Kolmella akselilla, nostoteli ja kitkarullat telillä, siinä aakkoset maatilan kuorma-auton ostoon, lisäksi riittävän iso moottori että jaksaa kunnialla vääntää menemään jos vaikka menee hiukan rypemiseksi joku ajokeikka ja laaja-alaiset välitykset tarjoava vaihteisto ja auton alusta kunnon rautajousilla, edessä paraabelijouset. Näillä pärjää, mulla ollut Sisuja, ensin oli kaksiakselinen SL-171, sitten oli vaihtolavapelit SM-300 ja SM-270, ne tulivat "jobbaroiduiksi" eteenpäin aika äkkiä kun oli silloin hyvän kysynnän markkinat jokunen vuosi sitten, tuo SM-300 olisi kyllä kannattanut pitää, 400hv sitkeävetoinen 14-litran kone oli mukava ajaa ja Fullerin pykälät napsahteli iloisesti paikalleen kun tuli laitettua uudet laakerit ja nivelet vaihdevivustoon. Nyt ollut jonkun vuoden kolmeakselinen SL-171 soralavalla, mutta kitkarullat puuttuu vaikka vanha kaupungin sora- ja aurausauto. Voimaa saisi olla enemmän, 230hv aika vähän teliautoon ja tuo hiton "Hitlerin kosto" ZF-vaihteisto paljon hitaampi vaihtaa kuin Fuller. Kulutus kyllä paljon pienempi kuin tuolla isolla Cumminsilla, mutta eipä kuljekaan sitten juuri mihinkään. Merkkiasioista en osaa kommentoida kun vain Sisua ollut nurkissa.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.