, kaduilla suorastaan henkii kuri ja järjestys ja kaikki scarfacet virkkaavat pannulappuja. :)

Ei ku Tom Tom:iin.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Itse jälkeni tunnen
Mä olin eilen ja edellispäivänä Kauhajoella ja tilanne oli ok.

Kun poistuin niin uskalsivat rötöstellä  :o

juu näkivät rötöstella kun joharan ooppelin luoma sankka öljysumuverho laskeutui :D


JoHaRa onkin van Tomiin rinnastettava kulkija. Varsinainen peacemaker. Silloin harvoin kun van Tomi poistuu pääkalloluolastaan, käydäkseen kaupungissa, niin sivukujien hämärälurkit katuvat syntymäänsäkin.

Näin se toimii JoHaRankin kohdalla. Kun hän on kaupungilla, kaduilla suorastaan henkii kuri ja järjestys ja kaikki scarfacet virkkaavat pannulappuja. :)

Ei ku Tom Tom:iin.  ;D
Vai Tom of Finlandiin?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Itse jälkeni tunnen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/murtomies-pakeni-lumisateessa-poliisi-seurasi-jalkia-kotiovelle/art-1288459047881.html

Etelä-Pohjanmaan poliisi sai lauantaiyönä kello 01:n aikaan ilmoituksen, jonka mukaan mies oli murtautumassa Kauhajoen pääkadun Topeekan varrella sijaitsevaan liikkeeseen.
Poliisipartion ehtiessä paikalle murtautuja oli jo paennut.

 Mies ei kuitenkaan ollut ottanut huomioon, että hänen jalanjälkensä jäävät vastasataneeseen lumeen. Poliisi pääsikin miehen jälkiä seuraamalla tämän kotiovelle asti.
 Murrosta epäilty vuonna 1990 syntynyt kauhajokelainen mies tavoitettiin kotoaan.

Ei ihan täydellinen rikos?
Rosmolla on lyhyet jäljet.

noi  kengät  kun  olisi  kerennyt  polttaa,,,,niin  polliisit  olisivat  tyhjän päällä  ::)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Itse jälkeni tunnen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/murtomies-pakeni-lumisateessa-poliisi-seurasi-jalkia-kotiovelle/art-1288459047881.html

Etelä-Pohjanmaan poliisi sai lauantaiyönä kello 01:n aikaan ilmoituksen, jonka mukaan mies oli murtautumassa Kauhajoen pääkadun Topeekan varrella sijaitsevaan liikkeeseen.
Poliisipartion ehtiessä paikalle murtautuja oli jo paennut.

 Mies ei kuitenkaan ollut ottanut huomioon, että hänen jalanjälkensä jäävät vastasataneeseen lumeen. Poliisi pääsikin miehen jälkiä seuraamalla tämän kotiovelle asti.
 Murrosta epäilty vuonna 1990 syntynyt kauhajokelainen mies tavoitettiin kotoaan.

Ei ihan täydellinen rikos?
Rosmolla on lyhyet jäljet.

noi  kengät  kun  olisi  kerennyt  polttaa,,,,niin  polliisit  olisivat  tyhjän päällä  ::)
Jos lehmällä olisi siivet niin lentäisihän se.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Itse jälkeni tunnen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/murtomies-pakeni-lumisateessa-poliisi-seurasi-jalkia-kotiovelle/art-1288459047881.html

Etelä-Pohjanmaan poliisi sai lauantaiyönä kello 01:n aikaan ilmoituksen, jonka mukaan mies oli murtautumassa Kauhajoen pääkadun Topeekan varrella sijaitsevaan liikkeeseen.
Poliisipartion ehtiessä paikalle murtautuja oli jo paennut.

 Mies ei kuitenkaan ollut ottanut huomioon, että hänen jalanjälkensä jäävät vastasataneeseen lumeen. Poliisi pääsikin miehen jälkiä seuraamalla tämän kotiovelle asti.
 Murrosta epäilty vuonna 1990 syntynyt kauhajokelainen mies tavoitettiin kotoaan.

Ei ihan täydellinen rikos?
Rosmolla on lyhyet jäljet.

noi  kengät  kun  olisi  kerennyt  polttaa,,,,niin  polliisit  olisivat  tyhjän päällä  ::)
Jos lehmällä olisi siivet niin lentäisihän se.

jos  tuossa  talossa  johon  tuo  heppu  meni  sattuisi  olemaan useampi  henkilö  paikalla
ja  kengät  joilla  tultiin,,,,,katoaisivat  tuhkana   eikä  kukaan  paikallaolijoista tunnustaisi
tekoa  niin mitään  näyttöä  ei  poliisi  saisi  8)