Onko joku keskittynyt jo vähän enemmän renkaiden suuntaukseen raktorissa. Voi meinaan olla että jos paljon ajetaan tiellä esimerkiksi ek nokalla niin etupyörien laaserointi voisi maksaa ittensä takaisin. Autopuolella meinaan rupee oleen sääntö että laaseritodistus pitää olla uuden auton mukana. Säästää tonneja kun renkaat rupee heti aluksi kestämään. Toinen on tietenkin se nelivedon pois kytkeminen tiellä.
Mulla jontikassa 8000 tuntia ylitetty, kuormaaja ollu nokalta pois muutaman tunnin ja alkuperäiset renkaat. Laakasiiloista otettu rehua eli elukoiden eväät oli betonin päältä, eikä nuo pellotkaan ihan vieressä, keskietäisyys useita kilometrejä... Nelivetoa ei laakasiilossa tarvitse, nelivedon käyttö olisi syönyt melkoisella varmuudella renkaat kun oli käänneltävä jyrkästikin.
Tämä siihen suuntaukseen alustuksena, aiemmin oli suuntavakaa mutta viime vuonna toisen raidetangon vaihdon jälkeen muuttui levottomammaksi. Suuntaus muuttui hieman, ja se selvää, että alkuperäinen oli just kohillaan. Eturenkaat käännetty aikoinaan väärinpän, kun kuluminen alkoi olemaan toispuoleista, Michelinin 540 leveät XM renkaat kyseessä.