Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vastusten loppuviikko  (Luettu 11590 kertaa)

tr

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 316
Vs: vastusten loppuviikko
lypsykoneen pesuriin tuli joku häiriö illalla. ekat huuhteluvedet sisällä. kesti aamulla muutama tunti sulatella joka ainoo letkunpätkä ja keskuskappaleet ja virtausmittarit. paskakoneen vaijeri lyö vaan runtua vetorummulla. pitäs vaihtaa johonkin kettinkivetoiseen. juoma-altaista puolet jäässä.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: vastusten loppuviikko
Mulla on yks kuppi/muuntaja.Joten toisen kupin tilalla on kalvo.Nelsonin ohjeissakin on joku vastus nousuun,mutta agri eikä laval osannu sanoo mitään vaikka kuvaa näytti.Ei ylläri sinänsä.

 Samoin mulla. Mistä löysit kalvon. 12v on vaikka kuinka mutta 24v löytyy huonommin.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Vekkuli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 394
Vs: vastusten loppuviikko
www.finnparttia.fi.Mulla on kelmu 24 pyöräytetty betoniputken sisäpintaan kupin alle.Mulla on se kalvo aika rytyssäkin yhes kupis.Ainakin vielä toiminu.Ja pari kymppii sinne tänne jos ei oo putki jäässä.Mua ainakin vitutti toi nousu,millä on muuten pilattu hyvä kuppi.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: vastusten loppuviikko
Kyl on pienet murheet teillä olleet, eräällä on puolitoista viikkoo ollu paskamaista murhetta, kertokoon itse sitten jos nettiin ehtii ja tahtoo.
Jep. Tästä on kohta lähettävä talkoisiin, jossei helpota ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: vastusten loppuviikko
www.finnparttia.fi.Mulla on kelmu 24 pyöräytetty betoniputken sisäpintaan kupin alle.Mulla on se kalvo aika rytyssäkin yhes kupis.Ainakin vielä toiminu.Ja pari kymppii sinne tänne jos ei oo putki jäässä.Mua ainakin vitutti toi nousu,millä on muuten pilattu hyvä kuppi.

 Joo, eihän vesitila jäädy koskaan jos vaan vastus saa virtaa..  Jonkinlaisen roiskimissuojan kun saisi niin sitten olisi hyvä.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.