Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Victorialle syntyi tyttö!!  (Luettu 14768 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
Eikun tarkennus:

Simmon sukupolvi: Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä, kaikilla lapsilla on rutto. Leluja ei ole, ruuaksi on pettua ja tervaa. Navetta palaa JOKA yö, hevosella on räkätauti


C1 sukupolvi:: Tyhmä, kiittämätön, laiska ja ruma. jonunmies vonkaa ferkkua , fyrkkaa ritää hädin tuskin rehulaskuun.

Pyhäpäivisin oli ruoaksi kärpässieniä, viikolla ei ollut niitäkään  :'(
No ainakin ne on ravitsevia terveellisiä ja kaikenlisäksi maukkaita!

Sienet kannettiin varovaisesti kotiin etteivät ravitsevat madot pudonneet  :'(

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
8)

Huomasitteko, että tämä minun ilmoitukseni oli ennustus. Iltasanomat ilmoitti asiasta vasta puoli tuntia myöhemmin. Pistin sormuksen heilumaan Victorian kuvan päälle kun hän esitteli mahaansa Pentille ja pyörimisen tuloksena oli ''tyttö''. (Pentti katsoi pitkään ja syvälle, muttei puhunut mitään).  Siis tiesin tuloksen varmasti ennen kuin Taanieli sen ilmoitti minulle ja kaikelle maailmalle.
Jos siis teilläkin on tälläistä ennustelun tarvetta, niin tänne vaan saitille kuvaa, niin tuloksia pukkaa.







jos mie laittasin meijän lehmästä kuvan niin osaatko sanoa tuleeko" lehmisvasikka " vai sonni.................
Onnistuu! Karjakoltahan mä tän oppisinkin.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
8)

Huomasitteko, että tämä minun ilmoitukseni oli ennustus. Iltasanomat ilmoitti asiasta vasta puoli tuntia myöhemmin. Pistin sormuksen heilumaan Victorian kuvan päälle kun hän esitteli mahaansa Pentille ja pyörimisen tuloksena oli ''tyttö''. (Pentti katsoi pitkään ja syvälle, muttei puhunut mitään).  Siis tiesin tuloksen varmasti ennen kuin Taanieli sen ilmoitti minulle ja kaikelle maailmalle.
Jos siis teilläkin on tälläistä ennustelun tarvetta, niin tänne vaan saitille kuvaa, niin tuloksia pukkaa.







jos mie laittasin meijän lehmästä kuvan niin osaatko sanoa tuleeko" lehmisvasikka " vai sonni.................
Onnistuu! Karjakoltahan mä tän oppisinkin.
Entäs porsaat .  ;)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
Prinssi Tanelilla on nyt 3 kuukauden karenssi päällä  8)
Mistä sinä sen tiedät?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
Kyllä  tulee mukava fiilis… kun tykillä ampuvat – kunniaksi!

Kyllä, mutta miksi tykit oli suunnattu kuninkaanlinnaa kohti?


Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
Kyllä  tulee mukava fiilis… kun tykillä ampuvat – kunniaksi!

Kyllä, mutta miksi tykit oli suunnattu kuninkaanlinnaa kohti?

etteivät  kalle  ja  taneli  menisi  juhlimisessa  kameramiesten  saataville   ::)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
Kyllä  tulee mukava fiilis… kun tykillä ampuvat – kunniaksi!

Kyllä, mutta miksi tykit oli suunnattu kuninkaanlinnaa kohti?

etteivät  kalle  ja  taneli  menisi  juhlimisessa  kameramiesten  saataville   ::)

Ja minä kun luulin, että ne tykit ovat luomutykkejä...



Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
Onnittelut kaikille kolmelle  :)
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
Eikun tarkennus:

Simmon sukupolvi: Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä, kaikilla lapsilla on rutto. Leluja ei ole, ruuaksi on pettua ja tervaa. Navetta palaa JOKA yö, hevosella on räkätauti


C1 sukupolvi:: Tyhmä, kiittämätön, laiska ja ruma. jonunmies vonkaa ferkkua , fyrkkaa ritää hädin tuskin rehulaskuun.

Hyvin pitkälti näin, mut lisäisin vielä, että ennen oli harakankellotkin kahvikupin kokoluokkaa, sentäs  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
Prinssi Tanelilla on nyt 3 kuukauden karenssi päällä  8)
-------------vajaa viikko riittää ;)

tunnen  sisarukset  joiden  ikäero ihan  normikantoajalla on  vajaa  11  kuukautta 8)

 Vaan kun on tapauksia että ikäero on 9kk.. :o
Tuas likitte oli sellaane notta kolome vekkaraa yksitelle syntyneitä ja ensmäise ja viimmese ikäero oli 18 kk ja 2 pv.

Kysymys kuuluuki oliko laitoksella hyvä "Ilmapiiri"!
 
Ja epäilyksii ei ollu keskosia kukaa nuista!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!
8)

Huomasitteko, että tämä minun ilmoitukseni oli ennustus. Iltasanomat ilmoitti asiasta vasta puoli tuntia myöhemmin. Pistin sormuksen heilumaan Victorian kuvan päälle kun hän esitteli mahaansa Pentille ja pyörimisen tuloksena oli ''tyttö''. (Pentti katsoi pitkään ja syvälle, muttei puhunut mitään).  Siis tiesin tuloksen varmasti ennen kuin Taanieli sen ilmoitti minulle ja kaikelle maailmalle.
Jos siis teilläkin on tälläistä ennustelun tarvetta, niin tänne vaan saitille kuvaa, niin tuloksia pukkaa.







jos mie laittasin meijän lehmästä kuvan niin osaatko sanoa tuleeko" lehmisvasikka " vai sonni.................
Onnistuu! Karjakoltahan mä tän oppisinkin.
Entäs porsaat .  ;)
Ei onnistu monisikiöisillä raskauksilla. Magneettikentät sekoilevat niin, ettei ota selvää.

simmo

  • Vieras
Vs: Victorialle syntyi tyttö!!



Just näin ja navetta paloi joka yö ja silti kouluun hiihdettiin kesät talvet vastatuuleen, kuuden metrin hangessa ja sudet juoksi kintereillä  :D
[/quote]
-----elä siinä irvistele,mokoma vosu >:( Mun anoppi oli silloin evakkomatkalla,ja evakoilla teetettiin työtä. Hän sanoi,ettei uskaltanut jäädä makaamaan,koska työ oli kesken,niin hän kävi tekemässä sen synnytyksen jälkeen loppuun. Silloin vielä oli sirppi aika.Tuo lapsi,joka silloin syntyi,oli mun ukko. Ei ennen mitään lomia ollut,kotona synnytettiin,joku muori oli puoskarina ja illalla mentiin navettaan tai niihin töihin,mitä millonki oli.  Minäkin sain äitiysloman vasta kahdelle viimeiselle.

Poropoliisi Hurskainen

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 884

Aatami Särkisalami

  • Vieras
Vs: Victorialle synty Sibylla ?
Olikohan ihan niin että KalleKustaan mamma oli nimeltään Sibylla...tyttärelle nimeksi silvija sipylla   sinapilla..Sibylla on nakkikoppi. ;D..

Kunkun linnasta tulisi tehhä parkkeeraustalo  Suomesta saapuville vieraille,, kertovat paikalliset..monarkian vastustajat...

Viimeksi muokattu: 24.02.12 - klo:04:17 kirjoittanut Aatami Särkisalami

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Victorialle synty Sibylla ?
Olikohan ihan niin että KalleKustaan mamma oli nimeltään Sibylla...tyttärelle nimeksi silvija sipylla   sinapilla..Sibylla on nakkikoppi. ;D..

Kunkun linnasta tulisi tehhä parkkeeraustalo  Suomesta saapuville vieraille,, kertovat paikalliset..monarkian vastustajat...
Ei ne mitään parkkitaloa tarvitse. Putkaksi sopisi. Jos tilat edes riittävät.