Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kravatti on vaarallinen  (Luettu 4552 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Kravatti on vaarallinen

Loordi Fordson

• Vieras
Vs: Kravatti on vaarallinen
Ku on niin "suorahampainen" ja SISUkas niinku Fulleri, niin pelko, että kepin ympärille kraka kietoutuisi.......ei se tarttee....

Sepedeus

• Vieras
Ku on niin "suorahampainen" ja SISUkas niinku Fulleri, niin pelko, että kepin ympärille kraka kietoutuisi.......ei se tarttee....

No sit sillä on ylänappi kiinni.  ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Ravatti sonnilla on kyllä vaarallinen, aina uimassa joka sopassa tai menossa kalanterin väliin. Mirri kaulaan tai jos kunnon ryijy rinnassa niin pari nappia auki tyylin hra 47.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

simmo

• Vieras
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/jungnerin-puheissa-jarkea-kravatti-voi-olla-vaarallinen/art-1288452564762.html

Mä oon ajatellu jo pitkään että Fullerin kraka on liian kireällä.  :D

------------------Minä ostin ukolle pari vuotta sitten kaulariipuksen,sellaisen,jota pidetään krakan tilalla.Se on paikkakunnan koruntekijän tekemä.kun näin yhdellä sellaisen,niin kysyin,mistä niitä saa ja kävin ostamassa.Sitä pidetään löyhemmällä ,kuin kravattia,joten puolisko laittaa sen mielellään kaulaansa.Kuorotilaisuudessa joutuu käyttämään punaista kravattia ,muulloin pitää sitä korua.

Tuu-lia

• Vieras
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/jungnerin-puheissa-jarkea-kravatti-voi-olla-vaarallinen/art-1288452564762.html

Mä oon ajatellu jo pitkään että Fullerin kraka on liian kireällä.  :D

------------------Minä ostin ukolle pari vuotta sitten kaulariipuksen,sellaisen,jota pidetään krakan tilalla.Se on paikkakunnan koruntekijän tekemä.kun näin yhdellä sellaisen,niin kysyin,mistä niitä saa ja kävin ostamassa.Sitä pidetään löyhemmällä ,kuin kravattia,joten puolisko laittaa sen mielellään kaulaansa.Kuorotilaisuudessa joutuu käyttämään punaista kravattia ,muulloin pitää sitä korua.

Laulatteko te siis yhessä siinä kuorossa?

simmo

• Vieras

[/quote]juu,yhdessä,minä altto ja hän tenori.Viimeksi lauloimme Oulaisten kirkossa.Meidät oli kutsuttu sinne,siellä oli 3 kuoroa ja muutama yksinlaulaja.

Tuu-lia

• Vieras

juu,yhdessä,minä altto ja hän tenori.Viimeksi lauloimme Oulaisten kirkossa.Meidät oli kutsuttu sinne,siellä oli 3 kuoroa ja muutama yksinlaulaja.
[/quote]

Teidän ääniähän ei sit kovin hyvin erota toisistaan.  :)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

juu,yhdessä,minä altto ja hän tenori.Viimeksi lauloimme Oulaisten kirkossa.Meidät oli kutsuttu sinne,siellä oli 3 kuoroa ja muutama yksinlaulaja.
[/quote]

simmon  kuoro  kuorosotaan  ;)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä kravatti voi olla tooosi tosi vaarallinen. Itse olen yhden kerran käyttänyt vapaaehtoisesti siviilissä ollessani krakaa, ja jo silloin minulle annettiin/myönnettiin elinkautinen. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Kyllä kravatti voi olla tooosi tosi vaarallinen. Itse olen yhden kerran käyttänyt vapaaehtoisesti siviilissä ollessani krakaa, ja jo silloin minulle annettiin/myönnettiin elinkautinen. ;)

Jaa, että sitoivat Alapertin liekaan ja taluttivat pölkylle. Anoppiko vei?  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Iski varmaan veittelläki vielä . Julma kohtalo mukavalla miehellä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Oooli siellä anoppikin, mutta en kyllä peljännyt paljoakaan. Oli siellä myös tuo toinen karjalainen nainen ja lopputulemana, koskapa molemmat meistä tahtoi, tuomio julistettiin.

Onko muuten suomalainen elinkautinen vielä kaksitoista vuotta, jos, niin minähän olen tuomioni jo sovittanut, enkä vieläkään ole edes harkinnut anoa vapautusta. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Oooli siellä anoppikin, mutta en kyllä peljännyt paljoakaan. Oli siellä myös tuo toinen karjalainen nainen ja lopputulemana, koskapa molemmat meistä tahtoi, tuomio julistettiin.

Onko muuten suomalainen elinkautinen vielä kaksitoista vuotta, jos, niin minähän olen tuomioni jo sovittanut, enkä vieläkään ole edes harkinnut anoa vapautusta. ;D
moni vanki jopa pelkää vapautta.. ja eihän sitä tiiä jos kylmä talvi tulee, sitä haluaa takasin lusimaan.. :D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Säännöllinen ruoka , asunto . Mitä vielä tarvii .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .