Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Ulkolinja Krisis-Kreikan tuska"  (Luettu 3024 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Kreikka...


  Nyt simmo annoit väärän todistuksen lähimmäisestäsi. Minä äänestin Timoa europarlamenttiin ja äänestin  persuja viime keväänä. Nyt äänestän Haavistoa aivan reilusti enkä räksytä mitään. Mihinkään puolueeseen en rupee, kuten 95% suomalaisista. ;)
[/quote]
-älä yritä kaunistella.Sinä olet hajoittaja ja hämmentäjä.et koskaan ajattele Suomen etua.Olkoot vain prosentit noin korkeat.Mieluummin kuulun tähän viiteen prosenttiin,jotka ees yrittää hoitaa asioita. >:(

simmo

  • Vieras
Vs: Kreikka...


Simmo ei ymmärrä herjan heittoa,eikä todellakaan ole tarkoitus tulla omalla nimellä esiin,enkä ole ollenkaan pahoillani etten ottanut yhteyttä kun paljastui että olet samanlainen tiukkapipo ja homovihaaja kuin muutkin jumalan armosta hurskastelevat mut armon raja menee siellä missä pipo kiristää päätä :( :( :( :'( :'( :'(
[/quote]
-jatka vaan sillä omalla raukkamaisella linjalla.Minä en jatka.Piste.Minusta et rähisijää saa,se on varma.

Jätkä

  • Vieras
Vs: "Ulkolinja Krisis-Kreikan tuska"
Kreikassa kaikki nuoriso haluaa vain poliitikoksi,koska kaikki yrittäminen on tehty mahdottomaksi ???

Kreikassa yrittäminen, eikä ku "yrittäminen" tarkottaa samaa ku varastaminen  >:(

juu  kyllä  ne  kreikan  rikkaat  voittavat  röyhkeydessä  suomen  kokoomuslaiset :P

Joko nyt ymmärrät mitä sana sivistys tarkoittaa Kreikassa. Ryöstö ilman väkivaltaa.
Voihan jätkäkin olla sivistynyt.

Ei ole. Mulle riittää kun käyn joskus katsomassa jossain suuressa kaupungissa sivistystä, eli miten sivistyneet ihmiset kusevat, oksentavat ja hakkaavat toisiaan.
 Olen erakkona ennemmin.

Aulis Anttila

  • Vieras
Sivustatukea...
Simmo ei ymmärrä herjan heittoa,eikä todellakaan ole tarkoitus tulla omalla nimellä esiin,enkä ole ollenkaan pahoillani etten ottanut yhteyttä kun paljastui että olet samanlainen tiukkapipo ja homovihaaja kuin muutkin jumalan armosta hurskastelevat mut armon raja menee siellä missä pipo kiristää päätä :( :( :( :'( :'( :'(
-jatka vaan sillä omalla raukkamaisella linjalla.Minä en jatka.Piste.Minusta et rähisijää saa,se on varma.
[/quote]

Voin vakuuttaa, että noin on... olen yrittänyt eri menetelmillä... tuloksetta  :P ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Sivustatukea...
Simmo ei ymmärrä herjan heittoa,eikä todellakaan ole tarkoitus tulla omalla nimellä esiin,enkä ole ollenkaan pahoillani etten ottanut yhteyttä kun paljastui että olet samanlainen tiukkapipo ja homovihaaja kuin muutkin jumalan armosta hurskastelevat mut armon raja menee siellä missä pipo kiristää päätä :( :( :( :'( :'( :'(
-jatka vaan sillä omalla raukkamaisella linjalla.Minä en jatka.Piste.Minusta et rähisijää saa,se on varma.

Voin vakuuttaa, että noin on... olen yrittänyt eri menetelmillä... tuloksetta  :P ;D
[/quote]

Missähän simmon ymmärrys on oikein kadonnut mistäs rähinäst ole kyses ko kyses on tekopyhästä hurskastelusta kun pipo kiristää päätä liikaa ???

Ja aukki älä anna väärää toristust agronetin pää jankkaaja :P
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

  • Vieras
Todistusten jakeleminen...
Simmo ei ymmärrä herjan heittoa,eikä todellakaan ole tarkoitus tulla omalla nimellä esiin,enkä ole ollenkaan pahoillani etten ottanut yhteyttä kun paljastui että olet samanlainen tiukkapipo ja homovihaaja kuin muutkin jumalan armosta hurskastelevat mut armon raja menee siellä missä pipo kiristää päätä :( :( :( :'( :'( :'(
-jatka vaan sillä omalla raukkamaisella linjalla.Minä en jatka.Piste.Minusta et rähisijää saa,se on varma.
Voin vakuuttaa, että noin on... olen yrittänyt eri menetelmillä... tuloksetta  :P ;D
Missähän simmon ymmärrys on oikein kadonnut mistäs rähinäst ole kyses ko kyses on tekopyhästä hurskastelusta kun pipo kiristää päätä liikaa ??? Ja aukki älä anna väärää toristust agronetin pää jankkaaja :P
[/quote]

Minä jakelen ihan mimmosia spettareita tahon... ja just sillon ku mua itteeni huvittaa. Perkele.