Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Demari vs. lomitus  (Luettu 8876 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Demari vs. lomitus
Jep, tässä se pointti juurikin piilee. Jos Apilaksen ranchilla on puitteet, työt ja työtavat kunnossa, niin kilpailun kautta sinne on on pyrkimässä runsaastikin lomittajia ja tarjonnan lisääntyessä lomitushinnat laskee. Jos taas vastassa on se jussipaitainen änkyrä, niin parhaat ja halutuimmat yrittäjät vetäytyvät suosiolla sivummalle ja jäljelle jää ne vähemmän halutut ja hekin nostavat pahimman varalle hintaa ikään kuin likaisen työn lisänä.

Eli ylläolevan syy-seuraussuhteen mukaan jokainen jolle aina tulee se huono, laiska ja paska lomittaja ja on vielä kalliskin, niin voisitteko ystävällisesti katsoa peiliin?
Tässä on pirskatisti asiaa. Apilakselle vaan tuottaa edelleen ongelmia kyseenalaistaa omat luutuneet ajatukset ja edes yrittää ajatella hiukna luovasti. Toisten asioitahan apilaattori osaa jo kyseenalaistaa. Pistähän kemikaalijuovat sauhuamaan ;D ;D

Jo nyt on tiloja, joille ei tahdo löytyä lomittajia. Ja lomittajia, joille ei tahdo löytyä tiloja. Jos homma parilla askelella yksityistettäisiin, niin tilanne korjaantuisi. Osa oppisi olemaan ihmisiksi ja loput ettisivät muuta hommaa, ts. sosiaalitaidoton jussipaitaänkyrä laittaisi lapun luukulle ja harjaannojaileva lomittajakin saisi tehdä sitä ihan omalla ajallaan....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Demari vs. lomitus
Tyrni ja mansikkaviljelmiltä kaikki tuet pois. Siwari-SDP.n mullien pito loppui kun teurastamo ei lantapanssarieläimiä enää ottanut vastaan :D ;D :P

    Voi vitsi, sää et oo saanu *****a kuukausiin ,oot niin äkänen. Mun exsä sanoi että miehelle pitää antaa sit, kun on niin äkänen että pysyy kynsistä seinassä. Nyt sillä taitaa olla kuudes pohojalaanen. Kobrakaan ei uskonu minuu, kun sanoin että elä koske siihen saatanaan. Sulla tai taa olla myös samanlainen vai ootsie se nykyinen Ari.  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Demari vs. lomitus
Kyllä minä koin hyväksi tuon lomitussysteemin.Lehmän pito on hirveän stressaavaa työtä ja koulutetut lomittajat soivat siihen muutaman lepopäivän vuodessa.Käsittämätöntä,että sitäkään ei sais olla. :(
Epäilemättä koit sen hyväksi, mutta entä se pieni grilliyrittäjä? Juu ja ei sen pihvit sinne pakastimeen enää uudelleen kuole, mutta samaa tahtia sekin pärjätäkseen joutuu painamaan...
-minä soisin loman kaikille yrittäjille ::)

gutiguti

  • Vieras
Vs: Demari vs. lomitus
Kyllä minä koin hyväksi tuon lomitussysteemin.Lehmän pito on hirveän stressaavaa työtä ja koulutetut lomittajat soivat siihen muutaman lepopäivän vuodessa.Käsittämätöntä,että sitäkään ei sais olla. :(
Epäilemättä koit sen hyväksi, mutta entä se pieni grilliyrittäjä? Juu ja ei sen pihvit sinne pakastimeen enää uudelleen kuole, mutta samaa tahtia sekin pärjätäkseen joutuu painamaan...
-minä soisin loman kaikille yrittäjille ::)
Hieno ele, kaikki eivät suo lomaa edes itselleen