Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Täysin järjetöntä liikennekäyttäytymistä  (Luettu 4812 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: Täysin järjetöntä liikennekäyttäytymistä
VR:n on ulkoistanut: mm. lipunmyyntiautomaatit (ei toimi), ratojen hoito (ei toimi), turvajärjestelmät (toimii liiankin hyvin, pysäyttää junat jne).

Aulis Anttila

• Vieras
Kolme...
Meinaatko, että on PAKKO Helsingissä ajaa 120, kun näkyvyys on kahdeksan metriä ?????????   
En mä mitään kärjistyksiä tarkoita, vaan sitä, miten pohjoisen omanapaukkelit luulee sen ajelun noissa ympyröissä olevan sama asia kuin siellä oman kunnan keskustassa kolmen muun auton kans.

Ainaski yks niistä on Skoda... eli vaa kahen  :P ::) ;D

minä-itte

• Vieras
Siellä on noita liikkujia niin paljon, että ei voi ajella niinkun Merijärvellä. Turha jeesustella :D

Se on pakko sanoa, että täältä pääkaupunkiseudulla käydessä ajaminen loppuu tampereelta etelään ja varsinaiseen autolla-ajoon joutuu sitten totutella taas vasta kotiinpäin tullessa Tampereelta pohjoiseen. Sen verran helpompaa on ajella motarilla ja 2-3 kaistan kaupunkiviidakossa kuin yhden kaistan maanteillä, jossa näkyvyys eteenpäin on mäkien ja mutkien takia heikompi ja ennakointi vaikeampaa.

Liikenne vähenee huomattavasti Hämeenlinnan pohjoispuolella. nimim. "Kokemusta on".

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
VR:n on ulkoistanut: mm. lipunmyyntiautomaatit (ei toimi), ratojen hoito (ei toimi), turvajärjestelmät (toimii liiankin hyvin, pysäyttää junat jne).
No nythän siellä on uusi akka peräsimessä, ottas noi kaikki takas vr:n hoitoon. Ei vaan taida onnistua, kun ihan muut tahot päättävät asiasta. Mut eikös tää uus liikenneministeri sanonu ite tarttuvan harjan varteen, jos junat ei kulje. Ei oo vaan tainnu näkyy.

minä-itte

• Vieras
. Mut eikös tää uus liikenneministeri sanonu ite tarttuvan harjan varteen, jos junat ei kulje. Ei oo vaan tainnu näkyy.

Pääsiäisenä, vasta pääsiäisenä noita-akat tarttuvat luutaan.

;-)

• Vieras
Vs: Kolme...
Meinaatko, että on PAKKO Helsingissä ajaa 120, kun näkyvyys on kahdeksan metriä ?????????   
En mä mitään kärjistyksiä tarkoita, vaan sitä, miten pohjoisen omanapaukkelit luulee sen ajelun noissa ympyröissä olevan sama asia kuin siellä oman kunnan keskustassa kolmen muun auton kans.

Kuulin taannoin, että Skoda Octavia on audiin verrattava auto.  ???

;-)

• Vieras

Vaikka olis miljoona autoa liikenteessä ja juurikin sen takia, pitää ajella kelin mukaa. Jos ei , niin eilinen on siitä seurausta. Simppeliä.   

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Väärin. Skoda on huomattavasti parempi kuin Audi.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

;-)

• Vieras

Väärin. Skoda on huomattavasti parempi kuin Audi.

:)

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No nythän siellä on uusi akka peräsimessä, ottas noi kaikki takas vr:n hoitoon. Ei vaan taida onnistua, kun ihan muut tahot päättävät asiasta. Mut eikös tää uus liikenneministeri sanonu ite tarttuvan harjan varteen, jos junat ei kulje. Ei oo vaan tainnu näkyy.

Joo on tainnut tarttua luudanvarteen ja lentää pois. ;D

milkboi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
porukka vetää sataa lasissa,ja näkyvyys päättyy tuulilasiin.voi ***** mikä pyry.onneksi kerettiin alta pois,ennenkuin alkoi rytisemään.kuuttakymppiä,et ehti havaitsemaan edellämenijän perävalot ennenkuin ne olis tullu tuulilasista sisään.näkyvyys tosiaan tuo 10-20 metriä.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
>Liikenne vähenee huomattavasti Hämeenlinnan pohjoispuolella. nimim. "Kokemusta on".

Niin .Toijalankaan takanakaan ei ole enää mitään.

Vihtori se Sika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Kollektiivinimimerkki"
ROI
Liikenne vähenee huomattavasti Hämeenlinnan pohjoispuolella. nimim. "Kokemusta on".

Liikennemäärä vähenee todella huomattavasti vasta Rovaniemen pohjoispuolella.

Nimimerkki: Kokemusta todellakin on
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vaikka olis miljoona autoa liikenteessä ja juurikin sen takia, pitää ajella kelin mukaa. Jos ei , niin eilinen on siitä seurausta. Simppeliä.   
juurikin näin. jossain uutisesshan mainittiin kuinka siellä autot vielä ohittelee tossa pyryssä!! ku on niin ***** kiire, perjantaikin ja koppa kaljaa/perjantaipullo oottelee korkkausta.. >:( >:(
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

kahala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
On tullut ajeltua etelän ja pohjoisemman suomen ruuhkissa eli liikennettä on jatkuvana virtana. Erona on että jos etelässä jättää edellämenevään "turvaväliä" enemmän kuin autonmitan mitan niin takaa lähtee joku varmasti yrittämään ohi täyttämään sen "turhan" välin oli sitten keli tai näkyvyys mikä tahansa. Ja nopeutta pitää olla vähintään nopeusrajoituksen lukema.  Pohjoisempana noita turvavälejä ja hitaampia nopeuksia jopa näkee ruuhkasta ja huonosta kelistä huolimatta.