Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Courtneyn niksipalsta. Jotta menestyisit ja kauan eläisit maan päällä!!!  (Luettu 43847 kertaa)

simmo

  • Vieras
Voi pyhä yksinkertaisuus  :D

Millais mää tän kauniisti sanoisin? Mul on ollu aina mielipide lahkolaisista. Että hiukan yksinkertaisia ihmisiä. Eipä tarvii näköjään mielipidettään päivittää  :D

Kohteliaasti sanottu.  ;D
---------------suomalaiset on kaikki lahkolaisia,jos etsitään alkuperäistä kirkkoa,niin se löytyy esim.Egyptistä:koptikirkko.
--------joko kynnet on lakattu tällepäivälle ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Voi pyhä yksinkertaisuus  :D

Millais mää tän kauniisti sanoisin? Mul on ollu aina mielipide lahkolaisista. Että hiukan yksinkertaisia ihmisiä. Eipä tarvii näköjään mielipidettään päivittää  :D

Kohteliaasti sanottu.  ;D
---------------suomalaiset on kaikki lahkolaisia,jos etsitään alkuperäistä kirkkoa,niin se löytyy esim.Egyptistä:koptikirkko.
--------joko kynnet on lakattu tällepäivälle ;D
Joko suviseurateltan narut on kiristetty  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

  • Vieras


Kohteliaasti sanottu.  ;D
[/quote]---------------suomalaiset on kaikki lahkolaisia,jos etsitään alkuperäistä kirkkoa,niin se löytyy esim.Egyptistä:koptikirkko.
--------joko kynnet on lakattu tällepäivälle ;D
[/quote]
Joko suviseurateltan narut on kiristetty  ;D
[/quote]
-kohta on :)

JoHaRa

  • Vieras
De Kurttutonni taas vauhdissa  :o

Onko mekko päällä vaiko housut  ;D
Tarpeen mukaan. Täytyy varmaan tänään niitä poppeleita halkoa joten...haalari  :D

Onko Courtney itse oma jonnumiehensä  :o

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
De Kurttutonni taas vauhdissa  :o

Onko mekko päällä vaiko housut  ;D
Tarpeen mukaan. Täytyy varmaan tänään niitä poppeleita halkoa joten...haalari  :D

Onko Courtney itse oma jonnumiehensä  :o
Sinulle sitten tästä etiäpäin de Citonnilan Nuori Armo Courtney de Citonni. Osaat puhutella kun kauppaat kiveksiä  ;D

*****ettämuuten kuullostaa hienolle toi C de C  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

  • Vieras


Onko Courtney itse oma jonnumiehensä  :o
[/quote]
Sinulle sitten tästä etiäpäin de Citonnilan Nuori Armo Courtney de Citonni. Osaat puhutella kun kauppaat kiveksiä  ;D

*****ettämuuten kuullostaa hienolle toi C de C  :D
[/quote] ;

-ehehehehehehehe-taijjan kuolla nauruun ;D ;D ;D ;D ;D citonnia ottaa päähän  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

simmo

  • Vieras
Nyt voitais perustaa Kurttucitonnin naurupalsta,johon kerätään citonnin naismaiset hekumat ;D ;D ;D ;D

Greenpwr

  • Vieras


Onko Courtney itse oma jonnumiehensä  :o
Sinulle sitten tästä etiäpäin de Citonnilan Nuori Armo Courtney de Citonni. Osaat puhutella kun kauppaat kiveksiä  ;D

*****ettämuuten kuullostaa hienolle toi C de C  :D
[/quote] ;

-ehehehehehehehe-taijjan kuolla nauruun ;D ;D ;D ;D ;D citonnia ottaa päähän  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]

 Iloitkaa, sanoo herra ja rouvansa desitn, samassa multipersoonassaan, minä olen sinujen ainut multipersoona, älä pidätä, äläkä pidä muita multipersoonia, yhdessä vahingonilon ja pahansuopuuden loisteessa...

simmo

  • Vieras


Ottaa päähän eli vituttaa, sitäkö tarkoitit.  no ei todellakaan vituta. ;D
Taitaa simmosetää nyt vituttaa todella rankasti.  ;D ;D ;D
[/quote]
---------ehän minä ole niitä hourujuttujas ees lukenu.Se verran vaan,että totesin ne huijjaukseksi. ;D
'Kepu pettää aina,myöskin täällä akronetissa 8)

Törkiä voi olla,muttei noin törkiä >:(

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Btw... multipersoonista tuli mieleen kun Aulis Anttilan virtuaalimaailma romahti Timpan paljastuessa TytöksiMaalta.  ;D Suloista siihen asti kun Emo-Heikki paljasti karvaisen totuuden.

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=12881.msg183358#msg183358
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Btw... multipersoonista tuli mieleen kun Aulis Anttilan virtuaalimaailma romahti Timpan paljastuessa TytöksiMaalta.  ;D Suloista siihen asti kun Emo-Heikki paljasti karvaisen totuuden.

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=12881.msg183358#msg183358

Tuo vainoharhaisuus taitaa sitten olla yleisempääkin tällä palstalla.  ;D

Nykyinen "TyttöMaalta" varmaan kommentoinee? ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
vaan mitäpä minulle tuollainen sivupersoona :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
vaan mitäpä minulle tuollainen sivupersoona :)


Ole oma ittes vaan .



Kato me ollaan Yrittäjiä . Sieltä kovemmasta osastosta .  8) 8) 8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

simmo

  • Vieras


Tuo vainoharhaisuus taitaa sitten olla yleisempääkin tällä palstalla.  ;D
[/quote]

------mieluummin vainoharhainen kuin transu,oot vissiin ihan vanhapoika,joka ei tiedä naisen seksuaalisuudesta mitään :o
Kuvittelet kieroutuneessa mielessäsi ihan pervoja. >:(

Luin kerran tuota Curtney jorinaa miehelleni ja kysyin,onko tämä mielestäsi naisen kirjoittamaa ja hänkin sanoi heti:ei ole nainen.
Luulitko pystyväsi loputtomasti huijjaamaan :o

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
vaan mitäpä minulle tuollainen sivupersoona :)


Ole oma ittes vaan .



Kato me ollaan Yrittäjiä . Sieltä kovemmasta osastosta .  8) 8) 8)

Sorkkiksella on erektio.  ;D
Kui mää ain olen paras?