Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sepen ropleemi  (Luettu 16023 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Sepen ropleemi
SDP saunoi paljon siwarissa ollessaan aikoinaan ::)

Naarajärvelläköhän se SDPede palveli ... ???     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sepen ropleemi
SDP saunoi paljon siwarissa ollessaan aikoinaan ::)

  Eipä, me saunottiin Siinailla hiekkasäkkisaunassa.  ;)

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Sepen ropleemi
  Jos muslimit Sudanissa ja Darfurissa pystyy hyväksymään homo Pekan samaan telttaan neuvottelemaan rauhasta, niin mikä siinä mättää. No jos että pienillä aivoillanne pysty sitä käsittämään niin kerron teille. Pelkäätte että homous tarttuu, tai että se teidän piilohomous ei pysy piilossa vaan pulpahtaa pintaan. Meikäläisellä ei ole näitä ongelmia. 100% hetero.
  Kuten olen joskus kertonut, niin homon kanssa tuli nuorena asuttua ½ vuotta, tai ainakin luulen näin olevan. Koska nainen ei tälle miehelle kelvannut vaikka sitä oli aivan tyrkyllä, tummaa kaunista ruskeasilmäistä muslimia.  ;)

Tämän jälkeen Haavisto siirtyi YK:n ympäristöohjelma UNEP:n palvelukseen, jossa hänen tehtävänään oli tutkia konfliktien ympäristövaikutuksia. Haavisto on osallistunut Euroopan unionin Sudanin erityisedustajana neuvotteluihin Darfurin rauhansopimuksen solmimisesta. Haaviston EU-erityisedustajan työ päättyi huhtikuussa 2007, mutta hän on ottanut osaa neuvotteluihin vielä sen jälkeenkin.

  Pekka on ollut kovemmissa paikoissa, kuin moni Agronetin mopopoika ;)

Homoja löytyy täältäkin suunnalta ja vieläpä näkyvillä paikoilla. So what? ..he elävät omaa elämäänsä ja So what? Meikä tuntee kaksikin hyvin, hyvin tultu juttuun.

Haavisto on maataloustuottajan ja maanomistajan kannalta vihonviimeinen vaihtoehto, se tuli Naturan yhteydessä selväksi- maalainen ja maanomistaja  ei ole ihminen Pekan arvoasteikossa.

Iskeeköhän minuunkin piilohomous, kun alan fanittaa sun juttuja liian usein ;) ;D

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Sepen ropleemi
Vaikka aiemmin uhosin, että en äänestä, niin pitää jättää tilaa mielenmuutokselle.

Tässä on vielä aikaa huolelliselle harkinnalle, ja asioiden  tarkastelulle useasta kulmasta, tämä homousasia pitää käsitellä jotenkin.

Jos pystyisin nielemään tämän Haaviston homouden, niin saattaisin häntä äänestääkin.

nielemään... ::)

Vertauskuvallinen ilmaus, eli jos jotenkin pääsisin tuon seikan ylitse, niin mikä ettei,  voisin häntä äänestääkin.
Sulle ei siis tuota ongelmia tämän aatesuunnan ajamat muut pienet kiusaukset kuten Natura-sekoilut, ilmastosopimuksen vaatimukset, kaikenlaiset mahdolliset maatalouteen liittyvät ympäristöä suojelevan lainsäädännön kehittämiset, vapaamuotoinen suhtautuminen pikkupilveilyyn vaikkapa kannabiksen merkeissä, kansalaispalkkaus ja sitä myöten kaikenlainen muu rehellisen työn vieroksuminen.

Kyllä mää katsoisin hiukan sen sukupuolisen suuntaumisen taaksekin, että minkälaista settiä sieltä mahdollisesti on tulossa. Jos presidentti on jonkinlainen arvojohtaja, niin onko nämä sellaisia arvoja joita haluaisi itse olla toteuttamassa.

Pistit kieltämättä aika pahan,  panee miettimään uudelleen.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Sepen ropleemi
Sulle ei siis tuota ongelmia tämän aatesuunnan ajamat muut pienet kiusaukset kuten Natura-sekoilut, ilmastosopimuksen vaatimukset, kaikenlaiset mahdolliset maatalouteen liittyvät ympäristöä suojelevan lainsäädännön kehittämiset, vapaamuotoinen suhtautuminen pikkupilveilyyn vaikkapa kannabiksen merkeissä, kansalaispalkkaus ja sitä myöten kaikenlainen muu rehellisen työn vieroksuminen.

Kyllä mää katsoisin hiukan sen sukupuolisen suuntaumisen taaksekin, että minkälaista settiä sieltä mahdollisesti on tulossa. Jos presidentti on jonkinlainen arvojohtaja, niin onko nämä sellaisia arvoja joita haluaisi itse olla toteuttamassa.
Kansalaispalkkaus on ensimmäinen ja tärkein askel, kun sosiaaliturvan byrokratiaa jonain päivänä aletaan alasajaa.

Maatalous joutuu laajoja maisema-alueita käyttäessään joka tapaukessa taipumaan yhteisön vaatimuksiin. Parempi olisi ymmärtää, että maksaja määrää, kuin yrittää leikkiä parin vuosisadan takaista vapaan talonpojan ihannetta...
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

simmo

  • Vieras
Vs: Sepen ropleemi


jep simmollakin loppui kristillinen myötätunto laman uhreja kohtaan sydämetöntä toimintaa :'(

http://ilkkakakko.puheenvuoro.uusisuomi.fi/84064-lamavelallisten-myynti-velkaorjiksi-norjaan-mita-vastaavat-paavo-lipponen-ja-suvi-anne-siimes
-minä en katso taaksepäin enkä kanna kaunaa.Olen herkkä enkä kestä negatiivisia tunteita.Joka vanhoja muistaa,sitä tikulla silmään. ;) Aina on annettava uusi mahdollisuus.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Sepen ropleemi


jep simmollakin loppui kristillinen myötätunto laman uhreja kohtaan sydämetöntä toimintaa :'(

http://ilkkakakko.puheenvuoro.uusisuomi.fi/84064-lamavelallisten-myynti-velkaorjiksi-norjaan-mita-vastaavat-paavo-lipponen-ja-suvi-anne-siimes
-minä en katso taaksepäin enkä kanna kaunaa.Olen herkkä enkä kestä negatiivisia tunteita.Joka vanhoja muistaa,sitä tikulla silmään. ;) Aina on annettava uusi mahdollisuus.


juu anna haavistolle mahdollisuus ja äänesi ;)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

nilihaara

  • Vieras
Vs: Sepen ropleemi


jep simmollakin loppui kristillinen myötätunto laman uhreja kohtaan sydämetöntä toimintaa :'(

http://ilkkakakko.puheenvuoro.uusisuomi.fi/84064-lamavelallisten-myynti-velkaorjiksi-norjaan-mita-vastaavat-paavo-lipponen-ja-suvi-anne-siimes
-minä en katso taaksepäin enkä kanna kaunaa.Olen herkkä enkä kestä negatiivisia tunteita.Joka vanhoja muistaa,sitä tikulla silmään. ;) Aina on annettava uusi mahdollisuus.


juu anna haavistolle mahdollisuus ja äänesi ;)
  simmo, älä anna epäjumalan käännyttää päätäsi.  Ole vahva uskosssasi.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12254
  • Virolaista kiitos!
Vs: Sepen ropleemi
Sulle ei siis tuota ongelmia tämän aatesuunnan ajamat muut pienet kiusaukset kuten Natura-sekoilut, ilmastosopimuksen vaatimukset, kaikenlaiset mahdolliset maatalouteen liittyvät ympäristöä suojelevan lainsäädännön kehittämiset, vapaamuotoinen suhtautuminen pikkupilveilyyn vaikkapa kannabiksen merkeissä, kansalaispalkkaus ja sitä myöten kaikenlainen muu rehellisen työn vieroksuminen.

Kyllä mää katsoisin hiukan sen sukupuolisen suuntaumisen taaksekin, että minkälaista settiä sieltä mahdollisesti on tulossa. Jos presidentti on jonkinlainen arvojohtaja, niin onko nämä sellaisia arvoja joita haluaisi itse olla toteuttamassa.
Kansalaispalkkaus on ensimmäinen ja tärkein askel, kun sosiaaliturvan byrokratiaa jonain päivänä aletaan alasajaa.

Maatalous joutuu laajoja maisema-alueita käyttäessään joka tapaukessa taipumaan yhteisön vaatimuksiin. Parempi olisi ymmärtää, että maksaja määrää, kuin yrittää leikkiä parin vuosisadan takaista vapaan talonpojan ihannetta...
Kyllä meikäläinen taistelee täysin rinnoin oman arvomaailmansa puolesta. Tää on just tätä, että meikäläinen asustelee tässä kylillä 365 vuorokautta vuodessa ja sitten pöllähtää auto pihaan ja tullaan määräämään miltä täällä saa näytää silloin, kun herra iso herra sattuu täällä käymään. Pitäisikö meikäläisen muka alkaa nöyristellä? Höpö löpö, kampoihin pistetään minkä keritään.

Kansalaispalkkaus voisi olla hyvä tapa yksinkertaistaa byrokratiaa, mutta pitäisi myös pystyä huolehtimaan siitä, ettei tänne synny tilannetta, että kukaan ei tee mitään, kun raha tulee tilille muutenkin. Onneksi tämä valtiontalous on siinä jamassa, että ihan kaikenlaiset hassutukset ei mene läpi.

simmo

  • Vieras
Vs: Nuppiluku...
Kumpia lie enemmän Suomessa Jehovia vai homoja.

Niitä verensiirtopellejä on Suomessa nippanappa vajaat 20.000 - homoja on erittäin todennäköisesti enemmän  ::)
-------------------mikä siinä on,että minä en tunne yhtään homoa,paitsi noita julkkiksia.ja saa ne mun puolesta olla,onhan se ihmisarvo heilläkin.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Nuppiluku...
Kumpia lie enemmän Suomessa Jehovia vai homoja.

Niitä verensiirtopellejä on Suomessa nippanappa vajaat 20.000 - homoja on erittäin todennäköisesti enemmän  ::)
-------------------mikä siinä on,että minä en tunne yhtään homoa,paitsi noita julkkiksia.ja saa ne mun puolesta olla,onhan se ihmisarvo heilläkin.

    Eikö sun suvussa kukaan ole uskaltanut tulla kaapista ulos. Aika julmaa.  :D

Fuller

  • Vieras
Vs: Sepen ropleemi
SDP tuli rohkeasti kaapista ulos ja tunnustanut että siwarissa oli ::) :P

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Sepen ropleemi
Kyllä meikäläinen taistelee täysin rinnoin oman arvomaailmansa puolesta. Tää on just tätä, että meikäläinen asustelee tässä kylillä 365 vuorokautta vuodessa ja sitten pöllähtää auto pihaan ja tullaan määräämään miltä täällä saa näytää silloin, kun herra iso herra sattuu täällä käymään. Pitäisikö meikäläisen muka alkaa nöyristellä? Höpö löpö, kampoihin pistetään minkä keritään.

Kansalaispalkkaus voisi olla hyvä tapa yksinkertaistaa byrokratiaa, mutta pitäisi myös pystyä huolehtimaan siitä, ettei tänne synny tilannetta, että kukaan ei tee mitään, kun raha tulee tilille muutenkin. Onneksi tämä valtiontalous on siinä jamassa, että ihan kaikenlaiset hassutukset ei mene läpi.
Sun kannattais tutustua ensin tuohon kansalaispalkka-ajatukseen, ennenkuin alat tuomitsemaan. Kyllä se meidän oikeistolaisten ;) pirtaan pitäisi sopia hyvin. Sen tasolla ja vaatimuksilla määritellään tulokset, sillä on mahdollista "pakottaa" ihmiset tekemään jotain hyödyllistä. Nykytilannehan on aika isolla osalla kuvailemasi: ei tehdä mitään, kun rahaa tulee tilille sen verran, että selviää... Valtiontalouden tila siihen jossain vaiheessa pakottaa, yks satatuhatta sossun ämmää on saatava tuottavampiin hommiin :P

Mitä tulee tuohon maisemaan ja ympäristöön, niin sun on pakko myöntää, että pelkkä sen omistaminen ei oikein voi oikeuttaa mahdottoman diktatuurisiin omistusoikeuksiin. Jos niin olisi, oltaisiin feodaaliyhteiskunnassa ja maattomilla ei olisi mitään sananvaltaa. Ymmärrän kyl toisaalta, miksi niin kuvitellaan.....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

simmo

  • Vieras
Vs: Sepen ropleemi


jep simmollakin loppui kristillinen myötätunto laman uhreja kohtaan sydämetöntä toimintaa :'(

http://ilkkakakko.puheenvuoro.uusisuomi.fi/84064-lamavelallisten-myynti-velkaorjiksi-norjaan-mita-vastaavat-paavo-lipponen-ja-suvi-anne-siimes
-millälailla se auttaa laman uhreja,jos jätän äänestämättä.Ei millään lailla.Säälissähän voi rypeä loputtomiin.

simmo

  • Vieras
Vs: Nuppiluku...


    Eikö sun suvussa kukaan ole uskaltanut tulla kaapista ulos. Aika julmaa.  :D
[/quote]
----------------meidän suvuissa kaikki elää avioliitoissa ,ei ole edes yksinäistä jota vois edes epäillä homoksi.Ja meillä on molemmilla iso suku. 8)