Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Courtneyn niksipalsta. Jotta menestyisit ja kauan eläisit maan päällä!!!  (Luettu 43311 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Kyllä se siinä leipomisessa se piparin tuoksu on kans tärkee  ;)

6.
Tätä varten on kehitelty elintarviketeollisuuden toimesta valmiita piparitaikinaklimppejä, jollaisen voi paiskata tunnelmanluojaksi vaikkapa leivinuuniin  :)

Nykyään voi ostaa sellaisia hajusteita, esim. piparin tuoksu.
Tulee joulumainen tunnelma kaupan pipareillakin, kun ostaa hajustetta tunnelmaa luomaan ....
Eräs nimeltä mainitsematon, kynttilöiden pakko...eiku kotimyyntiin erikoistunut firma myy tuoksukynttilöitä, joiden tuoksu on nimeltään "Kodin tuoksu". Jokainen voi sit miettiä ihan omalta kohdaltaan, miltä siellä kotona haisee...eiku tuoksuu. Et kannattaako lehmänpaskan hajusta maksaa  :o

Niin mut ku kun aika monella tilalla vierailee niin kyllä siellä (asuinrakennuksessakin) aika mehevästi p**ka haisee......
Noh, se on siellä se "Kodin tuoksu"  :P Mä henk.koht.oon tosi vainoharhainen ton paskanhajun kanssa. Ettei se tartu ihmisiin. Kaikki navetta vaatteet desinfioidaan kyl niin perusteellisesti ettei viattomat joudu kärsimään... Valitettavasti vaan jonkun MTK:n pikkujoulun huomaa jo narikassa  :P
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Kyllä se siinä leipomisessa se piparin tuoksu on kans tärkee  ;)

6.
Tätä varten on kehitelty elintarviketeollisuuden toimesta valmiita piparitaikinaklimppejä, jollaisen voi paiskata tunnelmanluojaksi vaikkapa leivinuuniin  :)

Nykyään voi ostaa sellaisia hajusteita, esim. piparin tuoksu.
Tulee joulumainen tunnelma kaupan pipareillakin, kun ostaa hajustetta tunnelmaa luomaan ....
Eräs nimeltä mainitsematon, kynttilöiden pakko...eiku kotimyyntiin erikoistunut firma myy tuoksukynttilöitä, joiden tuoksu on nimeltään "Kodin tuoksu". Jokainen voi sit miettiä ihan omalta kohdaltaan, miltä siellä kotona haisee...eiku tuoksuu. Et kannattaako lehmänpaskan hajusta maksaa  :o

Niin mut ku kun aika monella tilalla vierailee niin kyllä siellä (asuinrakennuksessakin) aika mehevästi p**ka haisee......
Noh, se on siellä se "Kodin tuoksu"  :P Mä henk.koht.oon tosi vainoharhainen ton paskanhajun kanssa. Ettei se tartu ihmisiin. Kaikki navetta vaatteet desinfioidaan kyl niin perusteellisesti ettei viattomat joudu kärsimään... Valitettavasti vaan jonkun MTK:n pikkujoulun huomaa jo narikassa  :P



mutta eikös se haju kiihota ainakin niitä jonnumiehiä :-[ :-[

JoHaRa

  • Vieras
Hyvä niksi lisätienestiin: Jätä valtion kääntöpaikka hiekoittamatta. Voit vedellä pölypellettirekkoja ylös alhoista kovalla hinnalla  :P :P :P

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Niksi-Pirkka ja tämä agron Kiksi-Martta yhtälö synnyttäis varmaan aivan uskomattomia jälkeläisiä :)
sielussani tumma laulu helää..............

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Hyvä niksi lisätienestiin: Jätä valtion kääntöpaikka hiekoittamatta. Voit vedellä pölypellettirekkoja ylös alhoista kovalla hinnalla  :P :P :P

 Tuohan onkin hyvä välähys. Pertteeni seuraavalla hiekoituskeikalla aina kurvin kiverimmässä kohdassa sirottimen syöttö kiinni ja hinausketju valmiiksi esille. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Herra Banaani

  • Vieras
Hyvä niksi lisätienestiin: Jätä valtion kääntöpaikka hiekoittamatta. Voit vedellä pölypellettirekkoja ylös alhoista kovalla hinnalla  :P :P :P

Sä oot tänä iltana kyllä jotenkin erikoisen ylpeä tuosta sun kääntöpaikastasi.  :)

sorkkis

  • Vieras

JoHaRa

  • Vieras
Hyvä niksi lisätienestiin: Jätä valtion kääntöpaikka hiekoittamatta. Voit vedellä pölypellettirekkoja ylös alhoista kovalla hinnalla  :P :P :P

Sä oot tänä iltana kyllä jotenkin erikoisen ylpeä tuosta sun kääntöpaikastasi.  :)

En ole ylpeä vaan asia vitutta*  :o Se että olisi taas ollut mahdollisuus *vituill* pölypellettifirmalle mutta se jäi oman ahkeruuden takia käyttämättä vitut*taa rankasti.  :o

JoHaRa

  • Vieras

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Hyvä niksi lisätienestiin: Jätä valtion kääntöpaikka hiekoittamatta. Voit vedellä pölypellettirekkoja ylös alhoista kovalla hinnalla  :P :P :P

 Tuohan onkin hyvä välähys. Pertteeni seuraavalla hiekoituskeikalla aina kurvin kiverimmässä kohdassa sirottimen syöttö kiinni ja hinausketju valmiiksi esille. ;D
tuohan on niinku haaskapyyntiä.. :o ;D ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

sorkkis

  • Vieras
Suksika kuuseen  :P :P :P :P

Onk` sorgga vetäny överit  ;D

Hihhihaa tipetithaa ....

Suksikaa kuuseen .  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Suksika kuuseen  :P :P :P :P

Onk` sorgga vetäny överit  ;D

Hihhihaa tipetithaa ....

Suksikaa kuuseen .  ;D

Älä ota enää. Maksakirroositesti näyttää jo keltaisia silmämunia  :o

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Suksika kuuseen  :P :P :P :P

Onk` sorgga vetäny överit  ;D

Hihhihaa tipetithaa ....

Suksikaa kuuseen .  ;D

Älä ota enää. Maksakirroositesti näyttää jo keltaisia silmämunia  :o


Minäpä tiedän kenen viinakaapin kannella komeilee iskemätön 4,5litr. Jameson. Kippialustalla tietty.

Lahjuksia. Onneksi nuo täkäläiset isännät tietää, että olen absolutisti ja onneksi ne tietää senkin, että olen absolutisti vain oluelle. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JoHaRa

  • Vieras
Jos silmävalkuaiset punottaa, onko kyseessä massikkakirroosi?  ::) ;D

Jos välillä vihertää ja välillä punertaa niin silloin on unohtunut 3D-klasit päähän  ???

Herra Banaani

  • Vieras
Suksika kuuseen  :P :P :P :P

Onk` sorgga vetäny överit  ;D

Hihhihaa tipetithaa ....

Suksikaa kuuseen .  ;D

Älä ota enää. Maksakirroositesti näyttää jo keltaisia silmämunia  :o


Minäpä tiedän kenen viinakaapin kannella komeilee iskemätön 4,5litr. Jameson. Kippialustalla tietty.

Lahjuksia. Onneksi nuo täkäläiset isännät tietää, että olen absolutisti ja onneksi ne tietää senkin, että olen absolutisti vain oluelle. ;D

Onko olemassa noinkin isoja viskipulloja?....mie oon maalta, mie  en tiijä mittään... ;D ;D