Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miksi valintani on Sauli Niinistö?  (Luettu 10632 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?
Ei Breiviikki ole edes ehdokkaana .
-ei ni ;D ;D ;D

-----yhdessä köyhiä turpaan????ei kait heti vaalien jälkeen.Mun pittää soittaa sille >:( Ei ainakaa Apilakseen eikä Lehtimäkeen Eikä Greenpaueriin saa koskia :(  Net on mun kamuja.Ne on piilopersuja ??? minä oon aito luomupersu enkä anna koskaan periksi ::)
[/quote]

Kyl se vaan saukin listalla on simmo mä olen varakkaasta päästä vastustan silti talousrikollisia kuten niinistö ja maaomaisuuden sosialisointeja  :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?
Ei Breiviikki ole edes ehdokkaana .
-ei ni ;D ;D ;D

-----yhdessä köyhiä turpaan????ei kait heti vaalien jälkeen.Mun pittää soittaa sille >:( Ei ainakaa Apilakseen eikä Lehtimäkeen Eikä Greenpaueriin saa koskia :(  Net on mun kamuja.Ne on piilopersuja ??? minä oon aito luomupersu enkä anna koskaan periksi ::)

Kyl se vaan saukin listalla on simmo mä olen varakkaasta päästä vastustan silti talousrikollisia kuten niinistö

 ja maaomaisuuden sosialisointeja  :o
[/quote]

mutta  suomalaisten  budjettivallan  ja  verotuksen  antaisit  eu:lle ???

simmo

  • Vieras
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?

Kyl se vaan saukin listalla on simmo mä olen varakkaasta päästä vastustan silti talousrikollisia kuten niinistö

 ja maaomaisuuden sosialisointeja  :o
[/quote]

mutta  suomalaisten  budjettivallan  ja  verotuksen  antaisit  eu:lle ???
[/quote]
---------------ehä minä oo luvannu niille mittää.Ne on vieny iliman mun luppaa >:(  Mut mä luulen,että koko maimantalous romahtaa,eikä kenenkää tartte maksaa mittää.Koska kaikilla mailla on vaan velekaa. 8)

simmo

  • Vieras
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?


Kyl se vaan saukin listalla on simmo mä olen varakkaasta päästä vastustan silti talousrikollisia kuten niinistö ja maaomaisuuden sosialisointeja  :o
[/quote]
-oot sinä kyllä melekonen höyrypää.viittävaille visalan potilas.Mörköjä joka nurkasa >:(
-sullei oo kaikki nyt kotona >:( >:(  miten oikein Jaksat ellää?

Aulis Anttila

  • Vieras
Lopullinen ratkaisu...
mä luulen,että koko maimantalous romahtaa,eikä kenenkää tartte maksaa mittää.Koska kaikilla mailla on vaan velekaa. 8)

Sä oot kekannu ns. lopullisen ratkaisun avaimen  ;D ;D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?
Täällä on vissiin kirjoitettu että "kaikki Haaviston äänestäjät ovat homoja", tai tällainen mielipide tuntuu olevan aika yleinen  ???

Mutta.. miten mahtaa olla sitten toisinpäin.. Eli äänestävätkö kaikki homot Haavistoa ?? Ettei vaan sentään jonkun homon ääni olisi lipsahtanut Niinistöllekkin  :o Jos on, niin silloin on mahdollista, mutta tietysti epätodennäköistä, että joku heterokin on äänestänyt Haavistoa  ;D
Tietysti se tuntuu foobikosta mukavalta loukkaukselta se homoksi haukkuminen. Kaapissa ollaan tukevasti ja sisimmässä kammottaa sellanen, täytyy sen muitakin loukata :D

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?
Täällä on vissiin kirjoitettu että "kaikki Haaviston äänestäjät ovat homoja", tai tällainen mielipide tuntuu olevan aika yleinen  ???

Mutta.. miten mahtaa olla sitten toisinpäin.. Eli äänestävätkö kaikki homot Haavistoa ?? Ettei vaan sentään jonkun homon ääni olisi lipsahtanut Niinistöllekkin  :o Jos on, niin silloin on mahdollista, mutta tietysti epätodennäköistä, että joku heterokin on äänestänyt Haavistoa  ;D
Tietysti se tuntuu foobikosta mukavalta loukkaukselta se homoksi haukkuminen. Kaapissa ollaan tukevasti ja sisimmässä kammottaa sellanen, täytyy sen muitakin loukata :D

"Agronet on keskustelupalsta jossa keski-ikäiset miehet voivat hukkua toisiaan homoseksuaaleiksi". Tuo lause pitäisi kirjata tuonne käyttöohjeisiin  ;D

Muistan että yläasteella oli samanlainen meininki, silloin kun oltiin 13 vee  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Ikä... 13v.
Täällä on vissiin kirjoitettu että "kaikki Haaviston äänestäjät ovat homoja", tai tällainen mielipide tuntuu olevan aika yleinen  ??? Mutta.. miten mahtaa olla sitten toisinpäin.. Eli äänestävätkö kaikki homot Haavistoa ?? Ettei vaan sentään jonkun homon ääni olisi lipsahtanut Niinistöllekkin  :o Jos on, niin silloin on mahdollista, mutta tietysti epätodennäköistä, että joku heterokin on äänestänyt Haavistoa  ;D
Tietysti se tuntuu foobikosta mukavalta loukkaukselta se homoksi haukkuminen. Kaapissa ollaan tukevasti ja sisimmässä kammottaa sellanen, täytyy sen muitakin loukata :D
"Agronet on keskustelupalsta jossa keski-ikäiset miehet voivat hukkua toisiaan homoseksuaaleiksi". Tuo lause pitäisi kirjata tuonne käyttöohjeisiin  ;D Muistan että yläasteella oli samanlainen meininki, silloin kun oltiin 13 vee  ;D

Nykyään se lopetetaan ton ikäsenä ::) ;D

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?
Täällä on vissiin kirjoitettu että "kaikki Haaviston äänestäjät ovat homoja", tai tällainen mielipide tuntuu olevan aika yleinen  ???

Mutta.. miten mahtaa olla sitten toisinpäin.. Eli äänestävätkö kaikki homot Haavistoa ?? Ettei vaan sentään jonkun homon ääni olisi lipsahtanut Niinistöllekkin  :o Jos on, niin silloin on mahdollista, mutta tietysti epätodennäköistä, että joku heterokin on äänestänyt Haavistoa  ;D
Tietysti se tuntuu foobikosta mukavalta loukkaukselta se homoksi haukkuminen. Kaapissa ollaan tukevasti ja sisimmässä kammottaa sellanen, täytyy sen muitakin loukata :D

******* Jos jollakulla ainoa peruste äänestää on se kenen kanssa ehdokas nai, niin huh! huh!
In vino veritas

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?
******* Jos jollakulla ainoa peruste äänestää on se kenen kanssa ehdokas nai, niin huh! huh!
Aika monella tuntuis olevan. Toinen syy on se, että mitään prkeleen ympäristönsuojelijoita ei äänestetä. Ympäristöhän pitää tuhota :D :D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?
******* Jos jollakulla ainoa peruste äänestää on se kenen kanssa ehdokas nai, niin huh! huh!
Aika monella tuntuis olevan. Toinen syy on se, että mitään prkeleen ympäristönsuojelijoita ei äänestetä. Ympäristöhän pitää tuhota :D :D :D
 
   Kuules torppari, tässä ei ole kukaan ympäristöä ollu tuhoamassa mutta millekkään fanaatikkoporukalle on turha valtaa antaa.  8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Logiikkaa...
******* Jos jollakulla ainoa peruste äänestää on se kenen kanssa ehdokas nai, niin huh! huh!
Aika monella tuntuis olevan. Toinen syy on se, että mitään prkeleen ympäristönsuojelijoita ei äänestetä. Ympäristöhän pitää tuhota :D :D :D
 
Kuules torppari, tässä ei ole kukaan ympäristöä ollu tuhoamassa mutta millekkään fanaatikkoporukalle on turha valtaa antaa.  8)

No tolla logiikalla sulta pitää ottaa äänioikeus pois.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Logiikkaa...
******* Jos jollakulla ainoa peruste äänestää on se kenen kanssa ehdokas nai, niin huh! huh!
Aika monella tuntuis olevan. Toinen syy on se, että mitään prkeleen ympäristönsuojelijoita ei äänestetä. Ympäristöhän pitää tuhota :D :D :D
 
Kuules torppari, tässä ei ole kukaan ympäristöä ollu tuhoamassa mutta millekkään fanaatikkoporukalle on turha valtaa antaa.  8)

No tolla logiikalla sulta pitää ottaa äänioikeus pois.
  Sopii tulla hakeen. :P

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Ikä... 13v.
Täällä on vissiin kirjoitettu että "kaikki Haaviston äänestäjät ovat homoja", tai tällainen mielipide tuntuu olevan aika yleinen  ??? Mutta.. miten mahtaa olla sitten toisinpäin.. Eli äänestävätkö kaikki homot Haavistoa ?? Ettei vaan sentään jonkun homon ääni olisi lipsahtanut Niinistöllekkin  :o Jos on, niin silloin on mahdollista, mutta tietysti epätodennäköistä, että joku heterokin on äänestänyt Haavistoa  ;D
Tietysti se tuntuu foobikosta mukavalta loukkaukselta se homoksi haukkuminen. Kaapissa ollaan tukevasti ja sisimmässä kammottaa sellanen, täytyy sen muitakin loukata :D
"Agronet on keskustelupalsta jossa keski-ikäiset miehet voivat hukkua toisiaan homoseksuaaleiksi". Tuo lause pitäisi kirjata tuonne käyttöohjeisiin  ;D Muistan että yläasteella oli samanlainen meininki, silloin kun oltiin 13 vee  ;D

Nykyään se lopetetaan ton ikäsenä ::) ;D

juu   senjälkeen  sen  homo  sanan  korvaa  *****   jolla  ainoalla  sanalla  voi  puhua
koko  päivän,,,,,lähdeviitteenä  tuo  pohjoisen  laskettelukeskuksista  tullut  ohjelma
jossa   kyypparit   sun  muut  rengit  ja  piiat  esiintyivät ;D ;D ;D

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Miksi valintani on Sauli Niinistö?
Kyllä Niinistön ylioppilastason todistukset ovat tosiaan melko surkeat,jos esim. lyhyen matematiikan numero on vain 6.Itse aikoinani kahlasin läpi pitkän matikan ja sain melko laiskalla opiskelulla 8.Lyhyen matematiikan vaatimustaso on melko alhainen,jos siitä kutosen saa niin on kyllä varsin lahjaton tapaus.Ihan kiinostavaa olisi tietää,miten noin surkeilla papereilla yleensä pääsi lakitieteitä lukemaan,ehkä oli "tärpit" viimeisen päälle 8)

Jari  Vilén  on kokoomuslainen poliitikko ja diplomaatti. Vilén on toiminut kansanedustajana ja ministerinä


Pro gradu -skandaali

Tammikuussa 2002 Oulun yliopiston selvitysryhmä totesi Vilénin pro gradu -opinnäytetyön olevan pääosin suoraa lainausta aiemmista teoksista ilman asianmukaisia lähdeviitteitä. Työryhmän mukaan vuonna 1989 hyväksytyn gradun tekstiosuuden 45 sivusta yli puolet on plagioitu. "

siinä 1 esimerkki että miten :o
Juu Juhantalo on valtakunnanoikeudessa tuomittu, ei Paavoakaan suurena rikollisena olisi saanu päästää edes ehdolle?? Noo kansa antoi tuomionsa..