Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Laivan kapteeni ilmeinen kepu?  (Luettu 1477 kertaa)

simmo

  • Vieras
Laivan kapteeni ilmeinen kepu?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012011815095569_ul.shtmlftp://
----ei voi muuten keksiä noin hyvää meriselitystä,että kompastui ja putosi pelastusveneeseen,koska samassa veneessä oli myös perämies :o
Ihme ettei kokot oo jo alakaneet mollaan kepua ;) :)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Laivan kapteeni ilmeinen kepu?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012011815095569_ul.shtmlftp://
----ei voi muuten keksiä noin hyvää meriselitystä,että kompastui ja putosi pelastusveneeseen,koska samassa veneessä oli myös perämies :o


Eikun kapu yritti ajaa paattinsa kehitysalueelle....oli pikkuisen liian kovaa vettä.

simmo

  • Vieras
Vs: Laivan kapteeni ilmeinen kepu?
---------Mitä,eikö yhtään syytöstä kokolta????Täytyyhän sen olla kepu,pakko olla,ei muut voi olla noin tyhymiä, 8)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Laivan kapteeni ilmeinen kepu?
Sit mä usko et se on änkyrä kepu, kun alkaa syyttää karilleajoa etelän metian syyksi ja vielä kinaamaan, etteihän se ole kivellä, pohjaa vain kiillotetaan.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Stop press!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012011815095569_ul.shtmlftp://
----ei voi muuten keksiä noin hyvää meriselitystä,että kompastui ja putosi pelastusveneeseen,koska samassa veneessä oli myös perämies

Laivaturman syy selvisi: saamieni tiedustelutietojen mukaan olivat vetämässä jäniksenä kiinni saatua tesanttia kölin alta. Ja keskittyivät sinänsä tärkeään ko. touhuun liikaa. Tunnetuin seurauksin...     :'(
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Laivan kapteeni ilmeinen kepu?
Sit mä usko et se on änkyrä kepu, kun alkaa syyttää karilleajoa etelän metian syyksi ja vielä kinaamaan, etteihän se ole kivellä, pohjaa vain kiillotetaan.

on  se  kapu  ihan varmasti  kokoomuslainen,,,,berluskoonin  aatetoveri,,,,  huutelee
että  hän  kantaa  vastuun,,,,,niin  kauan  kun  hyvin  menee  :P

simmo

  • Vieras
Vs: Laivan kapteeni ilmeinen kepu?
Sit mä usko et se on änkyrä kepu, kun alkaa syyttää karilleajoa etelän metian syyksi ja vielä kinaamaan, etteihän se ole kivellä, pohjaa vain kiillotetaan.

on  se  kapu  ihan varmasti  kokoomuslainen,,,,berluskoonin  aatetoveri,,,,  huutelee
että  hän  kantaa  vastuun,,,,,niin  kauan  kun  hyvin  menee  :P
------siksihän ne kokot niin hiljaa ovatkin 8)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Laivan kapteeni ilmeinen kepu?
juuu, kun luki mitä kävi keskustelussa rannikovartion kanssa niin ei voinu kuin nauraaa!    pärkele että on tyhymä jätkä!   ja kuskina tollasella potskilla!                   ja selitys oli hyvä!    on pimiää ja miän onn jo maissa!   mään kotio!           hoitakoon sorvinsa!  kivellähän se seisoo tukevasti!

          hitot millanen kivi kylessä kyyvissä!, miten lie kopannu mukaan?

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Laivan kapteeni ilmeinen kepu?
Yleenä ku asiaa puhutaan niin  tulee hiljaista?
Oon vaatimaton!