Lainaus käyttäjältä: pötsjölööm - 13.12.10 - klo:16:55Lainaus käyttäjältä: Kohta-Sippoolan Kaappoo - 13.12.10 - klo:15:49Lainaus käyttäjältä: gutiguti - 11.12.10 - klo:14:49Lainaus käyttäjältä: Holman_Hurja - 31.07.10 - klo:20:30Kaikki edellämainitut linnut syöneenä totean, että mielestäni parempiakin lihoja on olemassa ja ainut siivekäs mitä minä ehkä viitsisin syötäväksi kasvattaa on kalkkuna. Mutta makuja on monia!Täysin samaa mieltä. Kalkkuna on ainoa syötävä siivekäs, vaatii tosin hieman perehtymistä ruuanlaiton saloihin.Asiaa! Kyllähän parhaat lihat oikein valmistettuna ovat nauta ja kalkkuna!+joulukinkku, ja grillikylki.No kyllä noita lampaita ja porojakin voi välillä syödä, jos nautaan kyllästyy ...
Lainaus käyttäjältä: Kohta-Sippoolan Kaappoo - 13.12.10 - klo:15:49Lainaus käyttäjältä: gutiguti - 11.12.10 - klo:14:49Lainaus käyttäjältä: Holman_Hurja - 31.07.10 - klo:20:30Kaikki edellämainitut linnut syöneenä totean, että mielestäni parempiakin lihoja on olemassa ja ainut siivekäs mitä minä ehkä viitsisin syötäväksi kasvattaa on kalkkuna. Mutta makuja on monia!Täysin samaa mieltä. Kalkkuna on ainoa syötävä siivekäs, vaatii tosin hieman perehtymistä ruuanlaiton saloihin.Asiaa! Kyllähän parhaat lihat oikein valmistettuna ovat nauta ja kalkkuna!+joulukinkku, ja grillikylki.
Lainaus käyttäjältä: gutiguti - 11.12.10 - klo:14:49Lainaus käyttäjältä: Holman_Hurja - 31.07.10 - klo:20:30Kaikki edellämainitut linnut syöneenä totean, että mielestäni parempiakin lihoja on olemassa ja ainut siivekäs mitä minä ehkä viitsisin syötäväksi kasvattaa on kalkkuna. Mutta makuja on monia!Täysin samaa mieltä. Kalkkuna on ainoa syötävä siivekäs, vaatii tosin hieman perehtymistä ruuanlaiton saloihin.Asiaa! Kyllähän parhaat lihat oikein valmistettuna ovat nauta ja kalkkuna!
Lainaus käyttäjältä: Holman_Hurja - 31.07.10 - klo:20:30Kaikki edellämainitut linnut syöneenä totean, että mielestäni parempiakin lihoja on olemassa ja ainut siivekäs mitä minä ehkä viitsisin syötäväksi kasvattaa on kalkkuna. Mutta makuja on monia!Täysin samaa mieltä. Kalkkuna on ainoa syötävä siivekäs, vaatii tosin hieman perehtymistä ruuanlaiton saloihin.
Kaikki edellämainitut linnut syöneenä totean, että mielestäni parempiakin lihoja on olemassa ja ainut siivekäs mitä minä ehkä viitsisin syötäväksi kasvattaa on kalkkuna. Mutta makuja on monia!
Asiaa! Kyllähän parhaat lihat oikein valmistettuna ovat nauta ja kalkkuna!
Lainaus käyttäjältä: Kohta-Sippoolan Kaappoo - 13.12.10 - klo:15:49Asiaa! Kyllähän parhaat lihat oikein valmistettuna ovat nauta ja kalkkuna!Kerrankin samaa Mieltä KohtaSiippoolanKaappoon kanssa ;Onko tää sukua IsoonTaloonAntinRannaJärvelle ? Kah, miss oot ystäväiseni
Ankka käy ihan mukavasti Pekingin tapaan, käärittynä parmankinkkuun. Mitä lie minttuhyytelöä ja muuta siihen viereen pistävät. Nam.