Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mistä maitotankki?  (Luettu 8505 kertaa)

huoltomies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: Mistä maitotankki?
Onko kellään täsä ylivieska- kalajoki akselilla toimivaa mutta ylimääräseksi jäänyttä maitotankkia  kun alkannee tuo vanha yskiksellä? jos jotain vaatimuksia niin yli 800l ja pitäs jäähyttääkkin

Tuohon yli 800 litran tilavuuteen löytyisi heti varastosta käytetyt Frigomilk 1000l ja Roka 1000l. Myynti tai vuokraus molemmat onnistuu, tankit Haapavedellä. Tankit huollettu ja koeajettu joten varmasti jäähdyttää. Jos kiinnostaa nii ota yhteyttä http://www.laruntilasailiohuolto.fi/

Reiskako

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 214
  • Omat maat on armahimmat, Omat metsät mieluisimmat.
Vs: Mistä maitotankki?
Olisi Roka 1200  kaksituhattaluvun laite ja pari kuukautta sitten jäi joutilaaksi. Varma jäähdyttäjä pitkäksi aikaa.

realisti

  • Vieras
Vs: Mistä maitotankki?
no nyt mulla sitten korkkas tuon 300l ternitankin koneikko, uus kuulemma yli 1000€. Vinkkejä otetaan vastaan mistä löytää 200-400l tankin ternitankiksi.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Mistä maitotankki?
no nyt mulla sitten korkkas tuon 300l ternitankin koneikko, uus kuulemma yli 1000€. Vinkkejä otetaan vastaan mistä löytää 200-400l tankin ternitankiksi.

noiha on meijerin varikot täys :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9860
Vs: Mistä maitotankki?
no nyt mulla sitten korkkas tuon 300l ternitankin koneikko, uus kuulemma yli 1000€. Vinkkejä otetaan vastaan mistä löytää 200-400l tankin ternitankiksi.

noiha on meijerin varikot täys :o

Tai sitten ne on kaikki jo uitettu Puolaan.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7109
Vs: Mistä maitotankki?
no nyt mulla sitten korkkas tuon 300l ternitankin koneikko, uus kuulemma yli 1000€. Vinkkejä otetaan vastaan mistä löytää 200-400l tankin ternitankiksi.

noiha on meijerin varikot täys :o

Tai sitten ne on kaikki jo uitettu Puolaan.

Jep, multakin lähti lisätankki aikoinaan, samoin naapurista. Virolainen haki ja jobbas jonnekin Puolan suuntaan, maksu käteistä ja kaljaa ;D

Jupella tankki Kalajoelta rannikolle päin :o Rahjan saaristossa :P
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)