Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 21.02.12 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.02.12 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.02.12 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 21.02.12 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:08:19Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.02.12 - klo:22:03Jos JoHaralle antais kympin lumenluonnista katolta , suostuisko se . Heittelis lumipalloilla et sais sen ales putoomaan . Olis kivaa kateltavaa . Mä olen ennen lapioinut ilmaiseksi, joten tuo kymppi kuullostaa ihan hyvältä Onko tuossa kympissä alvi mukana Intissä pääsin kykyjäni vastaavaan toimeen, kevään edistämiseen lapiolla, luomalla kinosta kasarmin seinän vierestä levälleen, sieltäpä lumesta löytyi kahdenkynpin seteli...jee ja vielä vääpeli ym toimiston ikkunan alta... alvia ei silloinkaan näkynyt...Ei sitä silloin ollu . Mää purotan JoHaRan ilmatteeks . Jos ollaan tosissaan.. niin ei susta olisi mulle kyl juur mitään vastusta Niin , ei varmaan . Putoisit kumminkin . Poikia painituttaa.... Poijat voisi ottaa mittaa agronetin virallisessa pyllypainiottelussa...
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.02.12 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.02.12 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 21.02.12 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:08:19Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.02.12 - klo:22:03Jos JoHaralle antais kympin lumenluonnista katolta , suostuisko se . Heittelis lumipalloilla et sais sen ales putoomaan . Olis kivaa kateltavaa . Mä olen ennen lapioinut ilmaiseksi, joten tuo kymppi kuullostaa ihan hyvältä Onko tuossa kympissä alvi mukana Intissä pääsin kykyjäni vastaavaan toimeen, kevään edistämiseen lapiolla, luomalla kinosta kasarmin seinän vierestä levälleen, sieltäpä lumesta löytyi kahdenkynpin seteli...jee ja vielä vääpeli ym toimiston ikkunan alta... alvia ei silloinkaan näkynyt...Ei sitä silloin ollu . Mää purotan JoHaRan ilmatteeks . Jos ollaan tosissaan.. niin ei susta olisi mulle kyl juur mitään vastusta Niin , ei varmaan . Putoisit kumminkin . Poikia painituttaa....
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.02.12 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 21.02.12 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:08:19Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.02.12 - klo:22:03Jos JoHaralle antais kympin lumenluonnista katolta , suostuisko se . Heittelis lumipalloilla et sais sen ales putoomaan . Olis kivaa kateltavaa . Mä olen ennen lapioinut ilmaiseksi, joten tuo kymppi kuullostaa ihan hyvältä Onko tuossa kympissä alvi mukana Intissä pääsin kykyjäni vastaavaan toimeen, kevään edistämiseen lapiolla, luomalla kinosta kasarmin seinän vierestä levälleen, sieltäpä lumesta löytyi kahdenkynpin seteli...jee ja vielä vääpeli ym toimiston ikkunan alta... alvia ei silloinkaan näkynyt...Ei sitä silloin ollu . Mää purotan JoHaRan ilmatteeks . Jos ollaan tosissaan.. niin ei susta olisi mulle kyl juur mitään vastusta Niin , ei varmaan . Putoisit kumminkin .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.02.12 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 21.02.12 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:08:19Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.02.12 - klo:22:03Jos JoHaralle antais kympin lumenluonnista katolta , suostuisko se . Heittelis lumipalloilla et sais sen ales putoomaan . Olis kivaa kateltavaa . Mä olen ennen lapioinut ilmaiseksi, joten tuo kymppi kuullostaa ihan hyvältä Onko tuossa kympissä alvi mukana Intissä pääsin kykyjäni vastaavaan toimeen, kevään edistämiseen lapiolla, luomalla kinosta kasarmin seinän vierestä levälleen, sieltäpä lumesta löytyi kahdenkynpin seteli...jee ja vielä vääpeli ym toimiston ikkunan alta... alvia ei silloinkaan näkynyt...Ei sitä silloin ollu . Mää purotan JoHaRan ilmatteeks . Jos ollaan tosissaan.. niin ei susta olisi mulle kyl juur mitään vastusta
Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 21.02.12 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:08:19Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.02.12 - klo:22:03Jos JoHaralle antais kympin lumenluonnista katolta , suostuisko se . Heittelis lumipalloilla et sais sen ales putoomaan . Olis kivaa kateltavaa . Mä olen ennen lapioinut ilmaiseksi, joten tuo kymppi kuullostaa ihan hyvältä Onko tuossa kympissä alvi mukana Intissä pääsin kykyjäni vastaavaan toimeen, kevään edistämiseen lapiolla, luomalla kinosta kasarmin seinän vierestä levälleen, sieltäpä lumesta löytyi kahdenkynpin seteli...jee ja vielä vääpeli ym toimiston ikkunan alta... alvia ei silloinkaan näkynyt...Ei sitä silloin ollu . Mää purotan JoHaRan ilmatteeks .
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:08:19Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.02.12 - klo:22:03Jos JoHaralle antais kympin lumenluonnista katolta , suostuisko se . Heittelis lumipalloilla et sais sen ales putoomaan . Olis kivaa kateltavaa . Mä olen ennen lapioinut ilmaiseksi, joten tuo kymppi kuullostaa ihan hyvältä Onko tuossa kympissä alvi mukana Intissä pääsin kykyjäni vastaavaan toimeen, kevään edistämiseen lapiolla, luomalla kinosta kasarmin seinän vierestä levälleen, sieltäpä lumesta löytyi kahdenkynpin seteli...jee ja vielä vääpeli ym toimiston ikkunan alta... alvia ei silloinkaan näkynyt...
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.02.12 - klo:22:03Jos JoHaralle antais kympin lumenluonnista katolta , suostuisko se . Heittelis lumipalloilla et sais sen ales putoomaan . Olis kivaa kateltavaa . Mä olen ennen lapioinut ilmaiseksi, joten tuo kymppi kuullostaa ihan hyvältä Onko tuossa kympissä alvi mukana
Jos JoHaralle antais kympin lumenluonnista katolta , suostuisko se . Heittelis lumipalloilla et sais sen ales putoomaan . Olis kivaa kateltavaa .
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 22.02.12 - klo:08:26Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 21.02.12 - klo:21:58Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.02.12 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:21:16Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.02.12 - klo:19:43Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 21.02.12 - klo:08:29Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.02.12 - klo:08:19Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.02.12 - klo:22:03Jos JoHaralle antais kympin lumenluonnista katolta , suostuisko se . Heittelis lumipalloilla et sais sen ales putoomaan . Olis kivaa kateltavaa . Mä olen ennen lapioinut ilmaiseksi, joten tuo kymppi kuullostaa ihan hyvältä Onko tuossa kympissä alvi mukana Intissä pääsin kykyjäni vastaavaan toimeen, kevään edistämiseen lapiolla, luomalla kinosta kasarmin seinän vierestä levälleen, sieltäpä lumesta löytyi kahdenkynpin seteli...jee ja vielä vääpeli ym toimiston ikkunan alta... alvia ei silloinkaan näkynyt...Ei sitä silloin ollu . Mää purotan JoHaRan ilmatteeks . Jos ollaan tosissaan.. niin ei susta olisi mulle kyl juur mitään vastusta Niin , ei varmaan . Putoisit kumminkin . Poikia painituttaa.... Poijat voisi ottaa mittaa agronetin virallisessa pyllypainiottelussa...