Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tilatukioikeus  (Luettu 13733 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Tilatukioikeus
Kyllä tässä pyyhkii tosi hyvin ilman kateutta ja 70ha:n lisämaakauppojakin :D Presidenttikin on mieleinen ja hänen emännästään tykkään erityisen paljon ;D

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Tilatukioikeus
Eihän kateudessa mitään ihmeellistä ole, varsin primitiivinen ilmiö. Kivikaudella oli eduksi jos oli hyvät metsästysvermeet ja emännällä levee lantio, kilpavarustelua on eläinkunnassa laajaltikin. Nykyään kisataan siitä kenen masserissa on pisin konepeitto tai vaihtoehtoisesti kenellä massereita on eniten. Ei se varustelu silti kerro, kuka saa peiton alla eniten- niinkuin se entimuinoin bruukasi olla.  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Tilatukioikeus
Masserilla ei saa muuta kuin tyhjän lompsan ja ison kasan mielipahaa :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tilatukioikeus
Masserilla ei saa muuta kuin pimpsan ja ison kasan rahaa :)

 ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Tilatukioikeus
Masserilla ei saa muuta kuin pimpsan ja ison kasan rahaa :)

 ;D ;D

Onks vt:ssä sellanen integroitu cyberp*ssy, johon voi tunkea meisselin? Sitähän sä sä varmaan sillä pimpsalla tarkotit. Ja juu, myyjä saa ison kasan rahaa..   ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Tilatukioikeus
Masserilla ei saa muuta kuin pimpsan ja ison kasan rahaa :)

 ;D ;D

Onks vt:ssä sellanen integroitu cyberp*ssy, johon voi tunkea meisselin? Sitähän sä sä varmaan sillä pimpsalla tarkotit. Ja juu, myyjä saa ison kasan rahaa..   ;D
Kumpikin saa myyjä ja ostaja
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Tilatukioikeus
Mä suunnittelen parhaillaan 70 hehtaarin maakauppaa. Kannattaako, näin nykyehdoilla  ???

Ostaa vaikö myydä meinaat?

Ostaa. Ei oo noin paljon myytävää  ;D Jos olisi, niin myisin  ???

Mää kautta rantain kuulin että kunnon kähjäys valuuttaa olis sulla käytössä. Pitääkö paikkansa?

Saattaa hyvinkin olla että 70-90 ha hyvää maata jää haaviin harvinaisen edullisesti  8) Myyjä ei halua myydä "pahoille ihmisille" mistään hinnasta.
Jotain suotako?

talutehnika

  • Vieras
Vs: Tilatukioikeus


Kateus on ihmiskuntaa eteenpäin vievä voima.  ;D


Olisikin. Ihan lähipiiristä olen huomannut kuinka taantumuksellinen voima se on. Varsinkin liitettynä päivittäiseen alkoholinkäyttöön.   ???

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tilatukioikeus


Kateus on ihmiskuntaa eteenpäin vievä voima.  ;D


Olisikin. Ihan lähipiiristä olen huomannut kuinka taantumuksellinen voima se on. Varsinkin liitettynä päivittäiseen alkoholinkäyttöön.   ???

Ymmärrän kyl että joku Joharan naapurissakin voi ratketa ryyppäämään kun mahtavat peltokaupat tulee julki.

 :)
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tilatukioikeus


Kateus on ihmiskuntaa eteenpäin vievä voima.  ;D


Olisikin. Ihan lähipiiristä olen huomannut kuinka taantumuksellinen voima se on. Varsinkin liitettynä päivittäiseen alkoholinkäyttöön.   ???

Ymmärrän kyl että joku Joharan naapurissakin voi ratketa ryyppäämään kun mahtavat peltokaupat tulee julki.

 :)

"Ei saa myydä tontiksi eikä laittaa mitään huliviliheinää"

Tuommoinen ehto kuuluu olevan. Hyvää, kantavaa maata. Puskee vehnää 7000 kg/ha nykyään  :o

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Tilatukioikeus


Kateus on ihmiskuntaa eteenpäin vievä voima.  ;D


Olisikin. Ihan lähipiiristä olen huomannut kuinka taantumuksellinen voima se on. Varsinkin liitettynä päivittäiseen alkoholinkäyttöön.   ???

Ymmärrän kyl että joku Joharan naapurissakin voi ratketa ryyppäämään kun mahtavat peltokaupat tulee julki.

 :)

"Ei saa myydä tontiksi eikä laittaa mitään huliviliheinää"

Tuommoinen ehto kuuluu olevan. Hyvää, kantavaa maata. Puskee vehnää 7000 kg/ha nykyään  :o

Nii, ainahan  näillä maatalousaiheisilla foorumeilla saadaan vain hyviä tai erinomaisia satoja.  ;D ;D

Huonoja satoja  saavat eivät foorumeille kirjoittele.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tilatukioikeus


Kateus on ihmiskuntaa eteenpäin vievä voima.  ;D


Olisikin. Ihan lähipiiristä olen huomannut kuinka taantumuksellinen voima se on. Varsinkin liitettynä päivittäiseen alkoholinkäyttöön.   ???

Ymmärrän kyl että joku Joharan naapurissakin voi ratketa ryyppäämään kun mahtavat peltokaupat tulee julki.

 :)

"Ei saa myydä tontiksi eikä laittaa mitään huliviliheinää"

Tuommoinen ehto kuuluu olevan. Hyvää, kantavaa maata. Puskee vehnää 7000 kg/ha nykyään  :o

Nii, ainahan  näillä maatalousaiheisilla foorumeilla saadaan vain hyviä tai erinomaisia satoja.  ;D ;D

Huonoja satoja  saavat eivät foorumeille kirjoittele.

Kui nii muka?   ;D
Kui mää ain olen paras?

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Tilatukioikeus
Kyl mä vaan asiattomuuksia vaan kirjottelen toisinaa, vaikka vehnien keskisato on 0kg. Oli meillä vielä muistaakseni 80-luvun lopulle vehnää, mut en mä paljoo siitä muista ::)