Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pientavaralokerikko  (Luettu 8857 kertaa)

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1075
Vs: Pientavaralokerikko
Ja tuossakin linkissä oli ihan asiallinen esittely tuotteesta, mutta sitten "kysy hintatarjous".
Miksi ihmeessä hintaa ei voi laittaa ilmoitukseen jos jotain haluaa myydä?
Itse olen tuollaisia säilytyslaatikoita ostanut rautakaupasta.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Pientavaralokerikko
Ja tuossakin linkissä oli ihan asiallinen esittely tuotteesta, mutta sitten "kysy hintatarjous".
Miksi ihmeessä hintaa ei voi laittaa ilmoitukseen jos jotain haluaa myydä?
Itse olen tuollaisia säilytyslaatikoita ostanut rautakaupasta.
Lievää maksukyvyttömyyttä potevan  ei kannata vaivautua.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Pientavaralokerikko
Ja tuossakin linkissä oli ihan asiallinen esittely tuotteesta, mutta sitten "kysy hintatarjous".
Miksi ihmeessä hintaa ei voi laittaa ilmoitukseen jos jotain haluaa myydä?
Itse olen tuollaisia säilytyslaatikoita ostanut rautakaupasta.
Rekisteröitymällä näkee hinnat...
Ks. lokerikko 99€ Alv.0%

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1075
Vs: Pientavaralokerikko
Ja tuossakin linkissä oli ihan asiallinen esittely tuotteesta, mutta sitten "kysy hintatarjous".
Miksi ihmeessä hintaa ei voi laittaa ilmoitukseen jos jotain haluaa myydä?
Itse olen tuollaisia säilytyslaatikoita ostanut rautakaupasta.
Lievää maksukyvyttömyyttä potevan  ei kannata vaivautua.

Ahaa, hinta onkin sivuseikka tässä agrobisneksessä. No nyt minullekin selkis miksi maatalouskoneista kiskotaan kaupoissa niin suuria hintoja.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12086
Vs: Pientavaralokerikko
Komppaan purkinleikkaajia )) Eräs ukrainalainen heppu laittoi kämppäänsä olkkarin hyllyston syrjälleen käännetyistä Finnpigin styroxlaatikoista. Saksalainen tulee onnelliseksi kaikesta missä voi säästää. Miksiköhän se ei ole iso juttu täällä ?

3070 E

  • Vieras
Vs: Pientavaralokerikko
"Pientavaralokerikko" kuullostaa suureelliselta  ??? Itse tarvitsen pientavaralleni vain yhden lokeron  ???

Pariin kertaan sain lukea ennen kuin ymmärsin, ensiksi luin "Pientavaratalokelirikko" .  ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26076
  • vastustan
Vs: Pientavaralokerikko
Läpinäkyvät vähän "vahemmat" pakastepurkit, kannellisia...Käteviä kun purkailee jotain projektii niin pystyy helposti merkkailla tussil ja löytää noppeemmin kun näkee sisällön....Kansi päälle niin ei keräänny niihin mit turhii kamaa..eikä maksa juuri mitään, tosin kovemmassa käytössä ja kylmässä tilassa voi olla vähän huono kestosia.. Jos haluaa kunnon laatikoita ja hyllyjä niin huutokauppaan ja johonkin vanhaan kyläkauppaan tinkaamaan....Itelle löyty kun vanha Hankkija lopetti niin sielt sai hyvät peltihyllyt ja muovilaatikot sopu hintaa...

M

On kyllä tosi hyviä, ostin joskus vuosia sitten ison kasan pakasterasioita hintaan luokkaa 5 markkaa niin monta rasiaa kuin muovikassiin saa sullottua.
Kaverin mutsilta tuli hienot peltihyllyt kun lopetti tekstiilialan yrityksensä. Tosi hyvä pultti hylly, vielä pitäisi haalia lisää noita pakaste rasioita.
Joku vuosi sitten tein kotitalouksien romunkeräyksestä erinomaisen löydön. Siis semmoisesta missä laani taajaman kupeessa mihin sai viedä romut ja joku yrittäjä sitten teki sen hetkisillä hinnoilla hyvän tilin toimittamalla ne siitä Kuusakoskelle. Täysin ehjä teräksinen vetolaatikko kaappi, lukossa oli mutta helppo avata kun rälläkällä kylkeen reiän mistä irrotti lukon mekanismin.
Tosi hyvä varastoida crc yms. purkkeja.
keittiöstä kun kertyy kaikenmaailman sinappikurkkusalaatti/tomaattikastikepurkkeja niin oon sen kannen ruuvannu parilla puuruuvilla vanhan kirjahyllyn hyllyn alapintaan niin sitte sinne purkkiin voi kerätä kaikkea luultavasti joskus tarvittavaa tavaraa  ja pyöräyttää purkin kiinni kuin öljynsuodattimen. kaikki on vielä mukavasti näkösällä kun liottelee tarrat pois purkeista :-[ :-[ :-[ :-[
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...