Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jälleen Haavistoa loukattu  (Luettu 3003 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Terveisiä...
En anna yhtään valtaa murusinakaan viherpunikeille. Valittakaa sitten muutaman vuoden päästä kun taas joku säännös kiristyy ja norojen suojelu laajenee.  Ennen äänestäisin rehellistä Arhinmäkeä kuin viherpunikkia.  Väykky tai Sale, jompikumpi saa ääneni toisella kierroksella.   :)
Tuo on tervettä meininkiä. Muuten, jos satut *****maisenojan kämpälle, sano terveisiä jos sattuvat kysymään.

Toropaiselleko vaan... vai kaikille  ::) :P

nilihaara

  • Vieras
Vs: jani toivola pahoitti mielensä
     En anna yhtään valtaa murusinakaan viherpunikeille. Valittakaa sitten muutaman vuoden päästä kun taas joku säännös kiristyy ja norojen suojelu laajenee.  Ennen äänestäisin rehellistä Arhinmäkeä kuin viherpunikkia.  Väykky tai Sale, jompikumpi saa ääneni toisella kierroksella.   :)

ärhinmäki  käänsi  takkinsa  eduskuntavaalien jälkeen  niin  sujuvasti   ettei
edes  kepu  perässä  pysynyt
viimeksi  ärhi  pudotti  puolustusvoimain ruokahuollossa  olevien  palkat  30  %

rehellinen  mies ,,,, sano :P
   Kaikki ainakin tietää että hän on vasemmistolainen eikä peitepunikki.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Jälleen Haavistoa loukattu
     En anna yhtään valtaa murusinakaan viherpunikeille. Valittakaa sitten muutaman vuoden päästä kun taas joku säännös kiristyy ja norojen suojelu laajenee.  Ennen äänestäisin rehellistä Arhinmäkeä kuin viherpunikkia.  Väykky tai Sale, jompikumpi saa ääneni toisella kierroksella.   :)

Tuo on tervettä meininkiä.
Muuten, jos satut *****maisenojan kämpälle, sano terveisiä jos sattuvat kysymään.
  Viedään terveiset. Tuo minun kuva on Siriortsan alta suolta jossa oli se kullan kairausreikä.  Kurttuhan muistaa sen.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Jälleen Haavistoa loukattu
     En anna yhtään valtaa murusinakaan viherpunikeille. Valittakaa sitten muutaman vuoden päästä kun taas joku säännös kiristyy ja norojen suojelu laajenee.  Ennen äänestäisin rehellistä Arhinmäkeä kuin viherpunikkia.  Väykky tai Sale, jompikumpi saa ääneni toisella kierroksella.   :)

Tuo on tervettä meininkiä.
Muuten, jos satut *****maisenojan kämpälle, sano terveisiä jos sattuvat kysymään.
  Viedään terveiset. Tuo minun kuva on Siriortsan alta suolta jossa oli se kullan kairausreikä.  Kurttuhan muistaa sen.
Kairausreijät on ihan tuttua huttua  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

  • Vieras
Vs: Jälleen Haavistoa loukattu


  Tästä syystä en käy ennakkoon äänestämässä. Voi taktikoida loppuun asti. Ääni Timolle tarkoittaa ääntä Vätykselle.
Pekka on paras.  :D
[/quote]
--minä olen kyllä pettynyt sinuun sepe >:(

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Jälleen Haavistoa loukattu


  Tästä syystä en käy ennakkoon äänestämässä. Voi taktikoida loppuun asti. Ääni Timolle tarkoittaa ääntä Vätykselle.
Pekka on paras.  :D
--minä olen kyllä pettynyt sinuun sepe >:(
[/quote]

Tuliko yllätyksenä?.
Et kai vaan rahaa lähettänyt?.

Viimeksi muokattu: 21.01.12 - klo:16:58 kirjoittanut H Hehtolitra

Aulis Anttila

  • Vieras
Järkeä...
Tästä syystä en käy ennakkoon äänestämässä. Voi taktikoida loppuun asti. Ääni Timolle tarkoittaa ääntä Vätykselle. Pekka on paras.  :D
--minä olen kyllä pettynyt sinuun sepe >:(
[/quote]

Jotku ne tulee järkiinsä vanhetessaan  8)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jälleen Haavistoa loukattu


  Tästä syystä en käy ennakkoon äänestämässä. Voi taktikoida loppuun asti. Ääni Timolle tarkoittaa ääntä Vätykselle.
Pekka on paras.  :D
--minä olen kyllä pettynyt sinuun sepe >:(
[/quote]

   Tässä asiassa en luota edes Timo Soiniin. Soinin olisi pitänyt ilmoittaa kenen puolelle menee toisella kiekalla. Ääni homo Pekalla on 100% varmasti pois Vätykseltä.  ;)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Järkeä...
Tästä syystä en käy ennakkoon äänestämässä. Voi taktikoida loppuun asti. Ääni Timolle tarkoittaa ääntä Vätykselle. Pekka on paras.  :D
--minä olen kyllä pettynyt sinuun sepe >:(

Jotku ne tulee järkiinsä vanhetessaan  8)
[/quote]

  Meinaatsie että Simmo on vanha? Nuori tytön hupakko hää on.  :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Meinaaminen...
Tästä syystä en käy ennakkoon äänestämässä. Voi taktikoida loppuun asti. Ääni Timolle tarkoittaa ääntä Vätykselle. Pekka on paras.  :D
--minä olen kyllä pettynyt sinuun sepe >:(
Jotku ne tulee järkiinsä vanhetessaan  8)
Meinaatsie että Simmo on vanha? Nuori tytön hupakko hää on.  :D
[/quote]

En meinaa  :P 8)