Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe OP- bonukset  (Luettu 9573 kertaa)

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
Vs: OP- bonukset
Tedistäkin aika moni säästäisi/tienaisi sievoisia summia, kun jättäisi ne op-bonukset kerryttämättä ::)
Tuskin nyt sentään tienaa, mutta säästäisi. Samaa mieltä siis...

POPista tulee voitot rahana. Yksinkertainenkin pystyy rahan käyttämään.

nilihaara

  • Vieras
Vs: OP- bonukset
Tedistäkin aika moni säästäisi/tienaisi sievoisia summia, kun jättäisi ne op-bonukset kerryttämättä ::)
Tuskin nyt sentään tienaa, mutta säästäisi. Samaa mieltä siis...

POPista tulee voitot rahana. Yksinkertainenkin pystyy rahan käyttämään.
             Minä otan kanssa bonukset suoraan rahana ja hyvänä palveluna silloin kun sitä tarvitaen.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: OP- bonukset
Olkaa onnellisia te kusetetut...  :D
Nothing is Something Worth Doing

nilihaara

  • Vieras
Vs: OP- bonukset
Tedistäkin aika moni säästäisi/tienaisi sievoisia summia, kun jättäisi ne op-bonukset kerryttämättä ::)
Tuskin nyt sentään tienaa, mutta säästäisi. Samaa mieltä siis...

POPista tulee voitot rahana. Yksinkertainenkin pystyy rahan käyttämään.
             Minä otan kanssa bonukset suoraan rahana ja hyvänä palveluna silloin kun sitä tarvitaen.
    Eikä kylillä tiedetä pankin kautta velkojeni määrää.   ;D ;D

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: OP- bonukset
Se 0,25 prossan bonus ei kauheesti lämmitä jos ottolainauskorko 1,25 huonompi.. Antolainauksesta ei enää lähiajan kokemuksia, mutta suhde taitaa olla samansuuntainen..

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: OP- bonukset
nyt on semmonen meininki että kaikki virmat luopuu pois bonuksista tänään tuli veikon koneelta ilmoitus että on tärvättävä johonkin ne pojot mitä on kertynä käytäntö muuttuu

Kyllä nuo bonukset tekee elämisen vaikeaksi. Oon ruvennu maksamaan rahalla .

Kaikki nämä pooonukset on vain markkinointihömppää, asiakkaan rationaalisen päätöksenteon hämärtämiseksi. Samaa pätee niin OP, S kuin K-Plussiin, siis kaikkiin bonusohjelmiin.

Auton vakuutuksiin ja lainan ilmoitus ym. kuluihin minulla OP-bonukset näemmä menee, itse en ole niitä mitenkään edes yrittänyt ohjailla. Kilpailuttaessa ohjenuoranani kuitenkin on, että tuote ja hinta ratkaisevat, mahdolliset bonukset ovat sitten exstraa.

JK. OP on ainut jonka jäsen olen. S, Plussaa tai muutakaan orjakorttia en itsellisenä huoli!
Slippin 'n sliding

axb

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 137
Vs: OP- bonukset
Taitaa kuitenkin olla pankki puolella ett op:lla kuittaaat jotain poonuksilla pois jossain muissa pankeissa saat esim. ilmaisen palvelupaketin kun liikennettä on tarpeeksi jne. eli +-0, laskun maksaa aina keskivertoasiakas :'(

rt

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 375
Vs: OP- bonukset
Tedistäkin aika moni säästäisi/tienaisi sievoisia summia, kun jättäisi ne op-bonukset kerryttämättä ::)
Emmää uskalla ihan kaikkea laittaa korkeariskisempiin kohteisiin ;)