Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kolmoismurhaaja.  (Luettu 1579 kertaa)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Kolmoismurhaaja.
Tuo on juuri se heppu joka uskoon tultuaan tunnusti ja auttoi selvittämään kaksi  aikaisempaa henkirikosta joista tuskin missään vaiheessa olisi muuten joutunut tuomiolle :( 

Tuu-lia

  • Vieras
Vs: Kolmoismurhaaja.
Tuo on juuri se heppu joka uskoon tultuaan tunnusti ja auttoi selvittämään kaksi  aikaisempaa henkirikosta joista tuskin missään vaiheessa olisi muuten joutunut tuomiolle :(

Tuo Laten tarina on kyllä aika uskomaton!

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Kolmoismurhaaja.
Tuo on juuri se heppu joka uskoon tultuaan tunnusti ja auttoi selvittämään kaksi  aikaisempaa henkirikosta joista tuskin missään vaiheessa olisi muuten joutunut tuomiolle :(

Tuo Laten tarina on kyllä aika uskomaton!
Ai,   onko se :-\    Kyllä tuo minusta jossain määrin uskottava on :(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kolmoismurhaaja.
Miten Laten mahtaa käydä kun joskus pääsee siviiliin? Kasvaako kenties hetken kuluttua koiranputkea? Noissa kerhoissa on sellanen juttu vaikka ite Jeesus sut niistä irti sais, olet silti ikuisesti velkaa oman panoksen niille. Ei niistä ehjin nahoin erota, ei todellakaan.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Tuu-lia

  • Vieras
Vs: Kolmoismurhaaja.
Miten Laten mahtaa käydä kun joskus pääsee siviiliin? Kasvaako kenties hetken kuluttua koiranputkea? Noissa kerhoissa on sellanen juttu vaikka ite Jeesus sut niistä irti sais, olet silti ikuisesti velkaa oman panoksen niille. Ei niistä ehjin nahoin erota, ei todellakaan.

Sitten kun Late siviiliin pääsee, sällikaverit kasvavat itse koiranputkea.   ;D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Kolmoismurhaaja.
Miten Laten mahtaa käydä kun joskus pääsee siviiliin? Kasvaako kenties hetken kuluttua koiranputkea? Noissa kerhoissa on sellanen juttu vaikka ite Jeesus sut niistä irti sais, olet silti ikuisesti velkaa oman panoksen niille. Ei niistä ehjin nahoin erota, ei todellakaan.

Sitten kun Late siviiliin pääsee, sällikaverit kasvavat itse koiranputkea.   ;D
Ai jaa,  minä luulin että sitä kakkua on enää pieni siivu jäljellä kun noin vaan ilman vartijoita pääsee kuljeskelemaan...

Tuu-lia

  • Vieras
Vs: Kolmoismurhaaja.

Sitten kun Late siviiliin pääsee, sällikaverit kasvavat itse koiranputkea.   ;D
Ai jaa,  minä luulin että sitä kakkua on enää pieni siivu jäljellä kun noin vaan ilman vartijoita pääsee kuljeskelemaan...

Eikö se itte arvellu et kuutisen vuotta...

jeep

  • Vieras