Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Karkuun lähtivät  (Luettu 9153 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: Karkuun lähtivät
Se on kovin jännää... että Aulikki saa palstalla nykyään enemmän huomiota kuin ennen  ::)

Koitas sääki jäärä pois .  ;D
Minäkin ikävöin Aulista. :'( Leevin ja jämien sävelin; Sä olit mun ainut ystävä, kun oltiin ne kesät yhdessä, sä olit mun kissanainen. Et tahtonut olla niin kuin muut, ei sulle kelvannut taivaan tähdet ja kuu, sä olit niin erilainen. Olen kaivannut sinua Aulikki. Sinä miestenlehdessä pyllistit. :'(

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Karkuun lähtivät
Se on kovin jännää... että Aulikki saa palstalla nykyään enemmän huomiota kuin ennen  ::)

Koitas sääki jäärä pois .  ;D
Minäkin ikävöin Aulista. :'( Leevin ja jämien sävelin; Sä olit mun ainut ystävä, kun oltiin ne kesät yhdessä, sä olit mun kissanainen. Et tahtonut olla niin kuin muut, ei sulle kelvannut taivaan tähdet ja kuu, sä olit niin erilainen. Olen kaivannut sinua Aulikki. Sinä miestenlehdessä pyllistit. :'(
Ei muuta kun katumus harjoituksia?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Karkuun lähtivät
Minä-itte ja Aulis lähtivät karkuun täältä . Kokoomuksen tulevaisuus taitaa näyttää heikolta .  ::)

Aloituksellani "Kollektiivinimimerkki" näyttää olleen vaikutusta asiaan.

Mutta muutoin: Kansallinen Kokoomus on todella heikoissa kantimissa, jos se on änkyrän ja kommunistin varassa.

Ei ole noiden varassa. Sinunhan pitäisi se tietää "porvarillisten arvojen" kannattajana  ;)

Totta.  8)

Eli onko Kokoomus heikossa kantimissa ilman Aukkia ja minä-itteä vaiko ei ??
Kyllä sinä ainakin olet salasanat avannut.  ;)

Tuskin... viitsisin  ???
Juu, et ainakaan tunnustaisi?

Kysyppäs Vihtorilta miten asia on  ???

Nimimerkki JoHaRalla ei (ainakaan toistaiseksi) ole tunnuksia "kollektiivinimimerkkiini".

Juu. Ei ole. Voisin kyllä ottaa jos keksisin että miten maataloudesta voisi keskustella pelkästään "porvarisella ajatusmaailmalla"  ::) :)
Eikö kollektiivissa hyväksytä liberaaleja ajatuksia?

Riippuu kirjoittajasta.
Jaa ettäkö puoluekurista?

Lähinnä siitä, onko kirjoittaja asia- vaiko asiattomalla linjalla.
Vaan kukapa sen kollektiivissa päätää?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Karkuun lähtivät
Se on kovin jännää... että Aulikki saa palstalla nykyään enemmän huomiota kuin ennen  ::)

Koitas sääki jäärä pois .  ;D

Ihan hyvin voisin kyl  :o

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Karkuun lähtivät
Se on kovin jännää... että Aulikki saa palstalla nykyään enemmän huomiota kuin ennen  ::)

Koitas sääki jäärä pois .  ;D

Ihan hyvin voisin kyl  :o
Ei vielä yhen sorkkapukin käskystä lähetä minneekkään. Ja Talojuhanikin on palannut. Aika lyhyt hoitojakso tais nyt olla.

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Karkuun lähtivät
Se on kovin jännää... että Aulikki saa palstalla nykyään enemmän huomiota kuin ennen  ::)

Kyllähän esimerkiksi Kim Jong Ilistäkin puhutaan edelleen paljon. Vaikka ei hänkään kuulu varsinaisiin maailman pelastajiin.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".