Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?  (Luettu 5061 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12252
  • Virolaista kiitos!
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Tämä on ihan kiinnostava juttu. Pakottaa Kiviniemen ja kumppanit tekemään tosissaan töitä tai noutaja tulee. Paavon merkittävä kannatus puheenjohtavaalissa tietää taas vaikeuksia monella tapaa. Kyllä mä luulen, että osa Keskustan kentästä on erittäin kyllästynyt nykytilanteeseen ja on valmis tukemaan Paavoa. Todennäköisesti Paavon mukana olo potentiaalisena seuraavana puheenjohtajana vetää väkeä kotiin persuista. Elikkä Keskustan kannatus nousee puheenjohtajavaaleihin asti.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Itse asiassa Väykky on jo kepun puheenjohtaja, kunniapuheenjohtaja.
Onkos tarpeen pyrkiäkään edemmäksi?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12252
  • Virolaista kiitos!
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Totta. Pitäisikö kunniapuheenjohtajalla olla veto-oikeus ottaa puheenjohtajuus omiin käsiinsä jos tilanne puolueessa muodostuu huolestuttavaksi ::)

;-)

  • Vieras
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Näin me tämän Kylmiksen kanssa näemme, vaikka minä-itte saakin näistä sanoista, ei vain näppymöitä, vaan suorastaan paiseita.    ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Tämä on ihan kiinnostava juttu. Pakottaa Kiviniemen ja kumppanit tekemään tosissaan töitä tai noutaja tulee. Paavon merkittävä kannatus puheenjohtavaalissa tietää taas vaikeuksia monella tapaa. Kyllä mä luulen, että osa Keskustan kentästä on erittäin kyllästynyt nykytilanteeseen ja on valmis tukemaan Paavoa. Todennäköisesti Paavon mukana olo potentiaalisena seuraavana puheenjohtajana vetää väkeä kotiin persuista. Elikkä Keskustan kannatus nousee puheenjohtajavaaleihin asti.

  Katsoppas hiukkasen persujen kannatusta eteläsuomessa. Siis Helsinki, Uusimaa, Varsinaissuomi, Satakunta, Kymi.
Pikkasen ottaa koville, että Kepu Paavo Vätyksen johdolla kostuu noista äänistä. Jos Demarit valitsis johtajakseen Tuomiojan niin tilanne olis Demareissa sitten sama.  ;)http://www.vaalikone.fi/eduskuntavaalit2011/tulos/vaalipiiri/08/

simmo

  • Vieras
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Pate asettuu siis tavoittelemaan kepu puheenjohtajuutta. Toivottavasti maailmasta löytyy ihan kuka vaan toinen jotta voidaan viimeinkin saattaa paavo arvoiseensa vanhainkotihoitoon.

http://www.yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2012/02/vayrynen_halajaa_keskustan_puheenjohtajaksi_3238950.html
----Paavia ei estä kukaan.Hän nostaa keskustan uuteen kukoistukseen ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
On se kyllä tosi jännä juttu, onko Paavolla kannatusta puheenjohtajaksi???  Ei tarvi minä-itten kuvitella, etteikö Väyrysen ideasammosta löydy uutta ja tuoretta jujua, mikä sitten Keskustan saa uuteen, veret seisauttavaan vaalivoittoon!  Ehkäpä silloin saamme myös simmon riveihimme.   ::) :P
-juu,mihinkään lipilaariin en lähe,enkä Saarikon imaamikouluhankkeisiin. En usko,että kepussa on mulle sijaa ???
Jos asuisitte täällä,niin uskoisitte.Poikkean liikaa nykykepusta :(

Jätkä

  • Vieras
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
 Sitä vaan ihmettelen, että mitä pelättävää on siinä Paavon uudesta tulemisessa johonkin pienpuolueen johtoon?
Kova huoli ainakin näyttää olevan toisilla.

;-)

  • Vieras
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Paavosta ei niinvain päästä, eikä ole tarviskaan. Onkai se nähty, että Kepu on mennyt alaspäin, ku lehmän häntä sen jälkeen, ku Paavo lähti. Sehän niitä ihmisiä juuri Paavossa pelottaa, että Keöu hyvinkin lähtee nousuun hänen myötävaikutuksellaan.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Sitä vaan ihmettelen, että mitä pelättävää on siinä Paavon uudesta tulemisessa johonkin pienpuolueen johtoon?
Kova huoli ainakin näyttää olevan toisilla.
Politiikka tarvitsee Väyrystä (ja Soinia), muutenhan se lätsähtää niinkuin presidentinvaalien toinen kierros: "vastaehdokkaiden" jutusteluksi asian vierestä....

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
minusta tää on tarpeeton kysymys.lipposesta päästiin kun herra suuttui omaan hölmöyteensä pressavaaleissa. 8)

;-)

  • Vieras
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
minusta tää on tarpeeton kysymys.lipposesta päästiin kun herra suuttui omaan hölmöyteensä pressavaaleissa. 8)

Luoja sentään varjeli meitä suomalaisia Lipposelta ja, vielä, homolta. Nautitaan nyt näistä vuosista!!!

Viimeksi muokattu: 08.02.12 - klo:18:01 kirjoittanut ;-)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Pate asettuu siis tavoittelemaan kepu puheenjohtajuutta. Toivottavasti maailmasta löytyy ihan kuka vaan toinen jotta voidaan viimeinkin saattaa paavo arvoiseensa vanhainkotihoitoon.

http://www.yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2012/02/vayrynen_halajaa_keskustan_puheenjohtajaksi_3238950.html
----Paavia ei estä kukaan.Hän nostaa keskustan uuteen kukoistukseen ;D
Ei varmaankaan uuteen kukoistukseen mutta nousua voi tapahtua .

Ei Kepu ymmärrä yrityspolitiikasta mitään , joskaan ei Kokoomuskaan , mutte Persuissa on runsaasti yrittäjiä .


Sepen kun paiskaavat ulois Persuista niin jo vot .

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Milloin me lopulta päästään eroon Paavosta?
Ei Kepu ymmärrä yrityspolitiikasta mitään , joskaan ei Kokoomuskaan , mutte Persuissa on runsaasti yrittäjiä .

Sepen kun paiskaavat ulois Persuista niin jo vot .

Kantakirjatemarihan se on! Joten ei huolta...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."