Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Persujen vihaajien antijytky  (Luettu 6296 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Persujen vihaajien antijytky
On kyllä monimutkaisesti sanottu, mutta voiko kolli poikia?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Persujen vihaajien antijytky
On kyllä monimutkaisesti sanottu, mutta voiko kolli poikia?
Miks sen pitäis?
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Persujen vihaajien antijytky
On kyllä monimutkaisesti sanottu, mutta voiko kolli poikia?
Miks sen pitäis?

Jos Pekka ja Nexar hankkii lapsia?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

simmo

  • Vieras
Vs: Persujen vihaajien antijytky
Suurin osa perussuomalaisista tulee asettumaan toisella kieroksella haaviston taakse. Se on sanottava vaikka itse en haavistoa äänestänyt niin kyllä hän teki jättijytkyn, tai no jaa, olihan tuo odotettavissa suomalaisilta heteroilta. "Oli meitä poikia raitilla viis, oli tyttöjäkin mut ei välitetty niist." Ja aforismin kirjoittaja oli tietysti edes mennyt; Monsieur Mosse. Tuo oli sitä vanhaa aikaa, nyt Suomi putos vasta  puusta 2012 ;D

Mitä seuraavaksi sieltä yhdysvalloista voimme odottaakkaan, "pure jenkki" :o :D
-ne voi olla nämä persut,jotka tulee sossuista ja kommareista,että menevät,mutta en usko että puolet.Yksi kolmasosa ehkä menee.

simmo

  • Vieras
Vs: Pekka ja Timo...
Pekalla ei mitään mahdollisuuksia presidentiksi.

Äläs ny... käsky on käyny... Timo anto jo ohjeet.
               lueppa täältä:                                                     http://timosoini.fi/
----------------------

Aulis Anttila

  • Vieras
Tekemiset ja sanomiset...
Pekalla ei mitään mahdollisuuksia presidentiksi.
Äläs ny... käsky on käyny... Timo anto jo ohjeet.
               
lueppa täältä:                                                     http://timosoini.fi/

Se, mitä sanoo ja tekee, on kaksi eri asiaa... "pandoran lipas" on avattu.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Persujen vihaajien antijytky

http://www.hs.fi/politiikka/Soini+kehuu+Haavistoa+mutta+moittii+muita/a1305554004038


Ylen ruotsinkieliselle toimitukselle Soini sanoi sunnuntai-iltana, että saattaisi itse kakkoskierroksella äänestää Haavistoa

Vaalipäivänä klo 20:00 nährään miten simmon leuka loksahtaa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo:19:54 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Fuller

  • Vieras
Vs: Persujen vihaajien antijytky
SDP on aivan innoissaan siwaripressaehdokkaasta :D

simmo

  • Vieras
Vs: Persujen vihaajien antijytky


Vaalipäivänä klo 20:00 nährään miten simmon leuka loksahtaa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]
--------ei mun leuka enää loksahda mistään.Tuo 12:n vuoden kärsimys ton kassi-alman takia on opettanut,että kaikki voi olla mahdollista. Mulla ei tuota kärsittävää ole enää paljon,kun oon jo ehtoo puolella.Tuo presidentti-instituutio on kärsinyt niin kovan kolauksen,ettei enää ole väliä kuka siellä on.Kun Urho oli pressana,niin häntä kunnioitettiin yli puoluerajojen.
Suomalaisilla ei ole enää arvoja ,eivätkä ihmiset kunnioita toisiaan.Elintaso on pilannut tämän kansan.Yhteiskunta on pirstaloitunut. Yksilöiden elämästä tulee entistä vaikeampaa.Jotenki vaan säälittää tuo jälkikasvu.Miten se osaa elää tällaisessa yhteiskunnassa selväjärkisenä.

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Persujen vihaajien antijytky


Vaalipäivänä klo 20:00 nährään miten simmon leuka loksahtaa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
--------ei mun leuka enää loksahda mistään.Tuo 12:n vuoden kärsimys ton kassi-alman takia on opettanut,että kaikki voi olla mahdollista. Mulla ei tuota kärsittävää ole enää paljon,kun oon jo ehtoo puolella.Tuo presidentti-instituutio on kärsinyt niin kovan kolauksen,ettei enää ole väliä kuka siellä on.Kun Urho oli pressana,niin häntä kunnioitettiin yli puoluerajojen.
Suomalaisilla ei ole enää arvoja ,eivätkä ihmiset kunnioita toisiaan.Elintaso on pilannut tämän kansan.Yhteiskunta on pirstaloitunut. Yksilöiden elämästä tulee entistä vaikeampaa.Jotenki vaan säälittää tuo jälkikasvu.Miten se osaa elää tällaisessa yhteiskunnassa selväjärkisenä.
[/quote]

Välineellisen  järjen ylivalta tuhoaa modernin ihmisen, elämme lattean narsismin aikakautta, oma napa ja oma nautinto  on ihmisille tärkeintä, muista viis, muut ihmiset ovat vain välineitä  omien tavoitteiden saavuttamiseksi.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Persujen vihaajien antijytky
Välineellisen  järjen ylivalta tuhoaa modernin ihmisen, elämme lattean narsismin aikakautta, oma napa ja oma nautinto  on ihmisille tärkeintä, muista viis, muut ihmiset ovat vain välineitä  omien tavoitteiden saavuttamiseksi.
Ja kun jostain olis tarjolla rippunen inhimillisyyttä, niin se perkele on väärästä puolueesta ja sen puoliso on väärää sukupuolta ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Persujen vihaajien antijytky


Vaalipäivänä klo 20:00 nährään miten simmon leuka loksahtaa ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
--------ei mun leuka enää loksahda mistään.Tuo 12:n vuoden kärsimys ton kassi-alman takia on opettanut,että kaikki voi olla mahdollista. Mulla ei tuota kärsittävää ole enää paljon,kun oon jo ehtoo puolella.Tuo presidentti-instituutio on kärsinyt niin kovan kolauksen,ettei enää ole väliä kuka siellä on.Kun Urho oli pressana,niin häntä kunnioitettiin yli puoluerajojen.
Suomalaisilla ei ole enää arvoja ,eivätkä ihmiset kunnioita toisiaan.Elintaso on pilannut tämän kansan.Yhteiskunta on pirstaloitunut. Yksilöiden elämästä tulee entistä vaikeampaa.Jotenki vaan säälittää tuo jälkikasvu.Miten se osaa elää tällaisessa yhteiskunnassa selväjärkisenä.

Välineellisen  järjen ylivalta tuhoaa modernin ihmisen, elämme lattean narsismin aikakautta, oma napa ja oma nautinto  on ihmisille tärkeintä, muista viis, muut ihmiset ovat vain välineitä  omien tavoitteiden saavuttamiseksi.
[/quote]

Kokoomuslaiset ja demari aatteet on tämän tuhon takana :(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Persujen vihaajien antijytky
On kyllä monimutkaisesti sanottu, mutta voiko kolli poikia?
Miks sen pitäis?

Jos Pekka ja Nexar hankkii lapsia?

Oletko muuten miettinyt että JOS Haavistosta tulee presidentti NIIN homojen mahdollisuus adoptoida lapsia tulee heikkenemään. Presidentti tuskin uskaltaa olla voimakkaasti tuollaisen lakiesityksen puolella koska hänellä olisi "niin paljon omia lehmiä omissa ojissa"  ;)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Persujen vihaajien antijytky
Välineellisen  järjen ylivalta tuhoaa modernin ihmisen, elämme lattean narsismin aikakautta, oma napa ja oma nautinto  on ihmisille tärkeintä, muista viis, muut ihmiset ovat vain välineitä  omien tavoitteiden saavuttamiseksi.
Ja kun jostain olis tarjolla rippunen inhimillisyyttä, niin se perkele on väärästä puolueesta ja sen puoliso on väärää sukupuolta ;D ;D

Vihreet tai vasurit, sama paska eri paketissa ????

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Persujen vihaajien antijytky
On kyllä monimutkaisesti sanottu, mutta voiko kolli poikia?
Miks sen pitäis?

Jos Pekka ja Nexar hankkii lapsia?

Oletko muuten miettinyt että JOS Haavistosta tulee presidentti NIIN homojen mahdollisuus adoptoida lapsia tulee heikkenemään. Presidentti tuskin uskaltaa olla voimakkaasti tuollaisen lakiesityksen puolella koska hänellä olisi "niin paljon omia lehmiä omissa ojissa"  ;)

Tällä logiikalla on sdp maanviljelijälle paras hallituspuolue ;D :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?