Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe E = mc²  (Luettu 11376 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: E = mc²
Tai mekkoja ja kuhilaisia  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: E = mc²
Tiedän jonnumiehen kenellä on myös salaisuuksia...Piilottelee mature-rakastajatarta pajassa. Harmaa-ferkkua. Siellä käy sitä hinkkaamassa. Kotiväen tietämättä. :'(


Ja fidut, siis jos minua tarkoitit. ;) En ole sitä koskaan salaisuutena pitänyt, vaan jopa vaimolleni olen kertonut, ainakin melkein, joka kerran kun olen käynyt sitä veivaamassa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Greenpwr

  • Vieras
Vs: E = mc²
Tiedän jonnumiehen kenellä on myös salaisuuksia...Piilottelee mature-rakastajatarta pajassa. Harmaa-ferkkua. Siellä käy sitä hinkkaamassa. Kotiväen tietämättä. :'(


Ja fidut, siis jos minua tarkoitit. ;) En ole sitä koskaan salaisuutena pitänyt, vaan jopa vaimolleni olen kertonut, ainakin melkein, joka kerran kun olen käynyt sitä veivaamassa.

...mihinkäs sitä tervekätinen mies sähköstarttia tarviikaan...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: E = mc²
2mn/c  > WC
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: E = mc²
Tiedän jonnumiehen kenellä on myös salaisuuksia...Piilottelee mature-rakastajatarta pajassa. Harmaa-ferkkua. Siellä käy sitä hinkkaamassa. Kotiväen tietämättä. :'(

Taitaa olla jo kyse äiti/lapsi syndroomasta.  :o

Kaikki tiet vievät syndroomaan... Mutmutmut, nyt Courtney onkin saanut  taas näppeihinsä todella salaista kuvamateriaalia...
Timpan pikkikset  :o



Se vanha sanonta, että hyökkäys on paras puolustus, taitaa sittenkin pitää paikkansa.
Mutta miks Timppa on hiljaa. Ei kai vaan juuttunut massikan pakoputkeen?  :o ::) ;D
Hitsi, kun tuli toi kuva luonnollisessa koossa 1:1, nii nyt joutuu tätä sivua koko ajan vatkaan  ;D
Juuttunu varmaan jonnun pakoputkeen, kun kuitenkin tiukempi kuin fergien. Mut pääsee varmaan pian irti  :D

Sitä mä vähän arvelinkin, että jonkun Joanna Deeren följyyn on lähteny.  ;D
 Mut onkos sellasta traktoria ku Johara Deere?  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: E = mc²
Tiedän jonnumiehen kenellä on myös salaisuuksia...Piilottelee mature-rakastajatarta pajassa. Harmaa-ferkkua. Siellä käy sitä hinkkaamassa. Kotiväen tietämättä. :'(

Taitaa olla jo kyse äiti/lapsi syndroomasta.  :o

Kaikki tiet vievät syndroomaan... Mutmutmut, nyt Courtney onkin saanut  taas näppeihinsä todella salaista kuvamateriaalia...
Timpan pikkikset  :o



Se vanha sanonta, että hyökkäys on paras puolustus, taitaa sittenkin pitää paikkansa.
Mutta miks Timppa on hiljaa. Ei kai vaan juuttunut massikan pakoputkeen?  :o ::) ;D
Hitsi, kun tuli toi kuva luonnollisessa koossa 1:1, nii nyt joutuu tätä sivua koko ajan vatkaan  ;D
Juuttunu varmaan jonnun pakoputkeen, kun kuitenkin tiukempi kuin fergien. Mut pääsee varmaan pian irti  :D

Sitä mä vähän arvelinkin, että jonkun Joanna Deeren följyyn on lähteny.  ;D
 Mut onkos sellasta traktoria ku Johara Deere?  ::)

Kaikista traktoriesta tulee Johara Dear kun mittariin tulee 14 000 h  :-\

Greenpwr

  • Vieras
Vs: E = mc²
Tiedän jonnumiehen kenellä on myös salaisuuksia...Piilottelee mature-rakastajatarta pajassa. Harmaa-ferkkua. Siellä käy sitä hinkkaamassa. Kotiväen tietämättä. :'(

Taitaa olla jo kyse äiti/lapsi syndroomasta.  :o

Kaikki tiet vievät syndroomaan... Mutmutmut, nyt Courtney onkin saanut  taas näppeihinsä todella salaista kuvamateriaalia...
Timpan pikkikset  :o



Se vanha sanonta, että hyökkäys on paras puolustus, taitaa sittenkin pitää paikkansa.
Mutta miks Timppa on hiljaa. Ei kai vaan juuttunut massikan pakoputkeen?  :o ::) ;D
Hitsi, kun tuli toi kuva luonnollisessa koossa 1:1, nii nyt joutuu tätä sivua koko ajan vatkaan  ;D
Juuttunu varmaan jonnun pakoputkeen, kun kuitenkin tiukempi kuin fergien. Mut pääsee varmaan pian irti  :D

Sitä mä vähän arvelinkin, että jonkun Joanna Deeren följyyn on lähteny.  ;D
 Mut onkos sellasta traktoria ku Johara Deere?  ::)

Kaikista traktoriesta tulee Johara Dear kun mittariin tulee 14 000 h  :-\

 Tuossapa melkein J Dear...http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-yli-200-hv/John-Deere-7920-Autopower/7khdkn7j.html

 Eilenpä alkoi selvitä että hätäapuvoimadiiseliksi A4.248 saattaapi tontille ilmaantua...nuitahan on käytetty muuallakin kuin masserin
kuljetukseen...onhan?

Viimeksi muokattu: 24.02.12 - klo:14:07 kirjoittanut Greenpwr

JoHaRa

  • Vieras
Vs: E = mc²
Tiedän jonnumiehen kenellä on myös salaisuuksia...Piilottelee mature-rakastajatarta pajassa. Harmaa-ferkkua. Siellä käy sitä hinkkaamassa. Kotiväen tietämättä. :'(

Taitaa olla jo kyse äiti/lapsi syndroomasta.  :o

Kaikki tiet vievät syndroomaan... Mutmutmut, nyt Courtney onkin saanut  taas näppeihinsä todella salaista kuvamateriaalia...
Timpan pikkikset  :o



Se vanha sanonta, että hyökkäys on paras puolustus, taitaa sittenkin pitää paikkansa.
Mutta miks Timppa on hiljaa. Ei kai vaan juuttunut massikan pakoputkeen?  :o ::) ;D
Hitsi, kun tuli toi kuva luonnollisessa koossa 1:1, nii nyt joutuu tätä sivua koko ajan vatkaan  ;D
Juuttunu varmaan jonnun pakoputkeen, kun kuitenkin tiukempi kuin fergien. Mut pääsee varmaan pian irti  :D

Sitä mä vähän arvelinkin, että jonkun Joanna Deeren följyyn on lähteny.  ;D
 Mut onkos sellasta traktoria ku Johara Deere?  ::)

Kaikista traktoriesta tulee Johara Dear kun mittariin tulee 14 000 h  :-\

 Tuossapa melkein J Dear...http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-yli-200-hv/John-Deere-7920-Autopower/7khdkn7j.html

 Eilenpä alkoi selvitä että hätäapuvoimadiiseliksi A4.286 saattaapi tontille ilmaantua...nuitahan on käytetty muuallakin kuin masserin
kuljetukseenn...onhan?

Tolla on ajettu 8 h päivässä 7 vuotta putkeen  :o Kyllä Deere on hyvä traktori ammattitaitoisen kuljettajan käsissä  8)

mah

  • Vieras
Vs: Tunnustus
:'(Kyllä. Tunnustan. :'( On minullakin. :'( Tuolla lannoitesäkkien välissä. 165 fergie. Siellä käyn välillä pukilla. Kerran tosin hänellä keitti yli kanssani, sen jälkeen ei ole minulle lämmennyt :'(

Mulla on jemmassa vähän isompi tyttö... 185  ???  :-X :'(
Oujee, chubbymilf.... :o

Tuo on poikinut jo kolmesti  :'( Pikemmin midlf
Siis yllättävän laaja tää uskottomuusongelma. Pikkusen kun pintaa rapsuttaa, niin eikös joka jannulta rupee löytyyn salarakkaana fergie. Kamala toi fergie kyl, kun viattomia ja perheellisiä miehiä tollai villitsee ja viettelee synnin poluille. En arvannu ollenkaan, mimmoseen herhiläispesään sohaisin. Olen aidosti pahoillani  :o
Mut mää meinaan pistää nyt ihan nollatoleranssin ja sanoa ukolleni, ett "Se on joko minä tai fergie!". Ja uudelle omistajalle ei sit edes perään soitella, et millai on pelittäny. En tuu sietään lipsumista yhtään. PISTE.  8)
Joskus kyllä tuntuu että fergie-miehillä on enempi uskottavuusongelmia..... :'( Jos lipsumista pelkää, kannattaa pienet ketjuleikit. Ainakin takaavedettävällä Mother Fuckerilla. :'( Parempi jonnu ojassa kuin kymmenen fergua oksalla. :'(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Tunnustus
:'(Kyllä. Tunnustan. :'( On minullakin. :'( Tuolla lannoitesäkkien välissä. 165 fergie. Siellä käyn välillä pukilla. Kerran tosin hänellä keitti yli kanssani, sen jälkeen ei ole minulle lämmennyt :'(

Mulla on jemmassa vähän isompi tyttö... 185  ???  :-X :'(
Oujee, chubbymilf.... :o

Tuo on poikinut jo kolmesti  :'( Pikemmin midlf
Siis yllättävän laaja tää uskottomuusongelma. Pikkusen kun pintaa rapsuttaa, niin eikös joka jannulta rupee löytyyn salarakkaana fergie. Kamala toi fergie kyl, kun viattomia ja perheellisiä miehiä tollai villitsee ja viettelee synnin poluille. En arvannu ollenkaan, mimmoseen herhiläispesään sohaisin. Olen aidosti pahoillani  :o
Mut mää meinaan pistää nyt ihan nollatoleranssin ja sanoa ukolleni, ett "Se on joko minä tai fergie!". Ja uudelle omistajalle ei sit edes perään soitella, et millai on pelittäny. En tuu sietään lipsumista yhtään. PISTE.  8)
Joskus kyllä tuntuu että fergie-miehillä on enempi uskottavuusongelmia..... :'( Jos lipsumista pelkää, kannattaa pienet ketjuleikit. Ainakin takaavedettävällä Mother Fuckerilla. :'( Parempi jonnu ojassa kuin kymmenen fergua oksalla. :'(
En tiedä kumpi on pahempi ongelma, henkinen vai fyysinen uskottavuus noilla MegaForce -miehillä  :'(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Katapultti

  • Vieras
Vs: E = mc²
Aika lapsellista tämä tarktorimerkkikiistely, oikein hiekkalaatikkotasoista kinastelua.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: E = mc²
Aika lapsellista tämä tarktorimerkkikiistely, oikein hiekkalaatikkotasoista kinastelua.
No voi ei. Kyllä sitten on epäonnistuttu Puta-Kaltin silmissä ja muutenkin  :'(
Tarkoitus kun oli olla kissanhiekkalaatikkotasolla  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: E = mc²
Aika lapsellista tämä tarktorimerkkikiistely, oikein hiekkalaatikkotasoista kinastelua.

Minun mielestäni tavoite oli äärimmäinen lapsellisuus, joten tavoite jäi puolitiehen  :-[

mah

  • Vieras
Vs: E = mc²
Aika lapsellista tämä tarktorimerkkikiistely, oikein hiekkalaatikkotasoista kinastelua.
No voi ei. Kyllä sitten on epäonnistuttu Puta-Kaltin silmissä ja muutenkin  :'(
Tarkoitus kun oli olla kissanhiekkalaatikkotasolla  :D
Katapultti heitti kissanhiekkaa rattaisiin. :'( Mutta pettäminen on aina vakava asia. Ainakin jos on tulossa kaapista ulos ja hyllyn kannattimet pettävät. Joutuu oleilemaan lopun ikäänsä kaapissa. M(il)Fiä ikävöiden... :'(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: E = mc²
Aika lapsellista tämä tarktorimerkkikiistely, oikein hiekkalaatikkotasoista kinastelua.
No voi ei. Kyllä sitten on epäonnistuttu Puta-Kaltin silmissä ja muutenkin  :'(
Tarkoitus kun oli olla kissanhiekkalaatikkotasolla  :D
Katapultti heitti kissanhiekkaa rattaisiin. :'( Mutta pettäminen on aina vakava asia. Ainakin jos on tulossa kaapista ulos ja hyllyn kannattimet pettävät. Joutuu oleilemaan lopun ikäänsä kaapissa. M(il)Fiä ikävöiden... :'(
Jos olis ollu paakkuuntuvaa kissanhiekkaa, ei olis menny niin helposti rattaat snageliin. Kivempi ampua niitä paakkuja sitten vaikka sillä katapultilla  :'(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.