Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla  (Luettu 14919 kertaa)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
toi moggi on ollu ajatuksissa joskus ihan puoli vakavissaan. En vaan tiedä kuinka rajusti verottaja rankaisee moisen kulkijan. Kuorma-autona ja dieselin käyttämänä sekä kuorma-auton veroilla voi tulla aika kalliit tunnit.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Vekkuli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 394
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
Oli moggi joskus.Turhan kallis pitää edel mainituista syistä.Ek:n kehitys on tr. puolella jäänyt junnaan pellin rypytykseen.Suorat umpilevy aisat kuten kaivureis.Ei aisat haittaa vaikka on kauhas mitä.Ja jos olis etunostolaite,niin aisat olis konepellin tasolla.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3133
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
http://www.farmphoto.com/thread.aspx?mid=109514 tommonen kuormaaja moggiin, ei ole kuorma auto sen jälkeen.

http://steffensystems.com/Handlers/Loaders/100-1.htm aisat ei haittaa etunäkyvyyttä

Vekkuli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 394
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
Eipä haittaa joo.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
unko jollain tarkahkoa tietoa paljonko joutuu tollasesta lh-linkistä maksamaan. Eli tää kääntyvä etunostolaite.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
Oli moggi joskus.Turhan kallis pitää edel mainituista syistä.Ek:n kehitys on tr. puolella jäänyt junnaan pellin rypytykseen.Suorat umpilevy aisat kuten kaivureis.Ei aisat haittaa vaikka on kauhas mitä.Ja jos olis etunostolaite,niin aisat olis konepellin tasolla.
Toi Jameksen kuormain levyaisoilla olikin myyntimenestys?  ::)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
Oli moggi joskus.Turhan kallis pitää edel mainituista syistä.Ek:n kehitys on tr. puolella jäänyt junnaan pellin rypytykseen.Suorat umpilevy aisat kuten kaivureis.Ei aisat haittaa vaikka on kauhas mitä.Ja jos olis etunostolaite,niin aisat olis konepellin tasolla.
Toi Jameksen kuormain levyaisoilla olikin myyntimenestys?  ::)
Tais nousta tie pystyyn ennen...

Snowman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 611
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
Oli moggi joskus.Turhan kallis pitää edel mainituista syistä.Ek:n kehitys on tr. puolella jäänyt junnaan pellin rypytykseen.Suorat umpilevy aisat kuten kaivureis.Ei aisat haittaa vaikka on kauhas mitä.Ja jos olis etunostolaite,niin aisat olis konepellin tasolla.
Toi Jameksen kuormain levyaisoilla olikin myyntimenestys?  ::)
Tais nousta tie pystyyn ennen...
Idea oli hyvä toteutus persiistä.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
Oli moggi joskus.Turhan kallis pitää edel mainituista syistä.Ek:n kehitys on tr. puolella jäänyt junnaan pellin rypytykseen.Suorat umpilevy aisat kuten kaivureis.Ei aisat haittaa vaikka on kauhas mitä.Ja jos olis etunostolaite,niin aisat olis konepellin tasolla.
Toi Jameksen kuormain levyaisoilla olikin myyntimenestys?  ::)
Tais nousta tie pystyyn ennen...

Umpilevyaisoista tulee samalla lujuudella painavammat kuin kotelosta.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
Oli moggi joskus.Turhan kallis pitää edel mainituista syistä.Ek:n kehitys on tr. puolella jäänyt junnaan pellin rypytykseen.Suorat umpilevy aisat kuten kaivureis.Ei aisat haittaa vaikka on kauhas mitä.Ja jos olis etunostolaite,niin aisat olis konepellin tasolla.
Toi Jameksen kuormain levyaisoilla olikin myyntimenestys?  ::)
Tais nousta tie pystyyn ennen...

Umpilevyaisoista tulee samalla lujuudella painavammat kuin kotelosta.
Keveyttä noilla tuskin haettiinkaan vaan kestävyyttä ja hyvää näkyvyyttä...

realisti

  • Vieras
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
tuo takakuormain edessä olisi välillä ihan hyvä, mutta ei ole oikein markkinoilla sopivia tarjolla. Swedeloader on ihan vitsi, ja vanhat ei kestä eikä yllä. Sellainen jossa olisi euro-kiinnike, kohtuullinen näkyvyys, 3,5m kuormauskorkeus, helppo kiinnitettävyys, keveys ja edullisuus samassa paketissa voisi olla meilläkin käyttöä sesonki-aikoina.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
   No nyt on tilattu etunostolaite isoimpaan koneeseen. Hyvä etten niitä etupainoja silloin vuoden lopussa ostanut, nyt on keulalla sitten jotain käyttöäkin.   

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3133
Vs: Raktorin ek/etunostolaite takakuormaajalla
Harmi ettei ne rakenna tämmösiä enää http://www.puddingsworld.com/Machinery/Moffett/Moffett_Multi_Function_Tractor.html penkkiä kääntämällä, etu tai takakuormain? Hiab osti ton firman.