Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe aukki iski taas  (Luettu 5285 kertaa)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: aukki iski taas
Mielenkiintoinen kolmannen asteen yhteys lienee nimimerkkien aulis anttila ja maaginen ucd välillä. Molemmat ovat sattumalta rekisteröityneet samana päivänä 24.10.07. Eihän ole sama henkilö, eihän :P ;D
Vähintäänkin veljeksiä lienevät.
Aika moni muukin rekisteröity tuona päivänä, sillon aukastiin tämä uus agro. Terveisin 24.10.07 - klo:20:45 rekisteröitynyt  ;)

Että silleen ;D ;D ;D

Hommat kun tietää, *****ilukin tulee ihan kylkiäisenä, eikä kaikki edes huomaa. :D ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: aukki iski taas
Rekisteröitynyt: 24.10.07 - klo:18:25

Timppa myös silloin aloitti uudessa agrossa.
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: aukki iski taas
Rekisteröitynyt: 24.10.07 - klo:18:25

Timppa myös silloin aloitti uudessa agrossa.

 Kuten myös meikäläinen. 24.10.07 - klo:09:19 ;D ;D ;D ;D

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: aukki iski taas
Rekisteröitynyt: 24.10.07 - klo:18:25

Timppa myös silloin aloitti uudessa agrossa.

 Kuten myös meikäläinen. 24.10.07 - klo:09:19 ;D ;D ;D ;D
Minähän taannoin väitin aukin ja sepen olevan yksi ja sama ja jos vielä ucd  .   8) Nyt näyttää että tuo "kööri" on listautunu pörssiin samalla istumalla....muutaman minuutin välein  . Aukki jäi kiinni housut kintuissa  8)

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: aukki iski taas
Ko. kollektiivinimimerkin todellinen kokoonpano alkaa siis vähitellen paljastua.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: aukki iski taas
Mielenkiintoinen kolmannen asteen yhteys lienee nimimerkkien aulis anttila ja maaginen ucd välillä. Molemmat ovat sattumalta rekisteröityneet samana päivänä 24.10.07. Eihän ole sama henkilö, eihän :P ;D
Vähintäänkin veljeksiä lienevät.
Aika moni muukin rekisteröity tuona päivänä, sillon aukastiin tämä uus agro. Terveisin 24.10.07 - klo:20:45 rekisteröitynyt  ;)

Että silleen ;D ;D ;D

***** Tässäpä taas käytännön esimerkki klassisen salaliittoterorian synnystä.  :D  Ainakin apilas ottaa faktana ja julkaissee laajan artikkelin verkkomediassa  ;D ;D ;D ;D ;D
In vino veritas

Greenpwr

  • Vieras
Vs: aukki iski taas

...sepen laatikosta tais pohja tipahtaa, mutta se on tuo itseilmaisu joskus välineurheilua...

mah

  • Vieras
Vs: aukki iski taas
Rekisteröitynyt: 24.10.07 - klo:18:25

Timppa myös silloin aloitti uudessa agrossa.
Apilaksenko kanssa yhdessä rekisteröidyitte....? :-X

simmo

  • Vieras
Vs: aukki iski taas
Siis siellähän on todellakin tämä Aulis Anttila Lohjalta  (joka on sohlannut tällä saitilla Webmasterin suosiollisella avustuksella) jota ei pidä sekoittaa pohjanmaalla vaikuttaneeseen samannimiseen henkilöön.
-----Kyllä te kaikki olette menneet lankaan ;D Aulis on pohjimmaltaan ihan hauska mies,mutta kun kepulit on tosikkoja,nii ei se ole hänen vikansa. :D
Tunnustan,että olen ollut yhteydessä Aulikseen,koska kaipasin häntä saitin piristykseksi.,mutta ei se voi tulla takaisin,kun sillä on 6: vuoden pesti.
Aulis on provosoinnin mestari,alussa olin vihainen hänen kirjoituksilleen,kunnes huomasin,ettei se ole tosissaan. ;D
Kyllä minä odotan sitä hartaasti takaisin. :( 6-vuotta on pitkä aika. Onkohan se päässyt presidentin neuvonantajaksi :o

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: aukki iski taas
Siis siellähän on todellakin tämä Aulis Anttila Lohjalta  (joka on sohlannut tällä saitilla Webmasterin suosiollisella avustuksella) jota ei pidä sekoittaa pohjanmaalla vaikuttaneeseen samannimiseen henkilöön.
-----Kyllä te kaikki olette menneet lankaan ;D Aulis on pohjimmaltaan ihan hauska mies,mutta kun kepulit on tosikkoja,nii ei se ole hänen vikansa. :D
Tunnustan,että olen ollut yhteydessä Aulikseen,koska kaipasin häntä saitin piristykseksi.,mutta ei se voi tulla takaisin,kun sillä on 6: vuoden pesti.
Aulis on provosoinnin mestari,alussa olin vihainen hänen kirjoituksilleen,kunnes huomasin,ettei se ole tosissaan. ;D
Kyllä minä odotan sitä hartaasti takaisin. :( 6-vuotta on pitkä aika.


Onkohan se päässyt presidentin neuvonantajaksi :o

ainakin  niinistön teot  ja  puheet  vaikuttavat  siltä  nykyään   :P

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Hyväuskonen hölömö"...
-----Kyllä te kaikki olette menneet lankaan ;D Aulis on pohjimmaltaan ihan hauska mies,mutta kun kepulit on tosikkoja,nii ei se ole hänen vikansa. :D
Tunnustan,että olen ollut yhteydessä Aulikseen,koska kaipasin häntä saitin piristykseksi.,mutta ei se voi tulla takaisin,kun sillä on 6: vuoden pesti.
Aulis on provosoinnin mestari,alussa olin vihainen hänen kirjoituksilleen,kunnes huomasin,ettei se ole tosissaan. ;D
Kyllä minä odotan sitä hartaasti takaisin. :( 6-vuotta on pitkä aika. Onkohan se päässyt presidentin neuvonantajaksi :o

Taijat siis toellaki olla hyväuskonen hölömö...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: aukki iski taas
Rekisteröitynyt: 24.10.07 - klo:18:25

Timppa myös silloin aloitti uudessa agrossa.
Apilaksenko kanssa yhdessä rekisteröidyitte....? :-X

Joo kuulemma . Mutiainen syntyy pian . Kurttu humalassa toimii kätilöna .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

emo-heikki

  • Vieras
Vs: aukki iski taas
Siis siellähän on todellakin tämä Aulis Anttila Lohjalta  (joka on sohlannut tällä saitilla Webmasterin suosiollisella avustuksella) jota ei pidä sekoittaa pohjanmaalla vaikuttaneeseen samannimiseen henkilöön.
-----Kyllä te kaikki olette menneet lankaan ;D Aulis on pohjimmaltaan ihan hauska mies,mutta kun kepulit on tosikkoja,nii ei se ole hänen vikansa. :D
Tunnustan,että olen ollut yhteydessä Aulikseen,koska kaipasin häntä saitin piristykseksi.,mutta ei se voi tulla takaisin,kun sillä on 6: vuoden pesti.
Aulis on provosoinnin mestari,alussa olin vihainen hänen kirjoituksilleen,kunnes huomasin,ettei se ole tosissaan. ;D
Kyllä minä odotan sitä hartaasti takaisin. :( 6-vuotta on pitkä aika. Onkohan se päässyt presidentin neuvonantajaksi :o

Aukki on laitettu toimintakieltoon, häkki heilahtaa jos se vielä tänne tulee ....

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: "Hyväuskonen hölömö"...
-----Kyllä te kaikki olette menneet lankaan ;D Aulis on pohjimmaltaan ihan hauska mies,mutta kun kepulit on tosikkoja,nii ei se ole hänen vikansa. :D
Tunnustan,että olen ollut yhteydessä Aulikseen,koska kaipasin häntä saitin piristykseksi.,mutta ei se voi tulla takaisin,kun sillä on 6: vuoden pesti.
Aulis on provosoinnin mestari,alussa olin vihainen hänen kirjoituksilleen,kunnes huomasin,ettei se ole tosissaan. ;D
Kyllä minä odotan sitä hartaasti takaisin. :( 6-vuotta on pitkä aika. Onkohan se päässyt presidentin neuvonantajaksi :o

Taijat siis toellaki olla hyväuskonen hölömö...     ::)

;D ;D ;D Simmon toteamus todistaa ittensä. Tosikkopelle älähti heti ;D

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Naturalis

  • Vieras
Vs: aukki iski taas
Aukki on laitettu toimintakieltoon, häkki heilahtaa jos se vielä tänne tulee ....
Yv toimii...  :-X