Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Henkilövaalit ?  (Luettu 4619 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Henkilövaalit ?


Harkitsen kyllä vakavasti kotiin jäämistä, tai tyhjää lappua.  :-\
[/quote]
--mieluummin kotiin ku tyhjä lappu >:(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Henkilövaalit ?


Sepe saa virtaa siitä kun kyseenalaistaa valtavirtaa  :D
-----------------------aha :D

  Jos joku olis sanonut mulle vuosi sitten että äänestät homoa pressaksi, niin olisin sanonut" elä hulluja puhu". :D

  Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua. Niinistö on aivan hyvä tyyppi. Ei mulla mitään ole Niinistöä vastaan.
[/quote]

Mulla on "eka kerta" ikinä, kun äänestän kakkoskierroksella. Kerrankin saa äänens kuuluviin, vaikkakin on vaan sellasta *****ilevaa piipitystä  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Henkilövaalit ?
pressaksi. Tässä on elämisen makua. Niinistö on aivan hyvä tyyppi. Ei mulla mitään ole Niinistöä vastaan.
--------elämisen maku,höh.Jos minä olisin äänestänyt toista,en olisi voinut elää sen asian kanssa.Käsi ei taipunu kakkoseen se vänkäs vaa kuutosta.piti antaa periksi ;)
[/quote]

  Joudut sit elämään sen virheen kanssa.  :D 

   Jos ja kun Haavisto saa yli 40% äänistä, niin se on jo tappio Saulille. "lähes hävisi homolle", jolla vaalikassa oli jo tyhjäkin. On melkoinen ilmiö, että Haavisto sai vaalikassaan viikossa euroja enemmän kuin koko Salen vaalikassa. Rikkaat on saitoja.  :D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Henkilövaalit ?
pressaksi. Tässä on elämisen makua. Niinistö on aivan hyvä tyyppi. Ei mulla mitään ole Niinistöä vastaan.
--------elämisen maku,höh.Jos minä olisin äänestänyt toista,en olisi voinut elää sen asian kanssa.Käsi ei taipunu kakkoseen se vänkäs vaa kuutosta.piti antaa periksi ;)

Harkitsen kyllä vakavasti kotiin jäämistä, tai tyhjää lappua.  :-\
[/quote]


näistä   eu-nuolijoista  ei  ole  suomalaisten  pressaksi,,,,rahamme  eivät  riitä  8)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kuoret auki...
minä kävin jo laskemasa ennakkoääniä.Niitä näyttää tulevan enemmän,kuin eka kerralla.Ei me auota niitä ruskeita kuoria,me vaan otetaan ne siitä isosta kuoresta ja lasketaan ja laitetaan ne ruskeat kuoret äänestysalueitten mukaan isoihin kuoriin ja sinetöidään.Perjantaina lasketaan loput ja kaks henkilöä meistä vie ne Raahen postiin.Missähän ne aukastaan?

Vaalipiirin keskusvaalilautakunnassa... sun kuores arvattavasti  ::) Oulussa  8)


vaalituloksen  väärentäminen

yleensä  vaalituloksen  väärentäminen aloitetaan  hyvissä  ajoin ennen  vaalipäivää
tulos  pyritään  taaamaan  toimilla jotka  liittyvät  puolueiden  muodostmiseen, niiden
timintamahdollisuuksiin  ja  kykyyn settaa  ehdokkaita,   kampanjoiden  rahoitukseen
ja  ennen  muuta  näkyvyyteen  mediassa

tuo  on lainaus  mt:ssa   olleesta  jarmo mäkelän  kirjootuksesta  venäjän  vaaleista

mutta  koko  kirjootus  sopii  sellaisenaan  nykysuomenkin  vaaleihin :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Vaalisalaisuus...
Vaalipiirin keskusvaalilautakunnassa... sun kuores arvattavasti  ::) Oulussa  8)
----miks se on niin monimutkaista? Puotettas ruskeat kuoret vaaliuurnaan ja laskettas samalla kertaa.Turhaa pyrokratiaa :(
[/quote]

Oot sä aatellu vaalisalaisuutta  ::) :P

simmo

  • Vieras
Vs: Vaalisalaisuus...
Vaalipiirin keskusvaalilautakunnassa... sun kuores arvattavasti  ::) Oulussa  8)
----miks se on niin monimutkaista? Puotettas ruskeat kuoret vaaliuurnaan ja laskettas samalla kertaa.Turhaa pyrokratiaa :(

Oot sä aatellu vaalisalaisuutta  ::) :P
[/quote]
---niissä ruskeissa kuorissa ei oo äänestäjän nimeä,kun ne on otettu siitä isosta kuoresta.

Aulis Anttila

  • Vieras
No heh heh...
Vaalipiirin keskusvaalilautakunnassa... sun kuores arvattavasti  ::) Oulussa  8)
----miks se on niin monimutkaista? Puotettas ruskeat kuoret vaaliuurnaan ja laskettas samalla kertaa.Turhaa pyrokratiaa :(
Oot sä aatellu vaalisalaisuutta  ::) :P
---niissä ruskeissa kuorissa ei oo äänestäjän nimeä,kun ne on otettu siitä isosta kuoresta.
[/quote]

Eipä oo ei... niiden laskenta siirrettiin jokunen vuosi sitte keskusvaalilautakuntiin just siks et vaalisalaisuus säilyis - pienillä äänestysalueilla se ei muuten säilyis, ei millään ilveellä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Makeeta"...
Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua.

Häätyy näin keski-ikäsen, lihhaa syövän heteromiehenkin myöntää, että oli "makeeta" seurata SDPeden lopullista kaapista tuloa Haaviston vaalikampanjan yhteyvesä.      ;D     ::)
No, sulla se on vielä kerran akan myynti eesä?
Ja jatkosa:"miehen" osto, Kolumbiastako meinasit...?      ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Henkilövaalit ?
Huh huh / å!
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Henkilövaalit ?
Musta ketju.......... :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Henkilövaalit ?
Musta ketju.......... :o
Tässä ketjussa pikemminkin kuolemisen maku?
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Henkilövaalit ?
Lopetettuja nimimerkkejä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4707
Vs: Henkilövaalit ?


Sepe saa virtaa siitä kun kyseenalaistaa valtavirtaa  :D
-----------------------aha :D

  Jos joku olis sanonut mulle vuosi sitten että äänestät homoa pressaksi, niin olisin sanonut" elä hulluja puhu". :D

  Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua. Niinistö on aivan hyvä tyyppi. Ei mulla mitään ole Niinistöä vastaan.
[/quote]

Sepen arvailuja arkistojen kätköistä🤣🤣🤣

😼😼😼

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3509
Vs: Henkilövaalit ?


Sepe saa virtaa siitä kun kyseenalaistaa valtavirtaa  :D
-----------------------aha :D

  Jos joku olis sanonut mulle vuosi sitten että äänestät homoa pressaksi, niin olisin sanonut" elä hulluja puhu". :D

  Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua. Niinistö on aivan hyvä tyyppi. Ei mulla mitään ole Niinistöä vastaan.

Sepen arvailuja arkistojen kätköistä🤣🤣🤣

😼😼😼
[/quote]

Mistä lienet löytänyt. Orvokit sille. 😼😼😼