Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kreikka säästää?  (Luettu 2630 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Hyökkääjä...
Näin on juu :o Ja EU:in ollaan kutsumassa.

Mä en kyl tajua että miksi kaikki saavat pommittaa kurdeja ilman mitään rangaistuksia, mitä pahaa ne ovat tehneet, muuta kuin asuvat missä asuvat  :P
Tappoihan ne armenialaisiakin, eikä siitäkään saa puhua. Laittavat linnaan. :D

Kreikassa voi sotilasju(n)tta tulla valtaan, mutta todellinen valta on edelleen rahoittajilla. Kreikkalaiset tietysti siitä kärsii, mutta demokratiassahan on se vastuupuolikin...... jos joku juntta siellä alkaa sooloilemaan, sosialisoidaan saari velkojen vastineeksi ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

  • Vieras
Sosialismia...
Näin on juu :o Ja EU:in ollaan kutsumassa. Mä en kyl tajua että miksi kaikki saavat pommittaa kurdeja ilman mitään rangaistuksia, mitä pahaa ne ovat tehneet, muuta kuin asuvat missä asuvat  :P
Tappoihan ne armenialaisiakin, eikä siitäkään saa puhua. Laittavat linnaan. :D  Kreikassa voi sotilasju(n)tta tulla valtaan, mutta todellinen valta on edelleen rahoittajilla. Kreikkalaiset tietysti siitä kärsii, mutta demokratiassahan on se vastuupuolikin...... jos joku juntta siellä alkaa sooloilemaan, sosialisoidaan saari velkojen vastineeksi ;D

Mä en ala sosialisoimaan mitään ku en oo kepulainen... mites ois pakkohuostaanotto  ::) :P  ;D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Sosialismia...

Mä en ala sosialisoimaan mitään ku en oo kepulainen... mites ois pakkohuostaanotto  ::) :P  ;D
Meinaakko, että kreikkalaisia ei tarttis niinkään auttaa, vaan huostaanottaa. Niinkun alaikäiset.. ;D

Onhan se todistettu, etteivät asioitaan kykene hoitamaan. Ja unionin interventio kreikassa ei voi olla muuta kuin sosialisointia. Näin vasemmistolainen puulaaki ei muuhun pysty ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 09.01.12 - klo:13:49 kirjoittanut Adam Smith

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Älä pelleile...
Kreikassa juntta meinaa palata valtaan  :o Tarvitaan aseita ja ammuksia jotta saadaan rajat kiinni ja turistikohteet turvallisiksi  ;D

Älä saatana leiki tulella... toi on ihan todellinen vaihtoehto ja mahdollisuus  >:( ...ja miellyttäisi jenkkejäkin  >:(

Noin siinä käy juu. Valtaeliitti turvaa omistuksensa aseilla joihin me annetaan rahat  :o Ei turkkilaiset sinne ole ainakaan hyökkäämässä, kyl niillä on jo kivenkoloja tarpeeks juu  ;D

kreikalla  on  useat   turkin  edustan  saaret   ja  pikku pala  mannertakin   ja
nyt   öljynetsimisen   touhussa  turkki  saattaa  vetää  rajan  keskelle  merta
plus  kyproksen  kokonaan itelleen :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Kreikka...
Mä en ala sosialisoimaan mitään ku en oo kepulainen... mites ois pakkohuostaanotto  ::) :P  ;D
Meinaakko, että kreikkalaisia ei tarttis niinkään auttaa, vaan huostaanottaa. Niinkun alaikäiset.. ;D
Onhan se todistettu, etteivät asioitaan kykene hoitamaan. Ja unionin interventio kreikassa ei voi olla muuta kuin sosialisointia. Näin vasemmistolainen puulaaki ei muuhun pysty ;D ;D ;D

Kreikassa asiat hoidetaan - perinteisesti - sotilasvallankaappauksella... ja se tulee  :'(

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Hyökkääjä...
Kreikassa juntta meinaa palata valtaan  :o Tarvitaan aseita ja ammuksia jotta saadaan rajat kiinni ja turistikohteet turvallisiksi  ;D
Älä saatana leiki tulella... toi on ihan todellinen vaihtoehto ja mahdollisuus  >:( ...ja miellyttäisi jenkkejäkin  >:(
Noin siinä käy juu.

Perkele, joo >:( :'(

Valtaeliitti turvaa omistuksensa aseilla joihin me annetaan rahat  :o Ei turkkilaiset sinne ole ainakaan hyökkäämässä, kyl niillä on jo kivenkoloja tarpeeks juu  ;D

Turkki ei hyökkää, se on jenkkien puudeli ja Naton jäsen... se tappaa oman maansa kansalaisia - kurdeja - tuhatmäärin jok´ikinen vuosi... sikoja ovat  >:( >:(

Näin on juu :o Ja EU:in ollaan kutsumassa.

Mä en kyl tajua että miksi kaikki saavat pommittaa kurdeja ilman mitään rangaistuksia, mitä pahaa ne ovat tehneet, muuta kuin asuvat missä asuvat  :P

Ei siihen turkkilaisia, arabeja tai iranilaisia ym. tarvita......kyllä kurdit onnistuvat keskenään täysin ilman ulkopuolisten apuakin vuodattamaan verta enemmän kuin riittämiin.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -