Aika erikoinen on tuo kuljettajan asento ? Onko tässä uuden mallin Deeressä joku erikoinen penkki, vähän kuin sellainen naistensatula jossa istutaan poikittain Saako tuohon myös miesmallin istuimia.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:09:53Aika erikoinen on tuo kuljettajan asento ? Onko tässä uuden mallin Deeressä joku erikoinen penkki, vähän kuin sellainen naistensatula jossa istutaan poikittain Saako tuohon myös miesmallin istuimia. Niissä katsos kääntyy istuimet niin on mukavampi katsoa taakseppäin Ja niin taitaa kaikissa muissakin merkeissä tehdä... Deutsissa vaan ottaa monitoimikahvaan vaihdekeppi kiinni jos vaihde on kakkosella ja aika lähellä on jos on nelosella... Portaattomissa ei ole tätä ongelmaa...
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 13.02.12 - klo:11:56Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:09:53Aika erikoinen on tuo kuljettajan asento ? Onko tässä uuden mallin Deeressä joku erikoinen penkki, vähän kuin sellainen naistensatula jossa istutaan poikittain Saako tuohon myös miesmallin istuimia. Niissä katsos kääntyy istuimet niin on mukavampi katsoa taakseppäin Ja niin taitaa kaikissa muissakin merkeissä tehdä... Deutsissa vaan ottaa monitoimikahvaan vaihdekeppi kiinni jos vaihde on kakkosella ja aika lähellä on jos on nelosella... Portaattomissa ei ole tätä ongelmaa...Kyllä vaikuttaa vahvasti siltä että tuossa on naistensatula istuimena. Voi täpinöidä paremmin hame päällä.Vanhoilla SG2-koppisilla kun ajelee niin tuo poikittain istuminen on pakollista jotta näkee eteensä. Mut mä oon luullut että se ei ole ollut tavoiteltu ominaisuus
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:12:14Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 13.02.12 - klo:11:56Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:09:53Aika erikoinen on tuo kuljettajan asento ? Onko tässä uuden mallin Deeressä joku erikoinen penkki, vähän kuin sellainen naistensatula jossa istutaan poikittain Saako tuohon myös miesmallin istuimia. Niissä katsos kääntyy istuimet niin on mukavampi katsoa taakseppäin Ja niin taitaa kaikissa muissakin merkeissä tehdä... Deutsissa vaan ottaa monitoimikahvaan vaihdekeppi kiinni jos vaihde on kakkosella ja aika lähellä on jos on nelosella... Portaattomissa ei ole tätä ongelmaa...Kyllä vaikuttaa vahvasti siltä että tuossa on naistensatula istuimena. Voi täpinöidä paremmin hame päällä.Vanhoilla SG2-koppisilla kun ajelee niin tuo poikittain istuminen on pakollista jotta näkee eteensä. Mut mä oon luullut että se ei ole ollut tavoiteltu ominaisuus Ai kyllä mä olen pystynyt suoraan siinä SG2 hytissä istumaan ja ajamaan näkemään vielä eteeni... Siinä on sentään ollut joku viisas asialla että hytin palkki, pakoputki ja ilmanputsari on samassa linjassa
Uudemmissa putsari on jo pellinalla piilossa. Meillä on niin suuret lohkot että kylvösuuntaa ei voi katsella avo-ojista tai päätellä linjoja kylkiin hakkaavien pajupuskien metelistä
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:12:28Uudemmissa putsari on jo pellinalla piilossa. Meillä on niin suuret lohkot että kylvösuuntaa ei voi katsella avo-ojista tai päätellä linjoja kylkiin hakkaavien pajupuskien metelistä Tarviiko gps ettei eksy?
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 13.02.12 - klo:12:21Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:12:14Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 13.02.12 - klo:11:56Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:09:53Aika erikoinen on tuo kuljettajan asento ? Onko tässä uuden mallin Deeressä joku erikoinen penkki, vähän kuin sellainen naistensatula jossa istutaan poikittain Saako tuohon myös miesmallin istuimia. Niissä katsos kääntyy istuimet niin on mukavampi katsoa taakseppäin Ja niin taitaa kaikissa muissakin merkeissä tehdä... Deutsissa vaan ottaa monitoimikahvaan vaihdekeppi kiinni jos vaihde on kakkosella ja aika lähellä on jos on nelosella... Portaattomissa ei ole tätä ongelmaa...Kyllä vaikuttaa vahvasti siltä että tuossa on naistensatula istuimena. Voi täpinöidä paremmin hame päällä.Vanhoilla SG2-koppisilla kun ajelee niin tuo poikittain istuminen on pakollista jotta näkee eteensä. Mut mä oon luullut että se ei ole ollut tavoiteltu ominaisuus Ai kyllä mä olen pystynyt suoraan siinä SG2 hytissä istumaan ja ajamaan näkemään vielä eteeni... Siinä on sentään ollut joku viisas asialla että hytin palkki, pakoputki ja ilmanputsari on samassa linjassa Uudemmissa putsari on jo pellinalla piilossa. Meillä on niin suuret lohkot että kylvösuuntaa ei voi katsella avo-ojista tai päätellä linjoja kylkiin hakkaavien pajupuskien metelistä Saako tuon penkin tuossa uudessa Deeressä kuitenkin suoraan jostain vivusta, vai onko se aina tuolleen vinossa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:12:28Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 13.02.12 - klo:12:21Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:12:14Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 13.02.12 - klo:11:56Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 13.02.12 - klo:09:53Aika erikoinen on tuo kuljettajan asento ? Onko tässä uuden mallin Deeressä joku erikoinen penkki, vähän kuin sellainen naistensatula jossa istutaan poikittain Saako tuohon myös miesmallin istuimia. Niissä katsos kääntyy istuimet niin on mukavampi katsoa taakseppäin Ja niin taitaa kaikissa muissakin merkeissä tehdä... Deutsissa vaan ottaa monitoimikahvaan vaihdekeppi kiinni jos vaihde on kakkosella ja aika lähellä on jos on nelosella... Portaattomissa ei ole tätä ongelmaa...Kyllä vaikuttaa vahvasti siltä että tuossa on naistensatula istuimena. Voi täpinöidä paremmin hame päällä.Vanhoilla SG2-koppisilla kun ajelee niin tuo poikittain istuminen on pakollista jotta näkee eteensä. Mut mä oon luullut että se ei ole ollut tavoiteltu ominaisuus Ai kyllä mä olen pystynyt suoraan siinä SG2 hytissä istumaan ja ajamaan näkemään vielä eteeni... Siinä on sentään ollut joku viisas asialla että hytin palkki, pakoputki ja ilmanputsari on samassa linjassa Uudemmissa putsari on jo pellinalla piilossa. Meillä on niin suuret lohkot että kylvösuuntaa ei voi katsella avo-ojista tai päätellä linjoja kylkiin hakkaavien pajupuskien metelistä Saako tuon penkin tuossa uudessa Deeressä kuitenkin suoraan jostain vivusta, vai onko se aina tuolleen vinossa Niin mutta miksi sun täytyy istua vinossa nähäksesi eteen??? Saa vivusta suoraan...
Minkähän takia muuten noissa deereissä on kauhean iso ratti?
Lainaus käyttäjältä: molymatti - 13.02.12 - klo:15:29Minkähän takia muuten noissa deereissä on kauhean iso ratti? Iso vai onko sulla lyhyet kädet?? Niin ja kyllä tuossa ojn penkki käännettynä kun käsinojakin jo estää tuohon suuntaan vinossa istumisen...