Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pelottava totuus  (Luettu 2571 kertaa)

simmo

• Vieras
Pelottava totuus

JoHaRa

• Vieras
Vs: Pelottava totuus
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/pelottava-totuus-julki-26-000-suomalaisesta/art-1288442751015.htmlftp://
-eikä joukossA YHTÄÄN KEPULUUSERIA,VAIKKA AULIS MUUTA VÄITTÄIS 8)

Aulis varmaan kysyy kohta että "Miksi ei ole"  ::) ::) ::)

Ja vastaa siihen itse... Jolloin tämä tahallinen ärsyttäminen kääntynee Sinua, simmo, vastaan.

junttieinari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Savo savolaisille!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/pelottava-totuus-julki-26-000-suomalaisesta/art-1288442751015.htmlftp://
Mulle ei tää sossupuolen slangi oikein aukea, mut miten voi kokonaan ilman tuloja, vaikka saa asumistukea tai toimeentulotukea? ???
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Aulis Anttila

• Vieras
Viitsiminen...
Aulis varmaan kysyy kohta että "Miksi ei ole"  ::) ::) ::)   Ja vastaa siihen itse... Jolloin tämä tahallinen ärsyttäminen kääntynee Sinua, simmo, vastaan.

Enpä viitsi vaivautua.

YliKylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Vs: Viitsiminen...
Aulis varmaan kysyy kohta että "Miksi ei ole"  ::) ::) ::)   Ja vastaa siihen itse... Jolloin tämä tahallinen ärsyttäminen kääntynee Sinua, simmo, vastaan.

Enpä viitsi vaivautua.

Niin, eihän sekoomuslaiset vaivaudu köyhien takia ei, vaan nyt pitää saada Guggenheim -museo, jossa voi kilistellä  shampanjalaseja ja taputella toisia eliitin edustajia selkään, maksoi mitä maksoi, Guggenheim-rahoilla voitaisiin auttaa monia tuhansia köyhiä.

Viimeksi muokattu: 17.01.12 - klo:15:56 kirjoittanut YliKylänJotenSaletistiHot

emo-heikki

• Vieras
Se että on noissa tilastoissa täysin tuloton, ei tarkoita sitä että olisi myös täysin varaton ....

Sepedeus

• Vieras
Se että on noissa tilastoissa täysin tuloton, ei tarkoita sitä että olisi myös täysin varaton ....

Fiksusti jos osaa asiansa järjestää, niin tuo on täysin mahdollista.  ;)

Tunnen yhden tähän gategoriaan kuuluvan tulottoman talouden. Auto on ja lämmin kaksio saunalla. Ruoka kasvaa parvekkeella ja aarimaalla, pääasiassa. Silloin tällöin käy kaupassa.  :D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Simulointia...
Aulis varmaan kysyy kohta että "Miksi ei ole"
Ja vastaa siihen itse... Jolloin tämä tahallinen ärsyttäminen kääntynee Sinua, simmo, vastaan.

Tesantin kans käytävän "keskustelunhan" voi simuloida käytännössä kokonaan etukäteen, ketju vois mennä Simmon aloituksesta jatkaen vaikka näin (ydinkohdittain, lyhennelmä):
- Tesantti: kepuluuseri
- vastaus: komunisti
- Tesantti: Vladimirov-copypastea
- vastaus: Terijoen hallitus
- Tesantti: muiluttaja
- vastaus: Nurmon koKKKoomuksen historiaa
- Tesantti: hölöhölöhöhhöh ja katoaminen saitilta...

::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

simmo

• Vieras

[/quote]
-------------------------minä kestän sen kyllä hyvin :)

JoHaRa

• Vieras

[/quote]

Mua vähän harmittaa että Aukki ei vastannut, tuossa olisi kyllä ollut hyvä paikka kovaan kuittiin johon ei olisi kukaan voinut sanoa enää mitään  ;D

Jätkä

• Vieras

Tosi on. Paitsi jos Simmo hänen tasolleen ja kaltaisekseen. Silloin Simmostakin ajateltaisiin yhtä negatiivisesti kuin Aukista ja se olisi sääli.

Aulis Anttila

• Vieras
Kuitti...
Aulis varmaan kysyy kohta että "Miksi ei ole"  ::) ::) ::)  Ja vastaa siihen itse... Jolloin tämä tahallinen ärsyttäminen kääntynee Sinua, simmo, vastaan.
Mua vähän harmittaa että Aukki ei vastannut, tuossa olisi kyllä ollut hyvä paikka kovaan kuittiin johon ei olisi kukaan voinut sanoa enää mitään  ;D
[/quote]

Joo... sä kyl tarjoilit sen sauman kultalautasella  :P ;D

JoHaRa

• Vieras
Vs: Kuitti...
Aulis varmaan kysyy kohta että "Miksi ei ole"  ::) ::) ::)  Ja vastaa siihen itse... Jolloin tämä tahallinen ärsyttäminen kääntynee Sinua, simmo, vastaan.

[/quote]

Osoitit kyllä, että tarpeen tullen, osaat olla todellinen herrasmies  ;D 8)

Aulis Anttila

• Vieras
Eipäs *****illa...
Osoitit kyllä, että tarpeen tullen, osaat olla todellinen herrasmies  ;D 8)
[/quote]

Varovasti ny... älä ittees telo   :P ;D

Viimeksi muokattu: 17.01.12 - klo:19:19 kirjoittanut Aulis Anttila

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ei mikäänm herasmiäs vaan niiin hitas!