Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voipula ??????????  (Luettu 16387 kertaa)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Missasit pointin...
Voipula kaupassa kertoo siitä, ettei myyjä halua lahjoittaa sitä kaupalle. Jos naapurimaasta saa paremman hinnan, niin myydään sinne.

Jospa pointti oliski toi... mut ku ei oo... Valio vie 70% tuottamastaan voista Neukkulaan... ja se on kaikki tuotettu meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla   :o :o   :(   >:( >:(
mikä on onneksi isänmaalle.. :P :P ;D ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

  • Vieras
Isänmaa...
Voipula kaupassa kertoo siitä, ettei myyjä halua lahjoittaa sitä kaupalle. Jos naapurimaasta saa paremman hinnan, niin myydään sinne.
Jospa pointti oliski toi... mut ku ei oo... Valio vie 70% tuottamastaan voista Neukkulaan... ja se on kaikki tuotettu meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla   :o :o   :(   >:( >:(
mikä on onneksi isänmaalle.. :P :P ;D ;D ;D

Ainaski niille joiden isänmaa on Venäjä   :P :P   ;D ;D

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Isänmaa...
Voipula kaupassa kertoo siitä, ettei myyjä halua lahjoittaa sitä kaupalle. Jos naapurimaasta saa paremman hinnan, niin myydään sinne.
Jospa pointti oliski toi... mut ku ei oo... Valio vie 70% tuottamastaan voista Neukkulaan... ja se on kaikki tuotettu meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla   :o :o   :(   >:( >:(
mikä on onneksi isänmaalle.. :P :P ;D ;D ;D

Ainaski niille joiden isänmaa on Venäjä   :P :P   ;D ;D
pidetään naapurisuhteet kunnossa.. :D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

  • Vieras
Paasikiven oppi...
Voipula kaupassa kertoo siitä, ettei myyjä halua lahjoittaa sitä kaupalle. Jos naapurimaasta saa paremman hinnan, niin myydään sinne.
Jospa pointti oliski toi... mut ku ei oo... Valio vie 70% tuottamastaan voista Neukkulaan... ja se on kaikki tuotettu meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla   :o :o   :(   >:( >:(
mikä on onneksi isänmaalle.. :P :P ;D ;D ;D
Ainaski niille joiden isänmaa on Venäjä   :P :P   ;D ;D
pidetään naapurisuhteet kunnossa.. :D

Joo... Paasikiven oppi on - yhä vaan - enemmänkin kuin ajankohtainen  :P ;D

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Voipula ??????????
Voipi käydä niin, että veronmaksajilta ei löydy halua maksaa enää hirmuisia kansallisia tundratukia.


Voipi käydä niin, että TOVERI saa laittaa kielen leivän päälle! Pieni pula on hyväksi Suomalaisille mulle heti kaikki tyypeille! Vaikka tulisi ns pakko otto laki, niin eipä moni nykyihminen osaisi edes jauhoista mitään tehdä.
Oon vaatimaton!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Voipula ??????????
Mitäs jos venäläiset käyttävätkin tuon rasvan telaketjujen voiteluun  :o Valloittavat Suomen hipihiljaa koska rasvattu ketju ei kitise  :o

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Voipula ??????????
Mitäs jos venäläiset käyttävätkin tuon rasvan telaketjujen voiteluun  :o Valloittavat Suomen hipihiljaa koska rasvattu ketju ei kitise  :o
niin tai oisko korruptio päässy rehottamaan, joka paikassa jotakuta voidellaan.. :o
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Voipula ??????????
Mitäs jos venäläiset käyttävätkin tuon rasvan telaketjujen voiteluun  :o Valloittavat Suomen hipihiljaa koska rasvattu ketju ei kitise  :o
niin tai oisko korruptio päässy rehottamaan, joka paikassa jotakuta voidellaan.. :o

Jos venäjän homokulttuuri on kokenut nousun  :o Ennen siellä baaritiskillä aina tilattiin "Votka jäillä" jos siellä nykyään tilataankin "Jätkä voilla"

 ;D

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Voipula ??????????
Mitäs jos venäläiset käyttävätkin tuon rasvan telaketjujen voiteluun  :o Valloittavat Suomen hipihiljaa koska rasvattu ketju ei kitise  :o
niin tai oisko korruptio päässy rehottamaan, joka paikassa jotakuta voidellaan.. :o

Jos venäjän homokulttuuri on kokenut nousun  :o Ennen siellä baaritiskillä aina tilattiin "Votka jäillä" jos siellä nykyään tilataankin "Jätkä voilla"

 ;D
aika pahan heitti.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

  • Vieras
Kotimaista...
Mitäs jos venäläiset käyttävätkin tuon rasvan telaketjujen voiteluun  :o Valloittavat Suomen hipihiljaa koska rasvattu ketju ei kitise  :o
niin tai oisko korruptio päässy rehottamaan, joka paikassa jotakuta voidellaan.. :o
Jos venäjän homokulttuuri on kokenut nousun  :o Ennen siellä baaritiskillä aina tilattiin "Votka jäillä" jos siellä nykyään tilataankin "Jätkä voilla"  ;D

Kuka mistäki tykkää... mut onpaha sit kummiski kotimaista... se voi  ::) :P

Viimeksi muokattu: 09.12.11 - klo:13:01 kirjoittanut Aulis Anttila

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Voipula ??????????
Voipi käydä niin, että veronmaksajilta ei löydy halua maksaa enää hirmuisia kansallisia tundratukia.

Sitten käy niin. Demokratia toimii.

Minä-ittelle ei käy tämä. Viljasta pitää maksaa maltaita (?), muttei voista. Se kuuluu auliksenkin mukaan lahjoittaa suomalaisen keskuskauppakulttuurin ylläpitoon.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

  • Vieras
Älä viitsi, aikuinen ihminen...
Voipi käydä niin, että veronmaksajilta ei löydy halua maksaa enää hirmuisia kansallisia tundratukia.
Sitten käy niin. Demokratia toimii. Minä-ittelle ei käy tämä. Viljasta pitää maksaa maltaita (?), muttei voista. Se kuuluu auliksenkin mukaan lahjoittaa suomalaisen keskuskauppakulttuurin ylläpitoon.

Jos sopii niin mä vastaan ite omista mielipiteistäni... ja vastaan vaik´ ei sopiskaa  :P ...ja tekemänsä voin saa kuka tahansa myydä hinnalla millä tahansa minne ikinä tahansa tahtoo... kuhan palauttaa ekaks kaikki meiltä kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta - rosvotut rahat  takas... taannehtivasti kymmeneltä  ( 10 )  viime vuodelta, joo  :P :P

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Päätä jo !!
Jos sopii niin mä vastaan ite omista mielipiteistäni... ja vastaan vaik´ ei sopiskaa  :P ...ja tekemänsä voin saa kuka tahansa myydä hinnalla millä tahansa minne ikinä tahansa tahtoo... kuhan palauttaa ekaks kaikki meiltä kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta - rosvotut rahat  takas... taannehtivasti kymmeneltä  ( 10 )  viime vuodelta, joo  :P :P
miksi? Hoet koko ajan täällä, että hinnoitelkaa itse. Nyt on kysyntää ja hinnoitellaan, niin se ei sovikaan.

Palauttakaa te ansiosidonnaiseen rosvotut rahat taannehtivasti, kun kerran 90-luvun lama meni jo ja uuteen tarvitaan rahaa ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Voipula ??????????
Voipi käydä niin, että veronmaksajilta ei löydy halua maksaa enää hirmuisia kansallisia tundratukia.

Sitten käy niin. Demokratia toimii.

Minä-ittelle ei käy tämä. Viljasta pitää maksaa maltaita (?), muttei voista. Se kuuluu auliksenkin mukaan lahjoittaa suomalaisen keskuskauppakulttuurin ylläpitoon.

hölö hölö, viljan osalta tilanne on viimmeisimpien tutkimusten mukaan sellainen, että edes hyvä sato ei tee viljelystä kannattavaa.

Voin osalta ongelma on tällä hetkellä saatavuus. Suurilla kansallisilla tuilla tuotettu (maito) voi viedään ulos, kotimaan kuluttaja jää ilman. Tuskin vetelee pitkään. 

Viimeksi muokattu: 09.12.11 - klo:13:33 kirjoittanut minä-itte

Aulis Anttila

  • Vieras
Hinnoittelu sopii...
Jos sopii niin mä vastaan ite omista mielipiteistäni... ja vastaan vaik´ ei sopiskaa  :P ...ja tekemänsä voin saa kuka tahansa myydä hinnalla millä tahansa minne ikinä tahansa tahtoo... kuhan palauttaa ekaks kaikki meiltä kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta - rosvotut rahat  takas... taannehtivasti kymmeneltä  ( 10 )  viime vuodelta, joo  :P :P
miksi? Hoet koko ajan täällä, että hinnoitelkaa itse. Nyt on kysyntää ja hinnoitellaan, niin se ei sovikaan.

Kyllä sopii... mutta meiltä kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta - rosvotut rahat on palautettava ensin.

Palauttakaa te ansiosidonnaiseen rosvotut rahat taannehtivasti, kun kerran 90-luvun lama meni jo ja uuteen tarvitaan rahaa ;)

Se on vapaaehtoisuuteen pohjaava sopimus, ei pakko... jokainen voi niin halutessaan jättäytyä ansiosidonnaisen työttömyysturvan ulkopuolelle... ja saada työttömyyden kohdatessa Kelan päivärahaa.

Viimeksi muokattu: 09.12.11 - klo:13:41 kirjoittanut Aulis Anttila