Lainaus käyttäjältä: rene - 11.03.12 - klo:17:03Pikkuvinkki ei kellekään erityisesti: Jos olo on katkera ja *****untunut niin se tuskin auttaa yhtään mitään että sen tuo julki joka toisessa viestissä. Tai... En olekaan nyt ihan varma, voi se ehkä auttaakin, en nyt tiedä kun en ole vielä koskaan tainnut olla "erityisen ketutuksen kurimuksessa" Aloitaan tällä . Virosta ja Venäjältä saa timpureita halvalla .
Pikkuvinkki ei kellekään erityisesti: Jos olo on katkera ja *****untunut niin se tuskin auttaa yhtään mitään että sen tuo julki joka toisessa viestissä. Tai... En olekaan nyt ihan varma, voi se ehkä auttaakin, en nyt tiedä kun en ole vielä koskaan tainnut olla "erityisen ketutuksen kurimuksessa"
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:18:30Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:15:05Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:14:53Mä muuten muistan sen meidän alkuperäisen "riitamme" Muille lukijoille voin referoida jutun niin että "sorkkis oli väärässä ja minä olin oikeassa" Siitä se nillitys sitten lähti Sun rauranpolttamis homma vai Polttoleikkauksessa kyllä sulasta mutta vikipediassa palamisesta . Oli kyllä hauska vedättää sua . Ai juu... Väiteltiin me siitäkin palaako rauta polttoleikkauksessa vaiko ei. Olin siinäkin oikeassa ja aloit nillittämään Virallisesti se kyllä sulaa .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:15:05Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:14:53Mä muuten muistan sen meidän alkuperäisen "riitamme" Muille lukijoille voin referoida jutun niin että "sorkkis oli väärässä ja minä olin oikeassa" Siitä se nillitys sitten lähti Sun rauranpolttamis homma vai Polttoleikkauksessa kyllä sulasta mutta vikipediassa palamisesta . Oli kyllä hauska vedättää sua . Ai juu... Väiteltiin me siitäkin palaako rauta polttoleikkauksessa vaiko ei. Olin siinäkin oikeassa ja aloit nillittämään
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:14:53Mä muuten muistan sen meidän alkuperäisen "riitamme" Muille lukijoille voin referoida jutun niin että "sorkkis oli väärässä ja minä olin oikeassa" Siitä se nillitys sitten lähti Sun rauranpolttamis homma vai Polttoleikkauksessa kyllä sulasta mutta vikipediassa palamisesta . Oli kyllä hauska vedättää sua .
Mä muuten muistan sen meidän alkuperäisen "riitamme" Muille lukijoille voin referoida jutun niin että "sorkkis oli väärässä ja minä olin oikeassa" Siitä se nillitys sitten lähti
Viimeksi muokattu: 11.03.12 - klo:19:58 kirjoittanut rene
Viimeksi muokattu: 11.03.12 - klo:19:57 kirjoittanut kantola
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:18:18Lainaus käyttäjältä: rene - 11.03.12 - klo:17:03Pikkuvinkki ei kellekään erityisesti: Jos olo on katkera ja *****untunut niin se tuskin auttaa yhtään mitään että sen tuo julki joka toisessa viestissä. Tai... En olekaan nyt ihan varma, voi se ehkä auttaakin, en nyt tiedä kun en ole vielä koskaan tainnut olla "erityisen ketutuksen kurimuksessa" Aloitaan tällä . Virosta ja Venäjältä saa timpureita halvalla .Asiayhteys on hivenen epäselvä mutta itse en kauheasti arvosta mitään venäläisiä timpureita kummemmin kun muitakaan kädentaitajia. Virolaisista tykkään kyllä, tekevät ihan hyvin sen mitä osaavat ja ovat sosiaalisia mukavia ihmisiä, sympatiani on täysin heidän puolellaan eikä minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan että tulevat tänne töihin Varsinaisesti polkuhintaiset työntekijät tulevat latvia liettua puola suunnalta Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:18:30Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:15:05Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:14:53Mä muuten muistan sen meidän alkuperäisen "riitamme" Muille lukijoille voin referoida jutun niin että "sorkkis oli väärässä ja minä olin oikeassa" Siitä se nillitys sitten lähti Sun rauranpolttamis homma vai Polttoleikkauksessa kyllä sulasta mutta vikipediassa palamisesta . Oli kyllä hauska vedättää sua . Ai juu... Väiteltiin me siitäkin palaako rauta polttoleikkauksessa vaiko ei. Olin siinäkin oikeassa ja aloit nillittämään Virallisesti se kyllä sulaa . Nyt olet kyllä ihan hivenen erehtynyt. Homma toimii niin että teräs kuumennetaan sulaksi että se saadaan kemiallisesti yhtymään puhtaaseen happeen. Lisäaineistus saattaa estää tämän yhdynnän joten esimerkiksi rosteri ja hapokas ei ole polttoleikattavissa Siinä mielessä olet kyllä ehkä oikeassa että polttoleikkaus edellyttää jonkinlaista sulamista, kun teräs on alkanut palaa niin suurin osa teräksen lämpenemisestä tapahtuu palotapahtuman voimalla. Eiköhän sovita että olet sittenkin osin oikeassa ja olet täysin oikeutettu *****ilemaan JoHaRalle ja vaikka koko maailmalle
Lainaus käyttäjältä: rene - 11.03.12 - klo:19:48Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:18:18Lainaus käyttäjältä: rene - 11.03.12 - klo:17:03Pikkuvinkki ei kellekään erityisesti: Jos olo on katkera ja *****untunut niin se tuskin auttaa yhtään mitään että sen tuo julki joka toisessa viestissä. Tai... En olekaan nyt ihan varma, voi se ehkä auttaakin, en nyt tiedä kun en ole vielä koskaan tainnut olla "erityisen ketutuksen kurimuksessa" Aloitaan tällä . Virosta ja Venäjältä saa timpureita halvalla .Asiayhteys on hivenen epäselvä mutta itse en kauheasti arvosta mitään venäläisiä timpureita kummemmin kun muitakaan kädentaitajia. Virolaisista tykkään kyllä, tekevät ihan hyvin sen mitä osaavat ja ovat sosiaalisia mukavia ihmisiä, sympatiani on täysin heidän puolellaan eikä minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan että tulevat tänne töihin Varsinaisesti polkuhintaiset työntekijät tulevat latvia liettua puola suunnalta Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:18:30Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:15:05Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:14:53Mä muuten muistan sen meidän alkuperäisen "riitamme" Muille lukijoille voin referoida jutun niin että "sorkkis oli väärässä ja minä olin oikeassa" Siitä se nillitys sitten lähti Sun rauranpolttamis homma vai Polttoleikkauksessa kyllä sulasta mutta vikipediassa palamisesta . Oli kyllä hauska vedättää sua . Ai juu... Väiteltiin me siitäkin palaako rauta polttoleikkauksessa vaiko ei. Olin siinäkin oikeassa ja aloit nillittämään Virallisesti se kyllä sulaa . Nyt olet kyllä ihan hivenen erehtynyt. Homma toimii niin että teräs kuumennetaan sulaksi että se saadaan kemiallisesti yhtymään puhtaaseen happeen. Lisäaineistus saattaa estää tämän yhdynnän joten esimerkiksi rosteri ja hapokas ei ole polttoleikattavissa Siinä mielessä olet kyllä ehkä oikeassa että polttoleikkaus edellyttää jonkinlaista sulamista, kun teräs on alkanut palaa niin suurin osa teräksen lämpenemisestä tapahtuu palotapahtuman voimalla. Eiköhän sovita että olet sittenkin osin oikeassa ja olet täysin oikeutettu *****ilemaan JoHaRalle ja vaikka koko maailmalle Mihenkäs sitä happea tarvitaan . ::)Eikös niin et saadaan kuumepaa liekkiä hapella .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: rene - 11.03.12 - klo:19:48Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:18:18Lainaus käyttäjältä: rene - 11.03.12 - klo:17:03Pikkuvinkki ei kellekään erityisesti: Jos olo on katkera ja *****untunut niin se tuskin auttaa yhtään mitään että sen tuo julki joka toisessa viestissä. Tai... En olekaan nyt ihan varma, voi se ehkä auttaakin, en nyt tiedä kun en ole vielä koskaan tainnut olla "erityisen ketutuksen kurimuksessa" Aloitaan tällä . Virosta ja Venäjältä saa timpureita halvalla .Asiayhteys on hivenen epäselvä mutta itse en kauheasti arvosta mitään venäläisiä timpureita kummemmin kun muitakaan kädentaitajia. Virolaisista tykkään kyllä, tekevät ihan hyvin sen mitä osaavat ja ovat sosiaalisia mukavia ihmisiä, sympatiani on täysin heidän puolellaan eikä minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan että tulevat tänne töihin Varsinaisesti polkuhintaiset työntekijät tulevat latvia liettua puola suunnalta Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:18:30Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 11.03.12 - klo:15:05Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 11.03.12 - klo:14:53Mä muuten muistan sen meidän alkuperäisen "riitamme" Muille lukijoille voin referoida jutun niin että "sorkkis oli väärässä ja minä olin oikeassa" Siitä se nillitys sitten lähti Sun rauranpolttamis homma vai Polttoleikkauksessa kyllä sulasta mutta vikipediassa palamisesta . Oli kyllä hauska vedättää sua . Ai juu... Väiteltiin me siitäkin palaako rauta polttoleikkauksessa vaiko ei. Olin siinäkin oikeassa ja aloit nillittämään Virallisesti se kyllä sulaa . Nyt olet kyllä ihan hivenen erehtynyt. Homma toimii niin että teräs kuumennetaan sulaksi että se saadaan kemiallisesti yhtymään puhtaaseen happeen. Lisäaineistus saattaa estää tämän yhdynnän joten esimerkiksi rosteri ja hapokas ei ole polttoleikattavissa Siinä mielessä olet kyllä ehkä oikeassa että polttoleikkaus edellyttää jonkinlaista sulamista, kun teräs on alkanut palaa niin suurin osa teräksen lämpenemisestä tapahtuu palotapahtuman voimalla. Eiköhän sovita että olet sittenkin osin oikeassa ja olet täysin oikeutettu *****ilemaan JoHaRalle ja vaikka koko maailmalle Mihenkäs sitä happea tarvitaan . ::)Eikös niin et saadaan kuumepaa liekkiä hapella . Joo mutta se keskimmäinen reikä siinä suuttimessa on puhdasta happea varten ja sillä se teräs palaa ja tekee lisää lämpöä jolloin taas lisää terästä palaa puhtaassa hapessa. Toinen vaihtoehto on puhallella sitä metallia niin kuumalla aineella että se sulaa, silloin teräksen mahdollinen palaminen ei osallistu leikkaustapahtumaan ja voidaan leikata sellaisetkin metallit jotka eivät pala.
Tässä on nyt parissa viestissä todistettu että rauta palaa polttoleikkauksessa Aiotko, sorkkis, ruveta nyt mollaamaan noitakin nimimerkkejä Hehän ovat oikeassa, mutta uskaltavat silti väittää Sinua vastaan Kaivurihommat ovat kyllä hyviä. Pääoman tuottoprosentti "vaatimaton" 35% viime kesänä Kaikkien kulujen jälkeen
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 12.03.12 - klo:06:54Tässä on nyt parissa viestissä todistettu että rauta palaa polttoleikkauksessa Aiotko, sorkkis, ruveta nyt mollaamaan noitakin nimimerkkejä Hehän ovat oikeassa, mutta uskaltavat silti väittää Sinua vastaan Kaivurihommat ovat kyllä hyviä. Pääoman tuottoprosentti "vaatimaton" 35% viime kesänä Kaikkien kulujen jälkeen Vai olisko se niin et happi työntää sulaa edellään . Tienaat siis hyvin kaivurilla mutta valitat köyhyyttäs .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 12.03.12 - klo:06:57Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 12.03.12 - klo:06:54Tässä on nyt parissa viestissä todistettu että rauta palaa polttoleikkauksessa Aiotko, sorkkis, ruveta nyt mollaamaan noitakin nimimerkkejä Hehän ovat oikeassa, mutta uskaltavat silti väittää Sinua vastaan Kaivurihommat ovat kyllä hyviä. Pääoman tuottoprosentti "vaatimaton" 35% viime kesänä Kaikkien kulujen jälkeen Vai olisko se niin et happi työntää sulaa edellään . Tienaat siis hyvin kaivurilla mutta valitat köyhyyttäs . Jos homma olisi oikeasti noin, niin miksi ihmeessä hommassa käytettäisiin varsin kallista happea eikä varsin edullista paineilmaa. Voisitko itse nyt järkeillä tätä asiaa
Ja minulla oli metallioppi maatalousoppilaitoksessa 3..... Tarviiko hanskaan hitsauksessa happea vai paineilmaa?
Lainaus käyttäjältä: mah - 12.03.12 - klo:08:50Ja minulla oli metallioppi maatalousoppilaitoksessa 3..... Tarviiko hanskaan hitsauksessa happea vai paineilmaa?...riippuu ihan siitä...eiku eihän se riipukaan...siinä railon valmistelu vaiheessa...enää, että kumpaako saa helpommin käsille...eiku...