Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kädet on Eesaon...?  (Luettu 2204 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
   cría cuervos y te sacarán los ojos

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Kädet on Eesaon...?
Eikä ollu ku vuodelta 2005!!

simmo

  • Vieras

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kädet on Eesaon...?
Kun rikollinen Sauli on valittu resupentiksi niin johan alkaa Au turpa repeemään ja myös mi :n .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Kädet on Eesaon...?
Kukahan tällaisen mediasodan maksaa?  vuosikymmenen työ on vaatinut koulutusta, organisointia ja ties mitä? ettei vain rehelliset veronmaksajat?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kädet on Eesaon...?
Kukahan tällaisen mediasodan maksaa?  vuosikymmenen työ on vaatinut koulutusta, organisointia ja ties mitä? ettei vain rehelliset veronmaksajat?

Merisalokeissi pukannu "vähä" rahantöhkää Kansakoulukujalle. Ja sieltä sitte ohojaillaan "apurahoja" näille ajatusten metrotunneleille...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

simmo

  • Vieras

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Kädet on Eesaon...?
Tämäkin vielä ...juuri kun olen ollut huomaavinani jopa joitain inhimillisiä piirteitä :P ::) ;D

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Kädet on Eesaon...?
Tämäkin vielä ...juuri kun olen ollut huomaavinani jopa joitain inhimillisiä piirteitä :P ::) ;D

Inhimillisyys on kyllä täysin laskelmoitua – koulutuksen tulos?
Mediasotaa
Vältä keskustelua aroista aiheista, keskity sivuseikkoihin. "
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Kädet on Eesaon...?
" rautalehti
30.9.2004 18:47
Mainiota...
 Jesssss!!!

 Minä olen kyllä kirjoitellut vuosien saatossa melkoista soopaa... mutta hävennyt itse tekeleitäni - nimissäni on kirjoiteltu paljon sellaista jota minun ei ole ollut syytäkään hävetä.

 Nyt "boldattu" nimmari kertoo kirjoittajan nimmarin aitoudesta... ja hyvä niin - saa edelleenkin hävetä vain sitä mitä on itse tehnyt... laitiset sun muut keripukit ja kankkuset saavat hävetä omiaan... jos osaavat.
"
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kädet on Eesaon...?
" rautalehti
30.9.2004 18:47
Mainiota...
 Jesssss!!!

 Minä olen kyllä kirjoitellut vuosien saatossa melkoista soopaa... mutta hävennyt itse tekeleitäni - nimissäni on kirjoiteltu paljon sellaista jota minun ei ole ollut syytäkään hävetä.

 Nyt "boldattu" nimmari kertoo kirjoittajan nimmarin aitoudesta... ja hyvä niin - saa edelleenkin hävetä vain sitä mitä on itse tehnyt... laitiset sun muut keripukit ja kankkuset saavat hävetä omiaan... jos osaavat.
"

Eesaun käenjäläki se vain näkkyy...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."